Hallo iedereen,
ik zit met een groot dilemma: ik heb een aantal dagen geleden besloten om te veranderen naar lager onderwijs maar nu ben ik terug aan het twijfelen om mss toch niet verder te doen met psychologie. Ik begon met twijfelen doordat het blokken niet lukte en doordat het grote hoeveelheden zijn. Ik had geen zin om me erdoor te moeten slepen maar nu ben ik terug beginnen blokken, omdat ik nog nie zeker was of ik de examens nog ging meedoen of niet (te maken met de studiepunten dat ik zou verliezen), en het blijkt dat het toch nog gaat. Ik ga wel zeker herexamens hebben. Lagere school opleiding leek me ook leuk doordat er veel diversiteit in zit, het gaat makkelijker zijn om te blokken ook doordat het mindere pakken zijn. Ik vind persoonlijk psychologie interessant maar niet super interessant, ik doe het wel nog graag, maar niet zo super... Lager onderwijs lijkt me ook nog iets voor mij omdat ik vaak mensen help in hun studies. Soms kwamen er mensen naar mij omdat ze iets niet verstonden en dan vond ik het altijd leuk om het uit te leggen... Ik kan wel niet zo goed om met kinderen maar ik denk dat je dit wel kan aanleren door de vele stages.
Mijn vraag is dus wat vinden jullie dak moet doen?
|