Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2011, 10:47
Jiang153
Jiang153 is offline
Hey,

Ik moet een inleiding maken van de tweefrontenoorlog in de tweede wereldoorlog, maar ik weet niet hoe en ik moet het voor dinsdag afhebben. Kan iemand mij misschien helpen met de opbouw en misschien met wat handige links
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2011, 18:38
Kesa
Kesa is offline
In een inleiding kun je weergeven wat je hoofdvraag is. Wat wil je waarom onderzoeken? Welke middelen ga je gebruiken om tot een conclusie te komen? Je zou bijvoorbeeld een opbouw als dit kunnen gebruiken:

- Inleiding op het onderwerp -> wat houdt de tweefrontenoorlog tijdens WOII in?
- Waarom wil je het onderwerp onderzoeken?
- Wat wil je onderzoeken, wat zijn je doelstellingen? Wat wil je te weten komen?
- Welke (hoofd)vraag wil je onderzoeken?

Even googlen en je vind deze link. Weliswaar meer geschikt voor scripties, maar wellicht kun je er inspiratie opdoen voor je PWS.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2011, 19:14
Jiang153
Jiang153 is offline
Probleem is ik kan niks vinden over de tweefrontenoorlog in WOII
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 04:58
studyy
ga langs de bibliotheek in je buurt, zulke info vind je daar vaak
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 12:17
Jiang153
Jiang153 is offline
tis zondag hijs dicht
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 12:23
Verwijderd
Als je weet wat tweefrontenoorlog inhoudt, dan kun je wel bedenken hoe dat zat in de tweede wereldoorlog lijkt me? Dat hoef je niet op te zoeken. Dus maak een stukje over wát tweefrontenoorlog is, en hoe dit van toepassing is op de tweede wereldoorlog.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 13:10
Stff
Stff is offline
voor WO II zijn er zat voorbeelden van 2 fronten oorlog, denk eerst aan het europese en het pacifische front op de grootste schaal, dan kan je op beide gaan inzoomen en vind je nog zat voorbeelden van 2 of zelfs meer fronten
Reageren

Regels voor berichten