Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2011, 14:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
.sann 122
fizzle-fluffy 48
Apate 45
Chick Rock 37
Listo 36
Stefenootje 28
Little Phoebe 24
Pierrot 17
mijamoto 15
lentekriebel 15
Paranoide 15
Luud 13
Lorelei 12
Martiño 10
Commendatore 10
Rationeel 10
deadlock 7
Trimm Trabb 6
Chicka Little 5
Carn 4
CuwleMandarijn 4
Havock 4
Absinthe 3
Quis 2.0 3
Dobermann 2
Uice 2
Pippeloen 2
*Miekje* 1
Thomas. 1
Oud 29-09-2011, 14:12
Verwijderd
Oh, ik heb trouwens niet dat ik heel zelfverzekerd ben. Zo kan ik wel overkomen , maar het is niet zo, het is maar tot een hele beperkte hoogte zo
Verwijderd
aaah er zit een spin vlak naast me met een web en al.
Verwijderd
Jezus wat een post heb ik gemaakt
Verwijderd
Mijn slechtste eigenschappen zijn de neiging om te overdrijven, dingen waar ik aan begin niet af te maken en mezelf overal de schuld van te geven. En mijn goede eigenschappen... de rest? D:
Verwijderd
@Apate ik voel me ook wel eens/geregeld beter dan een ander hoor
Verwijderd
Haha ik heb soort antwoorden standaard klaar staan bijna.

Ik moest het ook bij de psycholoog gaan uitzoeken en vertellen enzo, en dat heb ik toen onthouden omdat dat handig is voor sollicitatiegesprekken
Verwijderd
Oh, was mijn ontboezeming de laatste post van het topic
Oud 29-09-2011, 14:13
Rationeel
Rationeel is offline
ik geef mezelf een 10 voor leukheid en een 10 voor heetheid en een 10 voor bescheidenheid
Verwijderd
ik vind mezelf irritant als ik om dingen moet lachen waar normale mensen weer niet omlachen. gelukkig ben ik niet de enige.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind mezelf ook grappig. Vooral als ik alleen ben of een grapje/opmerking op het forum maak. Dan zeg ik ook tegen mezelf "Godverdomme, wat ben ik toch grappig!" en dan kan ik echt wel met mezelf lachen.

Of als ik een genant harde boer laat, hilarisch kan ik uren later nog om lachen/
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik geef mezelf een 10 voor leukheid en een 10 voor heetheid en een 10 voor bescheidenheid
It was my understanding that everyone had heard.
Verwijderd
Ik ben niet grappig maar ik kan wel om mezelf lachen
Oud 29-09-2011, 14:14
Verwijderd
O, en ik kom echt bijna overal minstens een halfuur te laat.
Verwijderd
Mezelf een cijfer geven vind ik bijzonder moeilijk. Een 7 hooguit, denk ik.
Verwijderd
van gebeurtenissen van maanden geleden wat grappig waren krijg soms nog binnenpretjes van. en heel soms moet ik er dan van hardop op lachen
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
O, en ik kom echt bijna overal minstens een halfuur te laat.
herkenbaar al ben ik er de laatste tijd wel íets beter in geworden, maar een heleboel vrienden weten dat ik minstens 10 minuten later ben dan ik heb gezegd.
Oud 29-09-2011, 14:15
Verwijderd
te laat komen ben ik ook goed in.
Verwijderd
Ik sta overal een kwartier te vroeg, want ik vind het vreselijk om te laat te komen
Verwijderd
Citaat:
Ik vind mezelf ook grappig. Vooral als ik alleen ben of een grapje/opmerking op het forum maak. Dan zeg ik ook tegen mezelf "Godverdomme, wat ben ik toch grappig!" en dan kan ik echt wel met mezelf lachen.

Of als ik een genant harde boer laat, hilarisch kan ik uren later nog om lachen/
Ben jij er ook zo een die in een volle bus zit en dan ineens denkt 'ohjaaa, dat zei hij en toen zei ik en toen zei hij ahahahahha' waardoor je moeilijk je lachen in kan houden en een soort 'mih!'-geluid maakt?
Verwijderd
Hm, een beste eigenschap kiezen vind ik best lastig. Ik denk dat ik heel sociaal ben en me overal wel kan vermaken. En ik vind mezelf heel grappig, maar dat vinden zo te lezen een hoop mensen van zichzelf

