Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2011, 17:40
laalala
laalala is offline
Sorry.
- verhaal weggehaald-

Laatst gewijzigd op 28-09-2011 om 20:21.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 17:51
Verwijderd
Ja misschien interpreteer jij strelen wel anders dan ik.
Ik was er niet bij. Maar het lijkt me niet de bedoeling dat een leraar je op díe manier aanraakt zoals jij het beschrijft. Dus ik vind dat hij dan al te ver gaat. Het is natuurlijk anders als jij verdrietig bent en hij jou wilt troosten oid en 'vriendschappelijk' een arm om je heen slaat.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 17:58
Verwijderd
Ik ben het eens met Queasy, mij lijkt het ook niet helemaal de bedoeling en ik vind het dom van die leraar dat hij er zo op in gaat. Als ik jullie was zou ik trouwens ook niet zo veel aandacht van die leraren vragen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 18:05
laalala
laalala is offline
Kikaa, je hebt gelijk, misschien vragen we ook teveel aandacht van de leraren.
Maar het gaat zowat vanzelf.
En we vinden het ook gewoon leuk
Ik wil er helemaal niet mee stoppen, het is zo verslavend...xD
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 18:13
Em.
Em. is offline
Lees dit eens.

Om je even een indruk te geven - mocht de tekst je toch te lang zijn:

Citaat:
BREDA - Verliefheid is mooi, liefde prachtig. Maar o wee als er sprake is van een seksueel getinte relatie tussen een volwassene en een minderjarige, dan komt het Wetboek van Strafrecht om de hoek kijken.

Zijn er dan ook nog een leraar en een leerling in het spel, dan haalt het OM een speciaal wetsartikel van stal. Het kan niet schelen of het de leerling is die avances maakt en de eerste initiatieven neemt. Je hebt als leraar met je vingers van een aan je zorg en opleiding toevertrouwd kind af te blijven. Al is het bij tongzoenen gebleven, het blijft ontucht.
De leraar die trouwens als voorbeeld aangehaald wordt, heeft niet meer gedaan dan tongzoenen, maar is ontslagen bij die school, zal nooit meer in het onderwijs werken, kreeg twee maanden cel (en dus ook een stafblad). Oh, en dat terwijl het meisje zelf óók wilde, er was nergens van dwang sprake.

Dus als je je leraar nog enigszins aardig vindt, en niet zijn hele carrière en alles stuk wil maken, blijf dan van 'm af.
Oud 27-09-2011, 18:22
Thomas.
Thomas. is offline
Wat Em. zegt. er mag geen serieuze liefde en zeker geen seks plaatsvinden tussen een docent en zijn studenten. Het maakt niet uit wie nou degene is die iets wil, als de school, of iemand anders erachter komt en het meld, kan die leraar z'n carrière wel vergeten. Dus: afblijven!
Oud 27-09-2011, 18:46
laalala
laalala is offline
Thanks voor de reacties ;D

Mijn vraag was of hij te ver is gegaan.
En blijkbaar is het ook zo gezien de antwoorden.

Ik weet eigenlijk niet of ik dit wel zo erg vind...
Aan de ene kant is het verkeerd
Aan de andere kant geeft het ons een goed gevoel dat hij reageert, hoe dom dat ook klinkt...

Maar idderdaad, hij kan zijn carrière erdoor verpesten.
Ik weet dan ook niet wat me tegenhoud om te stoppen.
Maar thanks

Laatst gewijzigd op 27-09-2011 om 19:14.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 20:29
Thomas.
Thomas. is offline
als hij iets doet wat niet mag, dan moet je dat tegen hem zeggen, en de consequenties duidelijk maken.
gaat hij door, dan moet je echt even naar je mentor. Want al vind je het leuk, misschien doet hij dat later ook bij andere leerlingen.

btw, de dingen die hij doet lijken me toch een beetje plagerig, en niet al te serieus. Hij wil waarschijnlijk niks met je. Maar even dat je het weet.
Oud 27-09-2011, 21:19
Sandbak
Sandbak is offline
Je kan met een leraar nemen. Maar dan word ie ontslagen. En zijn positie is ook handig
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 21:26
laalala
laalala is offline
Citaat:
als hij iets doet wat niet mag, dan moet je dat tegen hem zeggen, en de consequenties duidelijk maken.
gaat hij door, dan moet je echt even naar je mentor. Want al vind je het leuk, misschien doet hij dat later ook bij andere leerlingen.

