Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2011, 21:11
Verwijderd
we weten allemaal inmiddels dat de miljoenen nota is uitgelekt. degene die dit heeft veroorzaakt veranderde simpel een cijfer in de link. mijn beste vriend Brownies IQ heeft nu bedacht om alle mensen die het getal in '2012' veranderen naar de site 'nobrain.dk' door te linken. vinden jullie dit ook een goed idee? ik vind van wel, het zou een goeie grap van de regering zijn, dan leren ze die 'slimmerikken' een lesje! als er veel support voor is kunnen we het aan de regering voorstellen, dus support dit idee! nog iets: niet naar de site gaan, het is namelijk iets vies, wat je niet makkelijk van je scherm kunt halen.
Advertentie
Oud 17-09-2011, 21:18
Verwijderd
Citaat:
we weten allemaal inmiddels dat de miljoenen nota is uitgelekt. degene die dit heeft veroorzaakt veranderde simpel een cijfer in de link. mijn beste vriend Brownies IQ heeft nu bedacht om alle mensen die het getal in '2012' veranderen naar de site 'nobrain.dk' door te linken. vinden jullie dit ook een goed idee? ik vind van wel, het zou een goeie grap van de regering zijn, dan leren ze die 'slimmerikken' een lesje! als er veel support voor is kunnen we het aan de regering voorstellen, dus support dit idee! nog iets: niet naar de site gaan, het is namelijk iets vies, wat je niet makkelijk van je scherm kunt halen.
Ben jij nieuw op het internet? Nobrain.dk is niks.
Oud 17-09-2011, 21:22
Verwijderd
wtf bedoel je daarmee? en quote niet heel mn post -_-
Oud 17-09-2011, 21:23
Verwijderd
Het is wel lief dat 'ie denkt dat de regering graag 'iets vies' zou willen laten zien aan de burgers.
Oud 17-09-2011, 21:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Het is 'slimmeriken' en 'Miljoenennota'.

Verder snap ik niet wat je nou wil. De regering heeft het uitlekken zelf in de hand gewerkt. Waarom zou je de regering willen helpen om 'slimmeriken' door te verwijzen naar een vaag domein?
Oud 17-09-2011, 21:26
Verwijderd
ze kunnen toch net doen alsof ze van niets weten? oh ja
Oud 17-09-2011, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Het is 'slimmeriken' en 'Miljoenennota'.
etc. etc.
om die sukkels die slim denken te zijn voor gek te zetten
Oud 17-09-2011, 21:31
Verwijderd
Citaat:
ze kunnen toch net doen alsof ze van niets weten? oh ja
Awwww.
Oud 17-09-2011, 21:33
Verwijderd
kom op iedereen Brownies IQ en ik hebben hier goed over na gedacht, dit zou echt een geweldige grap zijn. neem dit serieus
Oud 17-09-2011, 21:34
Geel
Geel is offline
Je vriend, ja Slotje.

Regels voor berichten