Slechtste eigenschap: ik luister soms slecht omdat ik zelf te veel praat. Oh maar de slechtste is eigenlijk dat ik me vaak afreageer op mensen die het niet verdienen omdat ik het niet deed tegen degene die het wel verdiende.
Verwijderd
Ik vind het altijd best apart dat andere mensen zichzelf zo goed lijken te kennen.
Soms lees ik weleens een interview met iemand, een of ander bekend persoon ofzo, en die heeft dan hele theorieen over zichzelf en hoe hij is, en blabla, en dat vind ik dan echt bewonderingswaardig, want ik vind dat allemaal zo lastig, bij mezelf. Ik kan daar nauwelijks iets zinnigs over zeggen.
Verwijderd
Citaat:
Ik sta overal een kwartier te vroeg, want ik vind het vreselijk om te laat te komen
:boks:
Oud 29-09-2011, 14:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ben jij er ook zo een die in een volle bus zit en dan ineens denkt 'ohjaaa, dat zei hij en toen zei ik en toen zei hij ahahahahha' waardoor je moeilijk je lachen in kan houden en een soort 'mih!'-geluid maakt?
Oh, ik barst gewoon in lachen uit hoor, als ik iets heel grappig vind
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hmm eigenschappen... Een goede eigenschap is dat ik heel loyaal ben en een slechte.. is dat ik negatief over mezelf denk en mijn eigen kunnen niet objectief kan bekijken.
Verwijderd
Ik kan wel goed anderen aanmoedigen ik geef goede peptalk dingen dat is een goede eigenschap.

@Stefenootje: Ik heb het bij de psych mezelf moeten ontleden zo ongeveer dus dat soort dingen weet ik nu gewoon. En je kunt ze niet ont-weten.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het altijd best apart dat andere mensen zichzelf zo goed lijken te kennen.
Soms lees ik weleens een interview met iemand, een of ander bekend persoon ofzo, en die heeft dan hele theorieen over zichzelf en hoe hij is, en blabla, en dat vind ik dan echt bewonderingswaardig, want ik vind dat allemaal zo lastig, bij mezelf. Ik kan daar nauwelijks iets zinnigs over zeggen.
Oh maar dat heb ik ook hoor Soms zeggen mensen allemaal van die superwijze dingen over zichzelf en dan denk ik omg hoe weet je dat allemaal over jezelf. Wat gaaf.
Verwijderd
Ik vind het dan ook awesome om testjes te doen over vanalles en nog wat, of beter nog, een heleboel vragen over mezelf stellen aan anderen. Want ik weet dus meestal totaal niet hoe ik ben met sommige dingen.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
te laat komen ben ik ook goed in.
jij moet gaan daten met die coole mandarijn
Lorelei
Lorelei is offline
ik ben lekker aan het scrabbelen ipv aan het studeren.. HANDIG ZEG, ALSOF IK DEZE WEEK NOG NIET GENOEG GESOGD HEB
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik barst gewoon in lachen uit hoor, als ik iets heel grappig vind
dat had ik vandaag onder wiskunde en iedereen keek me aan.
Oud 29-09-2011, 14:17
Verwijderd
Ik heb echt heel veel goede eigenschappen /arrogant
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het dan ook awesome om testjes te doen over vanalles en nog wat, of beter nog, een heleboel vragen over mezelf stellen aan anderen. Want ik weet dus meestal totaal niet hoe ik ben met sommige dingen.
Ja, laten we vragen over onszelf stellen aan elkaar!
Verwijderd

Oh. Ik moest een test doen. En toen ging ze zeg maar de keer erna het helemaal voorlezen wat eruit kwam, gewoon van: Nou je bent loyaal, en je laat liever geen mensen in de steek, en je bent een beetje zo en zo ingesteld, maar dat doe je dan weer niet

En dan herken je jezelf en toen moesten we daarover verder praten. En moest ik ontspannen. Ja, alsof dat zo goed wil als je net helemaal hebt gehoord hoe je in elkaar zit
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
dat had ik vandaag onder wiskunde en iedereen keek me aan.
Boeiend wat iedereen doet!
Oud 29-09-2011, 14:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
@Stefenootje: Ik heb het bij de psych mezelf moeten ontleden zo ongeveer dus dat soort dingen weet ik nu gewoon. En je kunt ze niet ont-weten.
True. En omdat je bij de psych heel veel over jezelf praat ga je op andere momenten ook meer erover nadenken. Althans, dat doe ik.
Verwijderd
Oh en ik ben ook slecht in nee zeggen en ik zeg eigenlijk ook heel vaak dat het goed gaat, ook als dat eigenlijk niet zo is. Ik laat mensen niet heel dichtbij komen, of niet gauw iig. Maar ik weet niet of dat goed of slecht is.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn god. Ik heb net ontslag genomen. *in shock*
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh en ik ben ook slecht in nee zeggen en ik zeg eigenlijk ook heel vaak dat het goed gaat, ook als dat eigenlijk niet zo is. Ik laat mensen niet heel dichtbij komen, of niet gauw iig. Maar ik weet niet of dat goed of slecht is.
Herkenbaar!
Oud 29-09-2011, 14:19
Verwijderd
Ik ben slecht in ja zeggen.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, laten we vragen over onszelf stellen aan elkaar!
Kan wel
Verwijderd
ik kan goed naat mensen luisteren en ze vertrouwen me.
Verwijderd
Citaat:
Van je pitspoes zijn ?
Verwijderd
Vinden jullie jezelf onzeker?
Oud 29-09-2011, 14:20
Verwijderd
Ja. Althans, over bepaalde dingen. Over de meeste niet.
Verwijderd
Citaat:
Waarvan en waarom?
Verwijderd
Verwijderd
Citaat:
Vinden jullie jezelf onzeker?
Eerlijk: heel erg.