Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Katten van die leeftijd kunnen zowat in iedere houding (en deze is zeker geen probleem, voor korte tijd), baby's zouden ook zo gaan zitten. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Edit: oh nee mn werk is op zich nog steeds ontzettend fijn, er zijn alleen erg veel collega's met burn-outs, doodgaande ouders en meer van dat soort vrolijkheden en daar ging het dus de halve tijd over en dat trok ik niet heel erg goed. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wel naar dat je naast je werk ook nog 's avonds moet sturen. Ik ben opzich wel blij dat als ik naar huis ga ik niets meer te doen heb thuis qua werk. Ik wist niet dat je sportte, wat doe je dan voor sport?
||
Verwijderd
|
The Larch, ik ben m'n schets/gedicht toch nog aan het herschrijven trouwens, al weet ik niet of het er beter op wordt want misschien zat een deel van de charme wel in het schetsmatige/grove opzet-idee. Wat denk jij? Is polijsten (dan zou het meer op 'mijn' stijl lijken) gepast?
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En jup, dat valt me ook wel een beetje tegen. Ik heb vorige week +40 uur gewerkt en thuis nog zo'n 8 uur gestudeerd en daarmee had ik nog niet eens alles gedaan wat eigenlijk moest. Gelukkig leer ik wel in razend tempo efficiënt studeren (dat kon ik voorheen nooit), maar ik moet nog even uitvogelen wat de handigste momenten zijn en zo. Ik dans (salsa, bachata) en loop hard. Oh en soms ga ik in een gekke bui met een vriendin een tijdje naar spinninglessen of iets in die geest. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ahja, dansen, dat zag ik meer als hobby ![]() ![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Oh het ligt er aan hoe fanatiek je danst (en hoe vaak), maar een avondje dansen doet zeker niet onder voor de meeste 'klassieke' sporten, qua conditietraining en spiergebruik en het ontwikkelen van behendigheid. Het komt niet in de buurt van een uur squash though.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|