Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2011, 18:44
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Hallo,

Al jaren vragen mensen mij, wat wil je worden? En ik weet het nog steeds niet. Dat is op zich niet zo'n probleem, maar ik zit nu in 5 havo en ik wil wel graag een vervolgopleiding.
Ik weet alleen niet wat ik precies wil.

Wat me wel leuk lijkt zijn 'dingen' achter de schermen bij de televisie. Camera bij tv programma's lijkt me erg leuk. Of de productie op zich. Of de regie etc. Ik kan er alleen geen geschikte opleiding bij vinden.. Weten jullie misschien opleidingen/ hoge scholen die geschikt zijn?
Ik ben op zoek naar een HBO-opleiding.

Laatst gewijzigd op 04-10-2011 om 17:25.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-09-2011, 21:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Media and Entertainment Management misschien? Kan voor zover ik weet in ieder geval in Leeuwarden en Breda.
Oud 28-09-2011, 08:58
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Dat was het enige dat ik kon vinden haha, maar toch bedankt. Ga in ieder geval naar de open dag toe.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 14:42
Verwijderd
In belgië bestaat er iets als audiovisuele kunsten, als je het ziet zitten om naar het buitenland te gaan.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2011, 20:53
gertjetop
gertjetop is offline
Citaat:
In belgië bestaat er iets als audiovisuele kunsten, als je het ziet zitten om naar het buitenland te gaan.

Moet je daarvoor niet vwo hebben?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2011, 13:43
Verwijderd
in principe geloof ik dat je in belgië met elk middelbaar diploma in elke studie binnen mag, ik weet niet hoe het zit als je met een nederlands diploma naar belgië komt.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2011, 22:34
Allure
Allure is offline
Met de opleiding Media & Entertainment Management kan je amper werk vinden, dus die studie zou ik je afraden. Er zijn al zoveel mensen die iets achter de schermen bij de televisie willen doen. Ik denk dat maar een heel klein percentage daadwerkelijk een dergelijk beroep krijgt.

Kijk eens op de website van een paar hogescholen om te zien wat voor opleidingen er zoal aangeboden worden. Wellicht word je op ideeën gebracht.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 15:46
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Bedankt allemaal,
Ja ben druk aan het kijken, maar ikzelf vind niet zo heel veel. Media en Entertainment management is het enige wat ik kan vinden wat in de buurt komt. En ik heb het idee dat het dan vooral de kant is van de cijfertjes in plaats van dat je met t programma oid zelf bezig bent. Hmm
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten