Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2011, 09:32
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Beste scholieren.com lezers,

Op dit moment loopt er een project binnen de Radboud Universiteit Nijmegen, om sms'jes te verzamelen voor een databank, die gebruikt zal worden voor taalwetenschappelijk onderzoek en ontwikkeling.
Onderzoek met een dergelijk sms-corpus is onmisbaar voor het verder ontwikkelen van digitale taalapplicaties, zoals sms-diensten, onderzoek naar taalgebruik en emoties in digitale media, etc.

Inzenders maken kans op een iPad 2 (maar we kunnen hier in overleg met de winnaar van de verloting ook een android tab van maken!).

Voor alle soorten telefoons is er een optie om je sms te uploaden, maar het meest zijn we op zoek naar Android-gebruikers, omdat zij eenvoudig een grote hoeveelheid sms kunenn versturen.

Je kunt de sms'jes inzenden door middel van de App 'SoNaR SMS corpus' (zie android-market)
De ingezonden sms'jes worden niet gekoppeld aan naam of mailadres, de telefoonnummers worden verwijderd en je hebt zelf de mogelijkheid om, vóór het inzenden van je sms'jes de sms'jes die je niet wilt doneren, te verwijderen.

Let op: we zijn alleen op zoek naar je VERZONDEN sms'jes!

Zie voor meer informatie www.sonarproject.nl

Alvast bedankt!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2011, 16:02
Verwijderd
Helaas, ik produceer wel 200 sms'jes per week (ja, je leest het goed), maar ik verwijder deze ook elke week...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2011, 22:12
Brownies IQ
Brownies IQ is offline
op 7 oktober krijgt mijn hele klas een mobieltje van kpn volgens mij htc wildifre s, maar wij zijn niet dom, vmbo-t/havo
Oud 02-10-2011, 11:26
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
, maar wij zijn niet dom, vmbo-t/havo
?

Verder heb ik niet zo'n hippe telefoon die dat kan.
Oud 10-10-2011, 15:35
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Citaat:
op 7 oktober krijgt mijn hele klas een mobieltje van kpn volgens mij htc wildifre s, maar wij zijn niet dom, vmbo-t/havo
Wat bedoel je met 'wij zijn niet dom'?
Misschien kunnen jullie dan met je hele klas de App downloaden over een aantal weken, nadat jullie al wat SMS verstuurd hebben natuurlijk...
Reageren

Regels voor berichten