Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2009, 15:16
Verwijderd
Wat vinden jullie van kaplaarzen van Hunter? In Londen en New York helemaal hip met dit weer.

Wie heeft ze en hoe bevallen ze?

Advertentie
Oud 30-12-2009, 15:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Veels te duur voor een stel kaplaarzen.
Dan liever de goedkopi festivallaarzen die je bij elke schoenenreus kan halen.
Oud 30-12-2009, 17:48
Verwijderd
Nooit begrepen waarom (kap)laarzen mooi gevonden worden.
Oud 30-12-2009, 18:05
Verwijderd
Ik vind het gewoon rubberlaarzen, maar dan in kleurtjes.
Oud 31-12-2009, 09:13
Verwijderd
Hmmm, nog geen enthousiaste reacties! Waar zijn de Hunter-dragers in Nederland?
Oud 31-12-2009, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Hmmm, nog geen enthousiaste reacties! Waar zijn de Hunter-dragers in Nederland?
Die zijn overleden na een Uggs trauma.
Oud 31-12-2009, 09:28
Verwijderd
Citaat:
Die zijn overleden na een Uggs trauma.
Oud 28-01-2010, 14:23
gijskie
gijskie is offline
Me zus heeft ze in een beetje donker grijs. Ik vind ze wel vet staan en heb net aan me zus gevraagd of ze bevallen maar die vind ze een beetje irritant zitten. Bij de punt doet het nogal pijn na een tijdje lopen! Niet voor lange wandelingen dus (kan natuurlijk zijn dat mijn zus aparte voeten heeft)
Oud 28-01-2010, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Me zus heeft ze in een beetje donker grijs. Ik vind ze wel vet staan en heb net aan me zus gevraagd of ze bevallen maar die vind ze een beetje irritant zitten. Bij de punt doet het nogal pijn na een tijdje lopen! Niet voor lange wandelingen dus (kan natuurlijk zijn dat mijn zus aparte voeten heeft)
Misschien een maatje groter nodig?
Oud 21-10-2010, 11:02
Verwijderd
Up!
Oud 21-10-2010, 13:40
Giles
Giles is offline
Aantrekkelijk voor zodra ik naar mijn landgoed in Groot-Brittanië verhuis. Niet eerder.
Oud 21-10-2010, 17:21
Verwijderd
Ik heb het volgens mij nog nooit gezien! Maar zo te zien zijn het gewoon rubberlaarzen met een kleurtje, wat Sarah zegt dus. En rubberlaarzen vind ik dan weer niet zo bijzonder charmant.
Oud 22-10-2010, 14:01
Rivka
Rivka is offline
Helemaal niet leuk . Tenzij je door de modder moet lopen of zo.
Oud 23-10-2010, 17:02
YumYum
YumYum is offline
Stiekem vind ik ze wel cool, een stuk beter dan die uggs... Maar ik moet er nog wel even aanwennen en of je er echt zoveel geld aan uit moet geven, laarzen van de hema voldoen ook lijkt me zo. En die zijn er vast ook wel in coole kleuren!
Oud 24-10-2010, 13:08
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Ok, Uggs zijn slonzig, maar kunnen nog wel goed staan soms.
Dit is dan weer echt té erg. Schoenen zeggen veel over een persoon, dus wat wil je dat iemand van je denkt?
Oud 24-10-2010, 16:43
*oma*
*oma* is offline
dat je niet van natte voeten houdt?
Oud 24-10-2010, 18:05
Afwezignummer2
Citaat:
dat je niet van natte voeten houdt?
Oud 26-10-2010, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Ok, Uggs zijn slonzig, maar kunnen nog wel goed staan soms.
Dit is dan weer echt té erg. Schoenen zeggen veel over een persoon, dus wat wil je dat iemand van je denkt?
Ja, maar het is net als met Uggs. Het hangt er vanaf waar je ze mee combineert. Dus Hunters kunnen ook best goed staan.

Oud 26-10-2010, 23:26
Vice
Vice is offline
Ik vind ze wel grappig, maar bij mij zal het wel niet staan, dus pas ik even deze trend.
Oud 27-10-2010, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar het is net als met Uggs. Het hangt er vanaf waar je ze mee combineert. Dus Hunters kunnen ook best goed staan.

[afbeelding]
Ze ziet er toch uit alsof ze na haar discobezoek nog even met droge voeten door het veen wilde banjeren.
Oud 27-10-2010, 15:24
Diamera
Diamera is offline
Ik heb ze nog nooit gezien, maar vind het ook niet echt iets bijzonders. Gewoon rubberlaarzen eigenlijk, en niet iets wat ik elke dag zou dragen
Oud 30-10-2010, 10:41
Guinie
Guinie is offline
Het zijn gewoon regenlaarzen, vind ze niet mooi
Oud 31-10-2010, 01:45
Afwezignummer2
Citaat:
Hmm, ja.. Haar bovenlichaam wordt goed geaccentueerd door die lelijke onderkant. Beetje als de dunne lijkt extra dun naast de dikke
Sorry, hoor. Maar met Uggs eronder zou ze, hoewel zonder smaak, toch eruitzien alsof ze nog een beetje haar best doet. Het is waar dat dit weer typisch zon gevalletje is van "goed met dat,maar beter zonder", maar om dat nou zo te overdrijven? Een beetje lullig van haar tegenover ons, dat zij zichzelf zo verlelijkt met die keuze. Net als geen make up opdoen, maar eerst een vleugje oude mannenzweet pour hommes opdoen.
Oud 21-01-2012, 11:18
Verwijderd
ik vind regenlaarzen gaaf, ik draag ze ook iedere dag
Oud 21-01-2012, 16:37
Verwijderd
up
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten