![]() |
||
Lees dit eens.
![]() Om je even een indruk te geven - mocht de tekst je toch te lang zijn: Citaat:
Dus als je je leraar nog enigszins aardig vindt, en niet zijn hele carrière en alles stuk wil maken, blijf dan van 'm af. ![]()
||
Hee, Dank jullie wel voor de reacties!
![]() Wat hij deed met strelen was heel teder haar rug aanraken van de schouders tot ongeveer je navel (maar dan op je rug dan he xD) Dus niet even een 'snelle aai'. Hij is wel vaak handtastelijk nu; gewoon even snel een schouder aanraken zonder reden etc. Daarom dacht mijn vriendin dat hij het door had, omdat hij het wel een beetje opvallend deed. Oh, en ze moest niet getroost worden of whatever. Als we hem tegenkomen op de gang bijvoorbeeld dat maakt hij een 'ik heb het heet en wapper met mijn hand en kijk heel sexy' moment. (Hij doet mijn vriendin na omdat zij altijd met haar handen/schriften wappert als ze het heet heeft) Of jullie dat nu willen of niet, hij is leraar en heeft zich aan bepaalde regels te houden. Welke regels? Mag hij geen leerlingen aanraken? Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-09-2011 om 19:37. |
![]() |
|
Als ik me goed herinner, vertelde mij leraar destijds dat hij inderdaad geen leerlingen mocht aanraken. Volgens mij moest hij er nog iets voor ondertekenen. En daar maakte hij de opmerking bij 'één keer even troostend een hand op iemand schouder leggen (of zoiets was het) als iemand echt helemaal in tranen is, kan nog wel' en de rest mocht dan gewoon absoluut niet.
Oh, ik vind hier een gedragscode van een willekeurige (brede, zo te zien) school- vanaf pagina 5 voor lichaamscontact. Wat daarin staat geldt natuurlijk voor die school en niet in het algemeen/voor jouw school automatisch ook. Maar misschien geeft dat een beetje het idee van waar de grens ligt. In ieder geval bij die school dan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
problemen op gymnastiek jeroen16 | 7 | 08-07-2010 22:55 | |
Algemene schoolzaken |
verliefd op leraar I haTe MysElF | 55 | 18-05-2004 13:09 | |
Seksualiteit |
ik en leraren? loezepoez | 9 | 16-05-2003 09:53 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op leraar... joaquadriesje | 29 | 18-03-2003 00:04 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
(ik heb nog geen titel) Vervolg verhaal! fruitmand | 5 | 17-11-2001 09:30 |