Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2011, 16:53
Verwijderd
Hey, ik denk dat mijn gevoelens stilaan veel beginnen te verminderen voor het meisje. Ik ga er waarschijnlijk in de herfstvakantie mee afspreken met een groepje vrienden en ben van plan om haar dan te vertellen dat ik even geen liefde wil en vrienden wil worden zodat we mekaar niet meer hoeven te negeren. Zodat we eindelijk terug kunnen overeenkomen. Vind je dit een goed idee? We waren echt wel beste maatjes dus het zou zonde zijn dat we elkaar nu de hele tijd moeten negeren. Ik vind haar trouwens ook nog te onvolwassen om een relatie mee te beginnen.
Advertentie
Oud 22-10-2011, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Ik vind haar trouwens ook nog te onvolwassen om een relatie mee te beginnen.

Verder, slecht idee.
Oud 22-10-2011, 17:15
AzN
AzN is offline
Ik herken mezelf wel in jouw situatie eigenlijk . Ik kwam er al snel achter dat de jongen in kwestie vrij onvolwassen was, maar ik dacht dat ik daar wel mee kon leven. Na ruim zes maanden heb ik 't alsnog uitgemaakt en 'vrienden blijven' zat er niet in, maar goed.. daar had ik ook geen behoefte aan ;').

Wat ik slecht vind aan jou 'idee' is 't afspreken met 'n groepje vrienden erbij als je van plan bent om 't uit te gaan maken met je vriendin. Je kunt haar toch moeilijk 'publiekelijk dumpen'?
Oud 22-10-2011, 17:17
Verwijderd
Als je haar te onvolwassen vindt om een relatie mee te beginnen kan je in het vervolg misschien volwassen genoeg zijn om dat van tevoren aan te zien komen.
Oud 22-10-2011, 18:00
Verwijderd
We hebben je in je vorige topics alle hulp aangeboden, toch wil je daar niet naar luisteren. Nieuwe topics hoeven dan ook niet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten