Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zit nu in 6VWO met NG, met natuurkunde erbij. Ik ben net als jij niet goed in wiskunde, en heb ook erg getwijfeld om dit profiel te kiezen vanwege wiskunde. Maar ik moet zeggen, het is zwaar maar het valt mee wat betreft moeilijkheid. Dat is natuurlijk relatief, maar mijn ervaring is vooral dat je hard moet werken om alles bij te houden want met veel oefenen is het te doen. Echt zorgen dat je geen achterstand oploopt. Dat gaat je idd veel energie kosten, maar als je het wilt moet het echt kunnen.
![]() Ik heb ondanks mijn gebrek aan gevoel voor wiskunde toch wiskunde B gekozen, en als je goed oefent en het bijhoudt zou je toch een 8 moeten kunnen halen denk ik. Ik hield het in de 4e en 5e nogal slecht bij, en red een 6,5-7 nog wel, ongeveer hetzelfde cijfer als ik altijd in de onderbouw had. Daarom denk ik dat jij het ook wel moet redden. Ook omdat je interesses in de medische richting liggen zou ik het gewoon doen. Ik wist en weet nog niet wat ik wil doen, dus heb ik voor de veiligheid het breedste pakket gekozen. Maar als je enige aarzeling wiskunde en natuurkunde betreft, en het dus wel echt jouw richting is, gewoon doen! Succes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik stond een 5 voor natuurkunde in de onderbouw maar heb toch NG gekozen met NA en het viel erg mee ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Profielkeuze ( C&M of N&G ) Jessie463 | 1 | 10-06-2015 07:12 | |
Studeren |
Profielkeuze ; NG/NT/CM/EM !!! MRxSMITH | 76 | 30-12-2009 16:25 | |