Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het altijd wel awkward om naar afdalingen en/of massasprints te kijken in de Tour. Accident waiting to happen en wanneer dan het onvermijdelijke kusje met het asfalt komt is het altijd naar om te zien. Gelukkig vind ik de Tour net zo interessant als het seksleven van wijlen Ien Dales, maar toch.
|
![]() |
|
Spinnen. Monsters/enge mannen onder mijn bed en in de kast. Clowns (die traditionele met die spuitbloemetjes zijn het ergst
![]() Ik ben ook bang voor het geluid van een mondharmonica. Nou ja, niet altijd, maar Once Upon a time in the west heeft mij echt verpest. Ik word ook helemaal eng van dat stukje muziek, ik hoor het soms ook ergens (een winkel(centrum), terwijl het niet speelt. Meh. Ohja en ik vind het eng om keihard muziek te draaien met oordopjes in als ik alleen thuis ben. Ik kan nu even niet meer verzinnen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, ik dacht dat ik voor veel dingen bang was, maar eigenlijk valt dat supererg mee!
Ik ben bang voor spinnen. Ik ga erbij gillen en als er iemand anders in de buurt is dan mag diegene die spinnen weg halen. Verder ben ik compleet panisch voor teken. Vieze beesten zijn het ![]() ![]() Ik ben altijd bang als ik alleen thuis ben en ik moet de achtertuin in kijken. Heel stom eigenlijk want ik het geen problemen met de voortuin / straat. Ik gooi als ik alleen ben supersnel de gordijnen daar dicht. Overigens is het ook als ons buitenlicht daar brandt, want die is niet genoeg om alles te belichten. Wat wel goed genoeg is, is die lamp met Mexicaanse vuurpot aan + fakkels. Maar ja ![]() En verder kan ik niet veel dingen bedenken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Beesten met meer dan vier of minder dan twee poten.
Enge films. Ik vind ze eigenlijk heel gaaf, maar kijk ze nooit voor mijn eigen bestwil. Ik ben meestal wel een beetje bang in het donker (alleen als ik ergens binnen ben trouwens, buiten heb ik er niet zo'n last van), maar na het kijken van een enge film ben ik maandenlang hartstilstandbang. Eh. Ik ben ook wel licht claustrofobisch. En dat was het wel zo'n beetje. Nog wel een mal fobietje, maar dat is niet echt een angst maar meer een afkeer. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hmmm... Wat mij betreft is er een enorm verschil tussen 'wat vind jij eng?' en 'wat is jouw grootste angst?'
![]() Wat mijn grootste angst is: * dat mijn kinderen of mijn man doodgaan * zelf vroeg doodgaan * verkracht worden (of dat er zoiets met m'n kinderen gebeurt) Wat ik eng vind: * (vogel)spinnen (kan het plaatje hierboven in een spoiler plz?) * donkere tunnels * voor een grote groep spreken * in de tuin lopen als het donker is ![]()
||
Lopen of rondhangen in een gebied waar veel geweld is of gebombardeerd wordt lijkt mij wel eng, maar dat is niet iets waarmee ik in aanraking kom.
Uit het dagelijkse leven kan ik niet echt iets bedenken wat ik echt eng vind. Alleen veranderingen vind ik soms wel eng. ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-08-2011 om 20:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() En, vroeger vond ik het ook eng om voor grote groepen te spreken, maar nu - hoewel ik het nog wel eng vind - weet ik dat het wel goed komt en dat het niet erg is als het niet goed komt.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ratten en muizen. Brrrrrrr. Foto's gaat wel en videomateriaal eigenlijk al niet meer.
![]() Oh en verkracht worden is ook wel een angst van me. En doodgaan.
|
|