btw, de dingen die hij doet lijken me toch een beetje plagerig, en niet al te serieus. Hij wil waarschijnlijk niks met je. Maar even dat je het weet.
idd, dat zeg ik steeds; hij is niet verliefd op ons en wil waarschijnlijk niks van ons.
We nemen dit niet echt serieus, hij's nota bene getrouwd -.-
Maar we wilden alleen weten of hij te ver gaat voor een docent
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 21:57
Thomas.
Thomas. is offline
Dat ligt dus aan je eigen meningen. Als jij het niet te ver vind gaan, dan is er geen probleem. Maar het feit dat je vraagt of het wel hoort, zegt al dat je er over twijfelt. Dus: als je het zelf nog prima vind, dan kan het (voor jou tenminste)
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 06:19
Silvano08
Silvano08 is offline
Voor een docent gaat hij inderdaad te ver. Volgens mij is strelen op de rug gewoon een vorm van aanranding (als ik het goed heb), en daarvoor kan hij al ontslagen worden. Maar zoald Queasy al zei; ik weet niet wat jij met strelen precies bedoelt.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 08:23
Verwijderd
Die leraar gaat veel te ver. Ik ben ook wel eens troostend over mijn rug geaaid door een leraar, maar ikv ind het echt te ver gaan dat hij aan de broek van je vriendin zit. Of jullie dat nu willen of niet, hij is leraar en heeft zich aan bepaalde regels te houden.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 12:47
bierkoning
bierkoning is offline
Ik zie een "oh buurman(in dit geval leraar dan) wat doet u nu" moment in de toekomst
Oud 28-09-2011, 18:00
laalala
laalala is offline
Hee, Dank jullie wel voor de reacties!
Wat hij deed met strelen was heel teder haar rug aanraken van de schouders tot ongeveer je navel (maar dan op je rug dan he xD)
Dus niet even een 'snelle aai'.
Hij is wel vaak handtastelijk nu; gewoon even snel een schouder aanraken zonder reden etc.
Daarom dacht mijn vriendin dat hij het door had, omdat hij het wel een beetje opvallend deed.
Oh, en ze moest niet getroost worden of whatever.

Als we hem tegenkomen op de gang bijvoorbeeld dat maakt hij een 'ik heb het heet en wapper met mijn hand en kijk heel sexy' moment. (Hij doet mijn vriendin na omdat zij altijd met haar handen/schriften wappert als ze het heet heeft)

Of jullie dat nu willen of niet, hij is leraar en heeft zich aan bepaalde regels te houden.
Welke regels? Mag hij geen leerlingen aanraken?

Citaat:
Ik zie een "oh buurman(in dit geval leraar dan) wat doet u nu" moment in de toekomst
hahahah xD

Laatst gewijzigd op 28-09-2011 om 19:37.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 18:19
Em.
Em. is offline
Als ik me goed herinner, vertelde mij leraar destijds dat hij inderdaad geen leerlingen mocht aanraken. Volgens mij moest hij er nog iets voor ondertekenen. En daar maakte hij de opmerking bij 'één keer even troostend een hand op iemand schouder leggen (of zoiets was het) als iemand echt helemaal in tranen is, kan nog wel' en de rest mocht dan gewoon absoluut niet.

Oh, ik vind hier een gedragscode van een willekeurige (brede, zo te zien) school- vanaf pagina 5 voor lichaamscontact. Wat daarin staat geldt natuurlijk voor die school en niet in het algemeen/voor jouw school automatisch ook. Maar misschien geeft dat een beetje het idee van waar de grens ligt. In ieder geval bij die school dan.
Oud 28-09-2011, 19:44
laalala
laalala is offline
Het is in ieder geval veel verder gegaan. Zelfs tot pijpen van die ene leraar.
Meer wil ik er niet over zeggen (Je weet maar nooit wie dit leest)
Ik was er zelf ook best geschokt van en had dit gewoon nooit verwacht.

Laatst gewijzigd op 31-01-2012 om 18:27.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten