Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm, een beste eigenschap kiezen vind ik best lastig. Ik denk dat ik heel sociaal ben en me overal wel kan vermaken. En ik vind mezelf heel grappig, maar dat vinden zo te lezen een hoop mensen van zichzelf
![]() Slechtste eigenschap: ik luister soms slecht omdat ik zelf te veel praat. Oh maar de slechtste is eigenlijk dat ik me vaak afreageer op mensen die het niet verdienen omdat ik het niet deed tegen degene die het wel verdiende. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het altijd best apart dat andere mensen zichzelf zo goed lijken te kennen.
Soms lees ik weleens een interview met iemand, een of ander bekend persoon ofzo, en die heeft dan hele theorieen over zichzelf en hoe hij is, en blabla, en dat vind ik dan echt bewonderingswaardig, want ik vind dat allemaal zo lastig, bij mezelf. Ik kan daar nauwelijks iets zinnigs over zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hmm eigenschappen... Een goede eigenschap is dat ik heel loyaal ben en een slechte.. is dat ik negatief over mezelf denk en mijn eigen kunnen niet objectief kan bekijken.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() ![]() Oh. Ik moest een test doen. En toen ging ze zeg maar de keer erna het helemaal voorlezen wat eruit kwam, gewoon van: Nou je bent loyaal, en je laat liever geen mensen in de steek, en je bent een beetje zo en zo ingesteld, maar dat doe je dan weer niet ![]() En dan herken je jezelf ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|