Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2011, 16:54
my look a like
my look a like is offline
ik ben een 16jarig meisje,
ik had dus een vriedje maar dat liep uit omdat we geen tijd hadden voor elkaar... en hij geen aandacht voor mij had of mij ooit smste
even geleden begon hij mij terug te smsen... ik hoopte dat hij mij miste maar hij bleek enkel nog es met mij naar bed te willen
ik ging daar op in en we spraken es af...
hij was super lief nog hij behandelde mij nog liever dan toen we samen waren waardoor ik mij verwart voelde,... houdt hij nog van mij?
en toen we met elkaar naar bed gingen liep het mis ik bakte er niet van ik was er niet bij met mijn gedachten...
nu ben ik bang dat hij mij zkr niet meer wil zien of gaat willen afspreken... en dat ik hem voorgoed kwijt ben...
ik hou nog van hem wat moet ik nu doen kben de kluts helemaal kwijt..

my look a like
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2011, 16:59
remy476
remy476 is offline
Laten gaan die gast. Hij is je niet waard.
Oud 07-09-2011, 17:12
Verwijderd
Je schrijft zelf al dat hij alleen nog met je naar bed wou. Dat klinkt niet alsof hij nog van je houdt.

Bovendien is een jongen die een meisje gaat negeren omdat de seks niet lukte een eikel.

Dus, je kan beter proberen om je aandacht op andere dingen te richten en verder te gaan met je leven.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 17:13
Volk
Volk is offline
Ik zou dit meteen afkappen. Hij wil alleen seks, je bent hem dus al voorgoed kwijt. Hij weet dit en hoopte waarschijnlijk dat jij dat ook zou snappen.

Jij zoekt te veel achter wat hij deed. Hij wou gewoon seks. Hij wilde niet afspreken, of je zien, of dingen doen waardoor je hem niet "kwijt" zou zijn of je laten denken dat hij nog van je hield.

Aangezien jij nog van hem houdt is het slim om er meteen mee te stoppen. Met seks krijg je een jongen niet terug. Zeker niet als hij alleen maar effe hoeft te sms-en om het te krijgen. Hij hoeft en wil je niet terug. De reden dat hij jou smste en niet iemand anders is omdat jij makkelijk ja zegt. Als jij nee zegt zoekt hij weer iemand anders (hoewel hij misschien nog wel even zal zeuren). Hij wil in ieder geval geen relatie met je.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 17:34
Verwijderd
Zucht.

Hij zegt: "Ik wil je niet terug en ik mis je niet, maar ik wil wel seks met je."
En jij zegt: "Sure, come on over."

...'Nuff said.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 18:13
Em.
Em. is offline
Als het wel 'fantastisch' was geweest, dan was ie hooguit nog liever bij je teruggekomen om seks te hebben. En dan enkel seks, en niets anders, want hij wilt je alleen om seks met je te hebben, en het is al over. En iemand volledig niet meer zien is minder erg dan vreselijk veel van iemand houden die je enkel gebruikt om seks mee te hebben (waardoor je nog verwarder raakt, waardoor je het geweldig wilt doen 'want dan komt hij bij je terug' maar dat doet hij niet).
Oud 07-09-2011, 18:44
Pluis
Pluis is offline
dit hoort op L&R
Oud 07-09-2011, 18:45
Schrödinger
Schrödinger is offline
Je bent 'm al voorgoed kwijt.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 20:12
hookee
hookee is offline
Citaat:
ik bakte er niet van ik was er niet bij met mijn gedachten...:
Het lag aan jou? Pardon? Zou het ook aan hem hebben kunnen liggen? En als jij er (je vriendje waar je zoveel van houdt) al met je gedachten niet bij was, waar was je dan wel?
D.U.M.P.E.N. en nooit meer op een sms-je of telefoontje van hem reageren. P.U.N.T.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2011, 11:35
bierkoning
bierkoning is offline
Lijkt me duidelijk denk ik!
Hoe denk je er nu zelf over ?
Oud 08-09-2011, 12:08
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
hij gebruikt je als z'n slet, en dasn iet de bedoeling, (kan best zijn dat ik het helemaal fout heb, maar zo komt het over)
Oud 08-09-2011, 14:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Zucht.

Hij zegt: "Ik wil je niet terug en ik mis je niet, maar ik wil wel seks met je."
En jij zegt: "Sure, come on over."

...'Nuff said.
My thoughts exactly
Met citaat reageren
Oud 09-09-2011, 15:32
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het is heel zwaar dat het uit is en je zou natuurlijk graag willen dat hij nog van je hield en jullie gelukkig bij elkaar zouden zijn, maar zo gaat het niet. Hij is er wel klaar mee en wil alleen nog seks met je, verder niks. Dat moet je niet laten gebeuren, jij voelt nog veel te veel voor hem, voor jou is het niet alleen maar seks.

Laat die jongen stikken en zoek iemand die beter is voor je.
Oud 13-09-2011, 10:41
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Citaat:

ik ging daar op in en we spraken es af...
hij was super lief nog hij behandelde mij nog liever dan toen we samen waren
z.u.c.h.t
Oud 22-09-2011, 19:46
MItchdecoole
MItchdecoole is offline
DUMPEN dat is zeker
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 20:00
Verwijderd
Hoe kan ze hem nou dumpen? Hij is haar ex.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2011, 08:51
Shebaa
Shebaa is offline
Lekker laten gaan. Je komt vanzelf wel een andere jongen tegen. Straks gaat hij je gebruiken, omdat hij door heeft dat je seks met hem wilt hebben in de hoop dat hij dan bij je terugkomt. Lijkt me niet erg handig..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten