Advertentie | |
|
![]() |
|
Direct uitmaken vind ik persoonlijk 'n beetje extreem, maar dit is idd verre van 'de ideale relatie'. In jouw situatie zou ik m'n vriend vertellen dat ik op deze manier geen toekomst meer zie in onze relatie en dat we er samen aan moeten werken om dit 'probleem' op te lossen. Zij zal voor zichzelf 'n manier moeten vinden om jou weer te kunnen vertrouwen, maar jij zult er ook alles aan moeten doen om haar vertrouwen weer terug te winnen. Ik weet ook niet precies hoe, maar laat haar in ieder geval duidelijk merken dat zij de enige is voor jou
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Aha, nu snap ik het, ik had niet gezien dat het een link was. Maar het is eigenlijk heel simpel, ik zocht een meisje om mee te chatten om hierover te praten maar aangezien dat niet echt werkte maakte ik maar een topic. Er is toch niets mis met chatten? Maar ik snap wel dat het een beetje 'verdacht' lijkt
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ja maar zie het eens van haar kant!
je wilt online zonder dat zij het weet afspreken met andere meisjes en dat zonder dat je vermeld hebt dat je al een relatie hebt ![]() Ik ben het helemaal eens met AzN, citaat van AzN: Zij zal voor zichzelf 'n manier moeten vinden om jou weer te kunnen vertrouwen, maar jij zult er ook alles aan moeten doen om haar vertrouwen weer terug te winnen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Persoonlijk zou ik zeggen om er maar gewoon mee te kappen. Jij bent haar niet waard. Bij elkaar blijven is IMO tijd- en energieverspilling. |
![]() |
|
Ik zou zelf niet in een relatie kunnen zitten als er geen vertrouwen is. Waarom zijn jullie weer aan een relatie begonnen als het vertrouwen nog helemaal niet terug is? Als ze echt van je houdt wil ze dat je gelukkig bent, en nu maakt ze je alleen maar miserabel terwijl jij wel je best doet. Ze zegt wel dat ze je een tweede kans geeft maar als ze je steeds blijft controleren en korthouden, geeft ze je dan wel echt een tweede kans?
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
het antwoord is simpel.
Praat met haar vanavond als je haar ziet, zeg dat je begrijpt dat ze je nog niet helemaal vertrouwt, maar dat dit wel weer het andere uiterste is. Stel anders voor om af en toe is alleen weg te gaan en kijk hoe dat gaat. Bestookt ze je met smsjes dan is ze er nog niet aan toe. Dan is het aan jou of je nog zo verder wil gaan, want dat vertrouwen weer opbouwen kost tijd... En vroeg ze alleen hoe het was dan gaat het al beter lijkt me.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoeveel partners heb jij? fizzle-fluffy | 87 | 09-10-2015 18:39 | |
Liefde & Relatie |
Mening over zoenen met 'n ander?? Saffira | 33 | 12-11-2002 20:06 | |
Liefde & Relatie |