Beste mensen,
Ik heb de laatste tijd, problemen met stoppen met eten, ik woon op kamers en kook dus voor mezelf, en maak altijd te veel, waardoor ik vaker opschep dan nodig is om van mijn onger af te komen.
Ik kan niet stoppen met snoepjes kopen.Niet dat ik de hele dag snoep,maar ik kan het niet laten,en achteraf denk ik weer van Shit..toch weer..moet er echt mee op houden.
Ik kan geen motivatie vinden om te sporten in mijn kamertje en heb geen geld-tijd om naar de binnen sport zalen te gaan.
het meeste heb ik last van eten tijdens series kijken,gellukig houd ik van fruit,maar dit lost maar gedeeltelijk mijn probleem op omdat ik alsog eet terwijl ik al lang geen honger meer heb..Gewoonte ?
Ik zou willen dat iemand mij kan vertellen wat ik kan doen om mezelf bezig te houden tijdens serie kijken,mij tegen te houden om te gaan eten.Al is het fruit...
En tips om in mijn kamertje wat beweging te doen,ik deed ooit aan wat oefeningen voor lenigheid en wat buikspieren,en hou van dansen dus van muziek aan en gek doen...
Help me,ik haat mezelf omdat ik mezelf niet kan stoppen.
|