Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2002, 08:14
D-sire
D-sire is offline
Ik ben nu ongeveer 5 maanden aan de Diane35, in het begin had ik heel erg veel last van misselijkheid. Dat ging gelukkig na een tijdje over, maar ik merk dat ik de laatste tijd erg sentimenteel kan zijn om niets of dat ik opeens bij films moet huilen (wat ik eerst nooit deed). Kan het zijn dat dat ligt aan de pil? Ik heb gehoord dat mijn pil wel een van de zwaarste is, maar is het wel goed om over te stappen op een andere en hoe gaat dat?

Bedankt!
Oud 12-08-2002, 08:23
Verwijderd
zou bets kunnen dat t door de pil komt, ik heb ook diane 35 en ik heb t ook, maar ik meen dat ik dat voordat ik aan de pil was ook had

je kunt wl overstappen naar een andere pil,moet je ff overleggen met je huisarts
Oud 13-08-2002, 17:21
Mystique
Mystique is offline
Zelf heb ik er geen last van, maar mijn beste vriendin wel. Die werd echt heel snel kwaad enzo en dat kwam toch door de hormonen die erin zaten want toen ze stopte had ze die buien niet meer. Je kunt overgaan op een lichtere pil en anders het spiraaltje. Daar word je ook nauwelijks nog ongesteld van.
Ga anders even langs de dokter om een folder ta halen ofzo. Daar staat veel in en anders kun je het aan hem/haar vragen
Oud 13-08-2002, 17:39
Verwijderd
Volgens mij zou het best kunnen ja, door de hormonen idd. Ik zou even om advies gaan vragen aan de dokter als ik jou was, die kan deze vragen denk ik het beste beantwoorden
Oud 13-08-2002, 20:09
Verwijderd
hmm door de pil(mercilon) hebbik wel dattik voordat ik ongesteld mot worden nog erger sjago en geirriteerd ben dan ervoor...verder geen veranderingen geloof ik...
Oud 16-08-2002, 20:31
dancequeen
dancequeen is offline
Hoi hoi,

Het kan best wel eens door de pil komen ja! Ik slikte zelf een van de lichtste pillen, en zelfs daarbij was ik al veel eerder emotioneler en van dat soort dingen. Dus misschien ligt het bij jou ook wel aan de pil, wie weet.
Succes!

-xxx- dancequeen
Oud 18-08-2002, 07:16
Verwijderd
Ik slikte eerst een pil (kweenie meer hoe die heette, redelijk lan met iets van 30 erachter oid) daar raakte mijn 'gevoel' van in de war, ik werd verdrietig en voelde me verrot enz. Nu slik ik Diane35 en voel me meer verrot als ik hem niet slik, dan wanneer ik hem wel slik. Als je het dus erg vervelend vindt, kan wisselen van pil een goede oplossing zijn. Heel veel mensen blijven niet hangen bij de eerste pil die ze voorgeschreven krijgen, je moet kijken welke pil het beste bij jou past. Uitproberen dus.
Oud 18-08-2002, 09:32
Snufje
Snufje is offline
Piltopic!!!!
Topic gesloten

Regels voor berichten