Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Zo zat ik toen ik 16 was lekker alleen thuis. Mijn broer was stappen, mijn zus zat in Utrecht bij haar vriend.Mijn ouders waren aan het kaarten en ik zat daar alleen op mijn kamertje. Kei hard het muziek aan. Geen raam of iets dergelijke open en ik had altijd mijn deurtje veilig gesloten. Op een gegeven moment ging mijn klink echt KEI hard naar onder toe. Alsof er vol op geslagen werd. Ik keek naar de deur, niets gebeurde. Ik heel even op staan en de deur dicht doen. Geen enkel licht aan of iets dergelijke dus schouderophalend ging ik zitten. Muziek aan en ging weer verder gamen. Nog geen 10 seconden erna hoorde ik weer hetzelfde gebeuren. De deur ging open. Ik met grote ogen erheen kijken van "The fuck gebeurd hier?". Ik heel even weg kijken en een beetje gefrustreerd want ik wist bij god niet wat er gebeurde. Ging die deur kei rustig open op het moment dat ik weg keek. En ik hoorde de deur weer.. "Krrrk".. Heel rustig, alsof ik in zo'n domme horror film zat. Ik gelijk weer kijken.. Stopte die deur. Ongeveer een poezen opening stond die ineens. Ik weer terug kijken. Het moment dat ik weg keek ging die weer "Wrieeee" rustig open. Ik draaide me om en BAM! Sprong ineens een demoon op me. Whaha grapje van dat onderstreepte ![]() Ik dus wéér op staan met wat gescheld en alles. Van "GODVERDOMME WAT IS DIT NU WEER?!" (Was toen in een depressieve tijd dus kon niets hebben. Heb ik jaren van last gehad). Ik die deur kei hard dicht smijten. Aan de klink trekken en alles. Geen be-we-ging in te krijgen. Ik dus eindelijk zitten. En het moment dat ik ging zitten hoorde ik die deur GELIJK weer open gaan. Alleen ging die ook tegelijkertijd een stuk open. Ik bleef maar staren in die donkere gang. Kon niets zien of horen. Super eng. Uiteindelijk opgestaan en overal de lichten aangemaakt. Echt.. Elke kamer gekeken van mijn hele huis. Kon niets of niemand zien, of horen (80 jaar oud huis ofzo dus het kraakt nogal). Een zwaard gepakt (God knows waarom!) en weer heel rustig en stilletjes gaan zitten. Deur op een kier gedaan en het muziek zacht gezet. Was ik blij dat mijn ouders 2 uur daarna weer terug kwamen. Ik heb zo het 1 en ander wel eens in een flash gezien (Schaduwachtige dingen). Ik heb een ijskoude hand op mijn schouder gevoelt toen ik super kwaad op bed zat, en aan het huilen was. Um.. Ik ben eens midden in de nacht wakker geworden omdat ik iets hoorde vallen. Ik gelijk met zo'n wit-achtig licht rond schijnen om te zien wat er was, kon niets zien. Vervolgens stond ik 's morgens op en stond er zo'n Chinese bamboo urn van 1m hoog (waar bamboo of weet ik veel wat in hoort) halverwege het pad. En daar hing een nun-chaku aan die gevallen was wat aan die urn hing. (Zo'n Bruce Lee wapentje. 2 staven met een ketting ertussen). Dat was dus het geluid dat ik hoorde vallen ![]() Ik ben wakker geworden midden in de nacht omdat er 3 katana's + houder op mijn hoofd vielen ![]() Ik ben laatst wakker geworden omdat er een dreamcatcher op mijn wang viel. Ik dacht dat ik werd vastgebonden door een spin of zo haha. Maar dat is waarschijnlijk gewoon van een spijker af gevallen. Dat lijkt me logisch maar ik heb nog geen andere reden gevonden voor de andere verschijnselen ![]() Snap je mijn angst? ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ongeveer hetzelfde maar ietsje minder erg. Ik kan heel goed met jongens opschieten, maar ik ben gewoon best verlegen en net als jij ook bang voor wat ik fout kan doen ![]() ![]() Maar ik verwacht dat ik er later miss wel overheen ben gegroeid, hoop ik. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Vroeger was ik bang voor liften, omdat ik daar als kind 2 keer vlak na elkaar in vast was blijven zitten. Na de eerste keer zij mijn mamma dat het nooit meer zou gebeuren, nou, 3 dagen later zat ik weer vast in de lift en deze keer helemaal alleen. Tegenwoordig heb ik die angst overwonnen.
Vroeger werd ik panisch als ik een spin zag. Ik weet ook wel dat die beesten me niks kunnen doen maar mijn lichaam reageerde dan gewoon voordat ik kon denken. Ik begon te huilen en trillen. Ik sliep wekenlang in mijn moeders bed als ik een spin had gezien in de buurt van mijn kamer, zelfs op mijn 17de nog. Gelukkig ben ik tegenwoordig hier ook grotendeels overheen. Ik zal een spin nog steeds niet aanraken en mijn maag draait zich nog steeds om als ik een spin zie bewegen, maar dat ongecontroleerde is weg. Ik kan naar de wc gaan als er een spin op de pot zit ![]() Ik denk dat ik op dit moment geen ongezonde angsten meer heb. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Want als je familie er ook is, dan voel je je toch sowieso al een stuk veiliger. Ik zou denken: 't is mijn eigen huis; ik ken het helemaal, dus veel kan er niet aan de hand zijn in zo'n vertrouwde omgeving. Kijk, als het om andermans, een voor jou vreemd huis, zou gaan, dan was het natuurlijk anders geweest. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Vragen over angst. fizzle-fluffy | 29 | 23-09-2008 18:13 | |