Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verliefd worden op een goede vriend(in) is altijd lastig. Ik zou wel een beetje uitkijken met die 'move', als ik jou was (ik weet niet wat je in gedachten hebt
![]() Nu was zijn 'move' wel vrij radicaal, maar alsnog: als je het al wilt doen, pak het dan wel een beetje handig aan ![]() |
![]() |
|
Wat een pessimisten hier allemaal. Ik geloof helemaal niet in de friend zone. En als je inderdaad denkt dat het contact hierna verwatert zou ik er gewoon vol voor gaan. Daarbij overleeft een beetje vriendschap een verliefdheidsbekentenis wel hoor. Maar dan moet je wel haar antwoord respecteren, ongeacht wat het antwoord ook is.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Als ik jou was zal ik niet al te lang gaan puzzelen, je kunt de vraag namelijk niet echt op een manier stellen waarop zij je niet af kan wijzen. Het zal dus altijd eng blijven. Je kan het beter gewoon gauw doen, dan heb je ook geen kans dat zij al een andere date heeft en dan hoef je jezelf daar niet om te schoppen.
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het klinkt misschien een beetje raar wat ik ga zeggen maar vaak is na zon lange vriendschap de sexuele spanning een beetje weg. Dat komt doordat je haar geen hints geeft om verder te gaan. Ze is de fysieke sfeer van jou niet gewend (die jij wel wil) en dus zal ze waarschijnlijk een beetje schrikken als je verder met haar wilt.
Je moet dus eerst beginnen haar hints te geven en meer fysiek worden, want na zo'n vriendschap is liefde voor haar echt een grote stap, groter dan voor jou. En weetje je moet vooral niet bang zijn om te vragen want ze reageert echt niet heel lullig ofzo Zelfvertrouwen is de key. Succes man ![]()
|
Verwijderd
|
Ja fck die friendzone het kan een grote stap zijn maar omdat het je beste vriendin is zal ze je niet zo gauw kwetsen want jullie weten waarschijnlijk waar elkaars zwakke punten liggen en als beste vriend of vriendin zou je daar nooit een vriend mee kwetsen ga er dus voor
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||