Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2011, 17:10
Kathhh
Kathhh is offline
Hi,

Ik moet voor school een betoog schrijven met als onderwerp het persoonsgebonden budget. Ik heb nu vrij veel research gedaan enzo maar ik kom niet echt uit met mijn voor argumenten en tegen argumenten..

mijn stelling is: De bezuiningen op het pgb zouden moeten door gaan.

Weet iemand misschien een sterk voor en/of tegen argument Oja ik heb zelf wel al een aantal argumeten maar ze zijn opgeslagen op mijn schoolaccount dus heb ze nu even niet...

Liefs!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2011, 17:18
Kathhh
Kathhh is offline
Niemand ????
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 17:26
Verwijderd
Dit is een forum he, niet een ruimte waar je iets gilt en binnen een paar minuten een antwoord hebt. Heb een beetje geduld!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 17:30
Kathhh
Kathhh is offline
Haha ja sorry , je hebt gelijk hoor!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 17:53
Verwijderd
Ik ga trouwens voor je geen argumenten zoeken. Dat kun je zelf doen. Wel heb ik één tip: Het gaat over politiek. Kijk dus op www.debatgemist.tweedekamer.nl of als je deze handiger vindt: www.openkamer.tv
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 11:13
Kathhh
Kathhh is offline
up
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 11:14
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Of zoek in de krant naar artikelen over het pgb, dan kun je er zo ook een aantal vinden. Vooral in opiniestukken.
Oud 04-10-2011, 15:57
Kathhh
Kathhh is offline
Ik heb al in kranten gezocht maar ik kan daar geen meningen uithalen of ik heb er te weinig... weet iemand dan misschien een goede krant met een goede mening(en argumeten dus)
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 16:00
Em.
Em. is offline
Volkskrant? Tenminste, daar is altijd een pagina met meningen en die zullen ook wel eens over PGB gaan. Of tenminste, volgens mij heb ik er wel eens gelezen, ik weet niet of het momenteel nog zo'n populair onderwerp is als toen eventuele veranderingen net bekend waren. Maar eigenlijk lees ik de krant nou niet echt zo zorgvuldig dat ik dat echt zou weten.

http://www.volkskrant.nl/vk/article/...gationItemId=2

En verder kun je misschien ook nog even op sites van andere kranten kijken.
Reageren

Regels voor berichten