Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo, wat een toeval! 2 mooie meisjes die jij nergens van kent die opeens jou heel erg leuk blijken te vinden!
Idioot. Dat soort spam krijg ik ook vaak op MSN. Een friend request met 1 of andere webcam chick als foto, zo uit het niets. Da's gewoon spam. TL;DR verwijder en blokkeer die shit voordat je iets doms begaat. |
![]() |
|
Je hebt verteld dat je er geen behoefte aan hebt.
Zij gaat zo raar reageren met uitschelden? Nou dan is het klaar. Gewoon negeren, na een week of misschien 2 is de lol eraf en stoppen ze vanzelf.
|
Gewoon doen wat Reverend zegt. Dit soort mensen zijn vreselijk irritant, van die meisjes die niet normaal Nederlands kunnen en maar blijven zeuren dat ze van je houden en je lekker vinden.
Eerst blokkeren en niet terug smsen. Als ze raar blijft doen gewoon zeggen dat ze dik is ofzo. Je hebt tenslotte al gezegd dat je niks met haar wilde.
||
Citaat:
![]()
|
Zeggen dat je geen breezers in huis hebt, opmerkingen maken over haar haar/gewicht ed., zeggen dat je haar bloedirritant vind, stuur een foto van je geslachtsdeel, beledig haar, weet ik veel. Of je zet je mobiel even uit, je kan denk ik wel even zonder dat ding.
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoe maak je een meisje geil? Benbiertje | 66 | 30-06-2012 09:09 | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
Software & Hardware |
draadloos internet poetic_tragedy | 6 | 17-05-2007 21:27 | |
Lifestyle |
Dom internet/cu2/msn gedrag en lifestyle's Verwijderd | 67 | 04-05-2004 22:22 | |
Eindexamens 2003 |
Meisjes vaker op examensites dan jongens Braakdraak | 5 | 22-05-2003 11:52 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 19:23 |