Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2011, 19:24
Verwijderd
Ik probeer via Origin de BF3 bèta te spelen, maar hij blijft staan op joining server. Toen heb ik via regedit de bèta's aangepast naar beta, maar daarna zei hij dat het spel niet geïnstalleerd was. terug veranderd en nu blijft hij weer staan op joining server, alleen nu beweegt wel het laad-cirkeltje, wat eerst niet was.

tips? Ideeën? Oplossingen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2011, 19:25
Verwijderd
Oh wacht ik zie dat ik moet rebooten, ik ga even een nieuwe poging wagen.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 19:37
Verwijderd
Bij mij lukt ie nog niet.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 19:43
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde als jij gedaan en hier werkt hij prima. Wellicht een reinstall, hoewel dat niet zou hoeven.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 19:43
Verwijderd
Opnieuw opgestart, maar nu zegt ie weer dat ik moet installeren, alleen doet hij helemaal niks meer. Hmm... na een tijdje doet ie het wel, maar hij blijft op joining server staan.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 20:27
Verwijderd
Opnieuw geïnstalleerd, weer de è's veranderd, maar helaas. Joining server blijft staan. het zal voor 27 oktober zijn denk ik.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 21:46
Verwijderd
Zoveel mis je verder niet hoor. Het is een grappige map om een paar games in te doen maar na een paar potjes met allemaal CoD spelers erbij heb je het ook wel weer gezien.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 00:21
Groentensoep
Groentensoep is offline
Wat zit je dan e's te veranderen? Dat heb ik niet hoeven doen.

Wat je kan proberen is in de server-browser handmatig een server joinen. Als het joinen langer dan 15 sec duurt, andere proberen, totdat je 1tje vindt.

Ik vind er meestal 1tje na enkele tot 10 servers, maar daar ga ik dan ook in enkele seconden per server doorheen

ik aan't spelen: http://www.youtube.com/watch?v=N-mpDmpNdv8
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 01:31
Verwijderd
Citaat:
Zoveel mis je verder niet hoor. Het is een grappige map om een paar games in te doen maar na een paar potjes met allemaal CoD spelers erbij heb je het ook wel weer gezien.
En een partijtje bugs in die game
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 10:07
Verwijderd
Vreemd genoeg ben ik nog geen een bug tegengekomen, ondanks dat er inderdaad uitgebreid wordt gehuild op internet.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Vreemd genoeg ben ik nog geen een bug tegengekomen, ondanks dat er inderdaad uitgebreid wordt gehuild op internet.
Ik heb die game een minuut of tien gespeeld bij m'n broertje, maar ik lazerde verschillende keren door de vloer heen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten