Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2011, 18:48
Bram1994
Bram1994 is offline
Hallo allemaal,

Na aanleiding van mijn HBO opleiding moet ik een enquête afnemen, waardoor ik direct aan dit forum dacht. Vooral omdat het zo groot is, maar natuurlijk ook bekend is.

Het gaat dus om echt een super kleine enquête (3 meerkeuze vraagjes) die echt nog geen minuut duren. Het enige wat belangrijk is is dat je voldoet aan de eisen:
  • tussen de 16 - 30 jaar
  • Studerend aan een MBO/HBO/Universiteit[/li]

De enquête is hier te vinden: www.thesistools.com/web/?id=219240

Super bedankt voor het invullen en groetjes!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2011, 19:14
brands
brands is offline
Ingevuld!

Wel heel kort . Tevens is het zo dat jij/je groepsgenoten het al voor ingevuld hebben, denk dat je er dan geen goede resultaten uit zal krijgen. Tevens vraag je niet naar achtergrond kenmerken, dus hoe wil je dan goede conclusies trekken?
Oud 07-10-2011, 20:14
Chariot
Chariot is offline
Heel erg kort.. En nog iets: Niet iedereen wilt later als ondernemer aan de slag...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2011, 21:42
Stff
Stff is offline
ingevuld, en eens met de punten van brand en denk ook aan je woordkeuze, bijv vraag 3, door het woord altijd kan ik eigenlijk alleen maar nee antwoorden... als ik namelijk een internet aansluiting of iets dergelijks wil regelen wil ik echt geen 1 op 1 gesprek, dat kost mij heel veel tijd en ik win er niks mee terwijl voor andere, complexere diensten, ik wel het 1 op 1 gesprek wil
Oud 07-10-2011, 23:07
RAWRR__
RAWRR__ is offline
Ingevuld.
Oud 08-10-2011, 03:23
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Ingevuld, al wil ik absoluut geen eigen bedrijf opzetten tijdens het studeren. Zijn er überhaupt studenten die daar tijd voor hebben? Ben wel benieuwd wat die dan doen...
Oud 08-10-2011, 10:29
Bram1994
Bram1994 is offline
Citaat:
ingevuld, en eens met de punten van brand en denk ook aan je woordkeuze, bijv vraag 3, door het woord altijd kan ik eigenlijk alleen maar nee antwoorden... als ik namelijk een internet aansluiting of iets dergelijks wil regelen wil ik echt geen 1 op 1 gesprek, dat kost mij heel veel tijd en ik win er niks mee terwijl voor andere, complexere diensten, ik wel het 1 op 1 gesprek wil
Het zou hier bijvoorbeeld om beide kunnen gaan zowel complexere diensten als het simpele internet. Het gaat erom dat je graag persoon behandeld, waarin een advies op maat komt en dat dat dan ook op een 1-op-1 gesprek neer komt.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2011, 17:44
Verwijderd
Ik heb hem ingevuld en ben het eens met alles wat al gezegd is. Ik struikelde ook een beetje over het woord Altijd in de laatste vraag
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten