Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2006, 13:16
Verwijderd
Ik heb laatst een boekje gelezen met meer als 1000 manier om te laten zien dat je van je lief houd. Dit inspireerde mij om een topic te openen waar je je romantische ideeen kan posten.

TS begint:

de week voor kerst een marretak boven je jullie bed ophangen.. Zo ga je niet naar bed zonder een lekkere zoen.
Advertentie
Oud 30-10-2006, 13:19
Verwijderd
Uhm, vriendlief en ik bedenken spontaan wel hoe we elkaar laten zien dat we van de ander houden.
Oud 30-10-2006, 13:20
Thee Muts
Thee Muts is offline
Met bodypaint op de muur van de badkamer hem (of haar natuurlijk) de liefde verkondigen Is wel handig als je daarvoor een eigen badkamer hebt natuurlijk..

En als ik even nadenk, kan ik vast nog een heleboel dingen verzinnen, maar dit was even het eerste dat in mij opkwam. Bovendien komen dat soort dingen vaak wel spontaan en gaat het meer om moment en de gedachte daarachter, dan om de actie zelf.
Oud 30-10-2006, 13:20
Verwijderd
Ik moest echt lachen toen ik dit las, sorry

Een maretak als toppunt van romantiek Je gaat toch sowieso niet zonder zoen naar bed als je 19 bent en je samen gaat slapen?
Oud 30-10-2006, 13:57
Verwijderd
nee ok, maar juist met kerst is het leuk om dat een marretak boven ej bed te hangen.. het is maar een gebaar.. en ik zei niet dat het het toppunt van romantiek is en dat is het ook niet, maar gewoon iets extra's zeg maar
Oud 30-10-2006, 14:00
Scatterheart
Scatterheart is offline
Zoveel romantisch doen wij eigenlijk niet. Wel heel romantisch: vlakbij een hotelkamer huren puur omdat het een bad heeft.
Oud 30-10-2006, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Get Psycho schreef op 30-10-2006 @ 14:57 :
nee ok, maar juist met kerst is het leuk om dat een marretak boven ej bed te hangen.. het is maar een gebaar.. en ik zei niet dat het het toppunt van romantiek is en dat is het ook niet, maar gewoon iets extra's zeg maar
Ik ben natuurlijk maar een man, maar mij zou zoiets niet opvallen en ik zou er niet warm of koud van worden
Citaat:
Scatterheart schreef op 30-10-2006 @ 15:00 :
Zoveel romantisch doen wij eigenlijk niet. Wel heel romantisch: vlakbij een hotelkamer huren puur omdat het een bad heeft.
Oh dat vind ik dan weer wel een heul goeie Wat zijn jullie daar aan kwijt?
Oud 30-10-2006, 14:26
Scatterheart
Scatterheart is offline
Rond de € 70,-. :]
Oud 30-10-2006, 14:44
Iduna
Iduna is offline
Sowieso hoef je geen excuus te verzinnen om elkaar te zoenen.
Wat staat er nog meer in dat boek?

Citaat:
Scatterheart schreef op 30-10-2006 @ 15:26 :
Rond de € 70,-. :]
Ach, dat kan goedkoper en dan ga je gelijk een stukje verder weg. (mits je geen benzinekosten oid hebt dan )
Oud 30-10-2006, 14:53
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 30-10-2006 @ 15:44 :
Sowieso hoef je geen excuus te verzinnen om elkaar te zoenen.
Wat staat er nog meer in dat boek?

euhmm bijvoorbeeld dat je een gedicht schrijft van 30 woorden. en dan elke dag van de maand een woord naar em opsturen. Tis een beetje een gaar boek, maar dr staan wel geinige dingen in.
Oud 30-10-2006, 15:03
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 30-10-2006 @ 15:44 :

Ach, dat kan goedkoper en dan ga je gelijk een stukje verder weg. (mits je geen benzinekosten oid hebt dan )
Een mooi hotel onder de 70 euro vinden is vrijwel onmogelijk, en als we daar toch zijn wordt er uiteraard ook ontbeten en gedineerd.
Oud 30-10-2006, 15:20
Kryptonite
Kryptonite is offline
Samen koken (moet je het natuurlijk wel kunnen!!!)
's nachts samen 'de natuur' in; het bos of het strand of zo. Dikke dekens, eten, zaklamp mee en dan de hele nacht wakker blijven. En in de winter kampeer je natuurlijk gewoon in bed
Bij de Wereldwinkel hebben ze van die duifjes met een briefje erin, die zijn ook doeltreffend
En zo kan ik nog wel even doorgaan
Oud 30-10-2006, 16:30
Verwijderd
Een waterpijp voor haar en d'r huisgenoten kopen
Oud 30-10-2006, 17:27
Kaa
Kaa is offline
Een string met de opdruk "EAT THIS!" voor hem aantrekken.
Lachstuip gegarandeerd...
Oud 30-10-2006, 18:12
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Ertur schreef op 30-10-2006 @ 14:20 :
Ik moest echt lachen toen ik dit las, sorry

Een maretak als toppunt van romantiek Je gaat toch sowieso niet zonder zoen naar bed als je 19 bent en je samen gaat slapen?
ja je voelt de ranzige beestjes al op je gezicht vallen
Oud 30-10-2006, 20:10
tornedorush
tornedorush is offline
Citaat:
aww das wel schattig
Oud 30-10-2006, 20:12
Kryptonite
Kryptonite is offline
Citaat:
Vaal schreef op 30-10-2006 @ 17:30 :
Een waterpijp voor haar en d'r huisgenoten kopen
Oud 30-10-2006, 20:18
Crimson
Crimson is offline
ik vind dat standaard romantisch gedoe shit echt niks aan

maar ja aan de andere kant.. het idee dat hij het bedacht heeft vind ik wel weer wat hebben
Oud 30-10-2006, 20:32
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
tornedorush schreef op 30-10-2006 @ 21:10 :
aww das wel schattig
Ja en heel erg ontspannend!
Oud 30-10-2006, 20:32
Verwijderd
Ik ben zelf vrijgezel, maar ik heb laatst gelezen over een stel dat een keer in de maand een ik-verwen-jou-dag hield. Een keer in de maand verwende de een de ander met massages, lekker koken, van alles wat diegene lekker vond. De maand erna was het andersom. Vond het best een lief idee.
Oud 30-10-2006, 20:35
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 30-10-2006 @ 21:32 :
Ik ben zelf vrijgezel, maar ik heb laatst gelezen over een stel dat een keer in de maand een ik-verwen-jou-dag hield. Een keer in de maand verwende de een de ander met massages, lekker koken, van alles wat diegene lekker vond. De maand erna was het andersom. Vond het best een lief idee.
Ergens wel, maar als je daar een vaste dag in de maand voor afspreekt, wordt het zo geforceerd... Ik vind dat dat soort dingen vrij spontaan moeten komen en dat je dat soort dingen doet omdat je daar op dat moment de behoefte aan hebt.
Oud 30-10-2006, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 30-10-2006 @ 21:35 :
Ergens wel, maar als je daar een vaste dag in de maand voor afspreekt, wordt het zo geforceerd... Ik vind dat dat soort dingen vrij spontaan moeten komen en dat je dat soort dingen doet omdat je daar op dat moment de behoefte aan hebt.
Precies.

Stel, je hebt een kutdag op je werk gehad, en je komt thuis en laat dat aan je partner merken, maar je partner boeit het niets: het is immers jouw beurt om te verwennen!
Oud 30-10-2006, 21:19
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Ertur schreef op 30-10-2006 @ 21:37 :
Precies.

Stel, je hebt een kutdag op je werk gehad, en je komt thuis en laat dat aan je partner merken, maar je partner boeit het niets: het is immers jouw beurt om te verwennen!
Das wel heel extreem

Maar das wel een beetje waar ik op doelde ja. Buien zijn bij mij niet echt af te dwingen, dus op comando lief doen terwijl ik dat op dat moment niet helemaal zo voel, werkt niet...
Oud 31-10-2006, 17:15
Anki
Anki is offline
Citaat:
Lilything schreef op 30-10-2006 @ 20:12 :
ja je voelt de ranzige beestjes al op je gezicht vallen
Dat noem ik gewoon smetvrees?
Oud 31-10-2006, 17:17
Maija
Maija is offline
ik vind het het een leuk idee, jammer dat ik een 'niet met vrouwen kunnen omgaan' vriend heb op dit gebied!
Oud 31-10-2006, 20:08
Anaïs
Anaïs is offline
Ik heb deze morgen een reep chocolade in zijn bekertje gezet in de badkamer, met daarin een lieve brief.
Oud 31-10-2006, 22:03
Verwijderd
Hoe contactgestoord ben je als je moet 'laten zien' dat je van iemand houdt.
Oud 01-11-2006, 08:36
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Get Psycho schreef op 30-10-2006 @ 15:53 :
euhmm bijvoorbeeld dat je een gedicht schrijft van 30 woorden. en dan elke dag van de maand een woord naar em opsturen. Tis een beetje een gaar boek, maar dr staan wel geinige dingen in.
Dat vind ik wel een leuke
En verder doen mn vriend en ik wel dingen voor en naar elkaar maar meer spontaan dan gepland. En alleen "gepland" op zo'n spontaan moment Uitgedacht is een beter woord
Oud 01-11-2006, 08:37
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 31-10-2006 @ 23:03 :
Hoe contactgestoord ben je als je moet 'laten zien' dat je van iemand houdt.
Niet.
Maar dat neemt niet weg dat het af en toe ook leuk is om het te laten zien of laten horen. Voor jezelf en voor die ander.
Oud 01-11-2006, 09:44
Verwijderd
Citaat:
XQseMe2 schreef op 01-11-2006 @ 09:37 :
Niet.
Maar dat neemt niet weg dat het af en toe ook leuk is om het te laten zien of laten horen. Voor jezelf en voor die ander.
Dat moet toch helemaal niet nodig zijn.
Oud 01-11-2006, 09:49
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 01-11-2006 @ 10:44 :
Nodig? Nee. Leuk? Dat kan.
Oud 01-11-2006, 10:04
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 01-11-2006 @ 10:44 :
Het hoeft ook niet nodig te zijn, maar zoals ik al zei, het is leuk om het af en toe te doen. Met de nadruk op 'leuk'. Gewoon leuk, meer niet.
Oud 01-11-2006, 14:02
Verwijderd
Strandwandelingen in September.

Ik haal altijd voor hem rozijntjes, in van die doosjes.
Omdat hij die zo lekker vindt.
Oud 01-11-2006, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Wij gaan de bruidsuite huren als we één jaar getrouwd zijn. In een hotel hier om de hoek Gewoon, omdat het leuk is
Oud 01-11-2006, 20:05
botulismf
botulismf is offline
Wat is er romantisch aan een idee dat je van een geel forum hebt gejat?
Oud 01-11-2006, 20:10
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
botulismf schreef op 01-11-2006 @ 21:05 :
Dus jouw hele relatie mist romantiek?
Oud 01-11-2006, 21:13
Nona
Nona is offline
Maretak zit vol Nurgels, dat weet je he?

Romantiek breng ik er het liefst in door een beetje een spontane actie. Als we elkaar eens een weekend niet kunnen zien (we wonen wat ver uit elkaar) stuur ik hem weleens een kaartje met een lieve tekst. Of wat kaarsjes aansteken voor de ander thuiskomt, iets lekkers voor hem koken of een spontaan cadeautje. Het maakt niet heel veel uit wat het is, als je je partner maar laat weten dat hij speciaal voor je is.
Oud 01-11-2006, 22:41
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 30-10-2006 @ 14:20 :
Met bodypaint op de muur van de badkamer hem (of haar natuurlijk) de liefde verkondigen Is wel handig als je daarvoor een eigen badkamer hebt natuurlijk..

En als ik even nadenk, kan ik vast nog een heleboel dingen verzinnen, maar dit was even het eerste dat in mij opkwam. Bovendien komen dat soort dingen vaak wel spontaan en gaat het meer om moment en de gedachte daarachter, dan om de actie zelf.
waarom met bodypaint? dat kan toch beter een liefdesverklaring op t lijf worden dan?
Oud 02-11-2006, 06:43
Talon
Talon is offline
een nieuwe autoradio kopen voor je partner
Oud 02-11-2006, 06:50
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
botulismf schreef op 01-11-2006 @ 21:05 :
Het feit daje het doet.
We hebben het niet over originaliteit.
Oud 02-11-2006, 07:22
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 30-10-2006 @ 21:35 :
Hmm.... Ja kijk, zover had ik dan nog niet na gedacht. Ik snap jouw idee ook wel, maar ik vond het idee van 'elkaar een hele dag verwennen' wel heel leuk. Maar ik ben het wel met je eens.

Citaat:
Kruimel schreef op 01-11-2006 @ 22:13 :
Maretak zit vol Nurgels, dat weet je he?
Omg.
Oud 02-11-2006, 12:36
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 01-11-2006 @ 23:41 :
waarom met bodypaint? dat kan toch beter een liefdesverklaring op t lijf worden dan?
Oh, die kwam er ook nog wel hoor Maar ik zat in bad op hem te wachten en bedacht me toen dat ik iets liefs voor hem op de muur wilde schilderen. En bodypaint stond als enige mogelijkheid dichtbij genoeg zonder nat door het huis te lopen én het kon er weer af als we toe waren aan een andere tekst
Oud 02-11-2006, 12:48
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 01-11-2006 @ 15:34 :
Wij gaan de bruidsuite huren als we één jaar getrouwd zijn. In een hotel hier om de hoek Gewoon, omdat het leuk is
Ook leuk. Bruidssuite gaan wij vast ook wel eens doen, zonder trouwen hoor, daar hebben we voorlopig echt geen geld voor.
Oud 02-11-2006, 18:22
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
hellebel schreef op 01-11-2006 @ 21:10 :
Dus jouw hele relatie mist romantiek?
Onder de gordel.

Ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik iets onorigineels niet bijster romantisch vind. Daarom vind ik Valentijnsdag ook kut, bijvoorbeeld.
Oud 02-11-2006, 18:55
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 02-11-2006 @ 19:22 :
Onder de gordel.

Ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik iets onorigineels niet bijster romantisch vind. Daarom vind ik Valentijnsdag ook kut, bijvoorbeeld.
Alleen originele dingen zijn romantisch? Maar in feite is alles toch onorgineel, of in ieder geval bijna alles?
Oud 02-11-2006, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 02-11-2006 @ 13:48 :
Ook leuk. Bruidssuite gaan wij vast ook wel eens doen, zonder trouwen hoor, daar hebben we voorlopig echt geen geld voor.
Offtopic:
Trouwen is in veel gemeenten gratis hoor
Oud 02-11-2006, 20:20
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 02-11-2006 @ 19:22 :
Onder de gordel.

jij doet anders heel veel onoriginele maar wel romantische dingen maar ik houd gelukkig wel van onoriginele romantische dingen
Oud 02-11-2006, 20:43
Verwijderd
lekkere en overdreven romantische maaltijd koken is ook wel grappig om te doen afentoe
Oud 02-11-2006, 20:55
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 02-11-2006 @ 21:20 :
jij doet anders heel veel onoriginele maar wel romantische dingen maar ik houd gelukkig wel van onoriginele romantische dingen
Ik hou er ook van als jij ze doet, maar zelf doe ik VEEL liever originele dingen... maar dat is soms lastig.
Oud 02-11-2006, 21:03
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
eddie schreef op 02-11-2006 @ 20:09 :
Offtopic:
Trouwen is in veel gemeenten gratis hoor
Klopt op maandag kost het vaak vrijwel niks. Maar als je een 'echte' bruiloft wil (feestje dus) dan kost dat een aardige duit.

Maar wij hebben geen boekje met ideen nodig om wat leuks te verzinnen Het gaat redelijk vanzelf.

Regels voor berichten