Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2011, 22:34
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik ben een fan van two and a half man. Zoals je misschien gehoord hebt kwamen vandaag de eerste twee afleveringen van seizoen 9 op TV, waar Ashton Kutcher de rol van Charlie Sheen overnam. Helaas was ik vandaag niet in staat die te kijken.
Nu heb ik op internet rondgekeken of ik die daar ergens kon vinden. Op Veronica uitzending gemist staan ze niet, en op youtube ed zijn wel veel links te vinden maar die werken allemaal niet, of zijn maar hele kleine stukjes ipv de hele aflevering.
Nu is mijn vraag dus: weet iemand een goede site waar je afleveringen kan terugzien?
Oud 09-11-2011, 00:48
Martiño
Martiño is offline
Amerikaanse series worden in verband met rechten en weetikveel wat nooit op sites als uitzending gemist aangeboden.

Waar je de aflevering wel zou kunnen verkrijgen kun je natuurlijk zelf ook wel raden. Maar dat mag ik niet zeggen, want je mag hier geen informatie geven over downloaden.
Oud 09-11-2011, 13:20
Verwijderd
Je zou ook eens kunnen kijken op de site van CBS, dat is toch de amerikaanse zender die het uitzendt? Daar staan volgens mij ook complete afleveringen online, ik weet alleen niet of die hier ook te zien zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten