![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was niet bjizonder euforisch tijdens dat gewauwel, maar goed, stemmingswisselingen waren er zeker haha. oh my, ik schoot van lachen naar keihard janken naar woest, echt bijna agressief woest. Vandaag is hetallemaal wat rustiger gelukkig. De afeling is ook eindelijk wat rustiger. Zal wel door ht weekend omen. Nog een vraag.. Ik weet dat je van prednison vocht gaat vasthouen enzo. Nu, gisteravond had ik het gevol dat mijn knie"en opzwollen, dat was vanochtend weer weg, maar nu heb ik weer dat gevoel. Of het echt zo is weet ik nie, maar het voelt van binnenuit in ieer geval opgezwollen. Maar ik heb geen infuus meer gehad. Moet ik misschien wat rustiger aan doen? Helpt op bed liggen dan?
|
![]() |
||
Citaat:
Overigens is je gewicht meer een goede maat om te kijken of er sprake is van oedeem. Waarbij logischerwijs geldt dat 1 liter vocht gelijk staat aan 1 kilo. Ook kan je het merken aan de bloeddruk. Deze stijgt. Mag ik vragen wat de indicatie is voor het infuus? Veel beterschap verder!
|
Verwijderd
|
Dan zal het toch wel iets anders zijn geweest, mijn bloeddruk is prima, maar ik was wel echt wat stijf in mijn knie"en en ik voel het ook wat inmijn kaak. Maar goed, niet heel ernstig hoor. En het hielp wel dat ik even een uurtje was gaan liggen en nog en bad had genomen..
Ik heb Hashimoto encefalopathie, teminste, hoogstwaarschijnlijk ofzo. Er is nog zo weinig over bekend. Ik ben vorig jaar begonnen met prednison en dat hielp toen zo super goed. Maar met afbouwen ging het toch een aantal keren mis. Nu vond men het ook wel slecht gaan en wilde men mij dus nog meer giga-doses geven, maar dat was dan niet meer met pillen te doen (1000 milligram per dag, drie dagen), dus vandaar het infuus. |
![]() |
|
|