Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2011, 18:48
Verwijderd
Voor de vakantie maakte mn vriendje het uit via facebook. Hij was een "soort van" vreemd gegaan ofzo, I don't know, het was een kort gesprek, ik moest ergens anders heen voordat we er echt over konden praten. Hartstikke laf natuurlijk en ik was ontzettend pissig. We hadden maar twee maanden iets, maar toch. Ik zie hem nog steeds bijna elke dag op school, maar telkens als hij mij ziet loopt ie rood aan en loopt ie de andere kant op. Ik heb hem ook niet meer gesproken sinds hij het op facebook uitmaakte. Het is echt best wel frustrerend, maar ik ben dus nog steeds verliefd op hem én ik haat hem ook best wel. I don't really get it either, ik ben dom. Ik ben ook nog eens te laf om hem aan te spreken. Ik kan mezelf hierdoor echt niet uitstaan. Iemand ideeën?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2011, 19:08
Noctiluca
Noctiluca is offline
Doe alsof hij niet bestaat. Het klinkt echt heel kinderachtig, maar voor mij heeft het gewerkt.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2011, 19:20
Edelweiss
Edelweiss is offline
Maar jullie hebben dus nooit echt erover gepraat? Doen!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2011, 20:36
Verwijderd
Ik zou wel willen, maar ik weet niet echt hoe. Dit was mn eerste relatie, als ik het zo kan noemen, en ik ben ook nogal verlegen, dus ja, dat werkt niet echt. Plus hij ontwijkt me.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2011, 21:03
Schrödinger
Schrödinger is offline
Umm, gewoon die gast in de stront laten zakken.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2011, 21:22
Verwijderd
Met zo iemand hoef je niet te praten. Een van mijn exen heeft het via sms uitgemaakt en buiten dat ik heb gesmst dat hij een lafaard was, heb ik nooit meer aandacht aan hem besteed. Wat betreft de verliefdheid, die moet uitgroeien. Het is lastig verliefd te zijn op iemand die je zoveel pijn heeft gedaan, maar wat dat betreft kun je jezelf helaas niet dwingen niet meer aan hem te denken. Negeer hem, probeer hem zo weinig mogelijk te zien, ban hem uit je leven en probeer verder te gaan. Hoe minder je met hem geconfronteerd wordt, hoe beter het zal gaan, al is dat wel moeilijk natuurlijk als jullie op dezelfde school zitten.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2011, 07:45
hookee
hookee is offline
Een goed werkend afkickmiddel is een nieuw vriendje, al is het maar tijdelijk. Kijk eens wat rond.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2011, 17:21
MItchdecoole
MItchdecoole is offline
Citaat:
Umm, gewoon die gast in de stront laten zakken.
dat
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 20:18
Greenscarfed
Greenscarfed is offline
een relatie beindigen via facebook... klinkt zowiezo niet echt volwassen... als je nu twee dagen of twee maanden samen bent, je doet dat niet! dan heeft die jongen geen respect voor je. idd gewoon voorbij lopen en negeren, dan ziet hij dat hij fout is geweest.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten