Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Wat vonden jullie van Freddie´s actie, ik vond het echt belachelijk.
Maar snap het sowieso niet helemaal, je kunt toch naar de grot gaan en daar opgeven. Nu moest er nog iemand uit. Misschien vonden de programmamakers dat er iemand naar de grot moest aangezien deze nog steeds leeg is.. |
![]() |
|
Ik vind het sowieso niet zo leuk dat er nu al drie mensen uit het spel zijn. Sipke-Jan kan er uiteraard niets aan doen maar vind het wel jammer dat Katerine en Freddie opgegeven hebben. Vond zijn actie ook wel een beetje egoïstisch.
|
Ja, ik vond hem ook een beetje raar doen. En dan die manier waarop hij praat, he? Ik weet niet precies hoe je het moet beschrijven, maar daar is gewoon iets aparts aan. Nou, we zien hem in ieder geval niet meer terug. Hoop nu dat dit Tanja het wel wat langer uithoudt in de grot, want zo word het niets met die boot.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb stukken gezien, maar stoor me telkens aan de montage. Veel stukken waarbij mensen recht in de camera vertellen hoe iets ging en bla, dat vind ik wel leuk zo af en toe, maar hier is het teveel. Verder vind ik dat het niet meer is hoe het ooit was, het is veeel te competitief ofzo? Ik mis iig echt iets leuks erin.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Maar was het dan ook altijd al zo dat er maar één proef per aflevering was? Want ik dacht dat er steeds twee proeven waren, maar misschien is dat pas na de samensmelting.
En wat een zwakkelingen zijn die BN'ers/ BV'ers, zeg. Vorig jaar al met Dennis en John en nu dit gedoe met Freddie weer. Want van Katherine snap ik het wel, al vond ik het wat flauw dat ze niet een nachtje nog heeft geprobeerd, maar goed, het lijkt mij ook behoorlijk eng, in je eentje in een grot en geen flauw idee waar Sipke-Jan gebleven is... Hoop dat Tanja wat dapperder gaat zijn, maar vind het wel écht onterecht dat zij daar ineens is beland. Zelfs toen Eddy zei: 'Eeeh, als je dit doet, moet er alsnog iemand naar de grot, weet je het zeker?', zei Freddie: 'O ja hoor, maar die kan dan ook gewoon uit het spel stappen' Eeeeh...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tanja had het niet verdiend, omdat er maar één iemand naar de grot zou hoeven gaan. En dat zou Freddie zijn geweest. Als je het zelf zo'n enorm probleem vindt om naar een grot te gaan, dan is het toch hypocriet om dan maar iemand anders in jouw plaats te laten gaan? Volgens Freddie had die persoon dan ook uit het spel kunnen stappen, maar dat slaat natuurlijk nergens op, want dan zou heel Expeditie Robinson voortijdig beëindigd zijn wegens gebrek aan deelnemers.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat mij nu brengt bij mijn hoofdpunt. Ik geef enkel de productie de schuld. Optyfe met hun "dan moet er nog iemand weg". Slaat volkomen nergens op, Freddie was al weggestemd, dus volledig oneerlijk van ER om er nog iemand uit te laten gaan. En dat dwingen/chanteren van Freddie vond ik ook niks. Dat vind ik wel een reden om te kappen, als ER oneerlijk gaat wezen zijn, door mensen zomaar weg te sturen, omdat zij het niet kunnen hebben dat het niet volgens draaiboek verloopt. Dit zou niet onder opgeven vallen (want de spelinhoud is niet de reden). Gewoon terugchanteren. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat complot over Nicolas ![]()
|
Verwijderd
|
Ja, Kobe zijn munten.
![]() ![]() Ben blij dat Deborah eruit is trouwens, vond haar een vervelend, arrogant wijf. Kutwijf, zou dr niet willen kennen. En mooi dat Jochem nog altijd zijn tijd als troef heeft. ![]() En Tanja is heel stoer inderdaad. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb nu net de herhaling van vorige week gezien, ja in België lopen we achter (en het lullige is dat Belgische ips worden geblokkeerd op de Nederlandse site en als wij het op de Belgische site willen bekijken, moeten we betalen
![]() En ik lees dus nu helaas dingen voor volgende week, maar goed. Jammer dat Deborah eruit gaat, want ik vind haar wel heel tof. |
![]() |
|
Hm, ze moesten toch enkel hun persoonlijke bezittingen inpakken en het voedsel gewoon achterlaten?
Ik vond het concept van eiland wisselen trouwens wel erg leuk en ook wel zo eerlijk. En die Lauretta boft maar...
|
Verwijderd
|
Ik vind het niet logisch. Ze hebben hun tijd verkloot om het zo maar even te noemen om eten mee te nemen. Die tijd is nog steeds belangrijk, kijkende naar Jochem-Deborah gelijkstand, waarom mogen ze dan het voordeel dat ze hadden, niet meenemen, terwijl ze wel benadeeld worden erdoor?
|
![]() |
|
Ik vond het ook raar dat ze hun eten niet meenamen, dat zou ik juist meenemen denk ik. Vond het erg jammer dat Deborah eruit ging, vond haar juist wel tof en had het ergens ook niet echt verwacht. Tanja vind ik stoer idd, wel jammer dat er weer iemand naar huis is uit de grot maar vond Sylvia daar ook niet echt op haar plaats. Denk dat Deborah het er langer volhoudt.
||
Citaat:
![]()
|
Dan heb je geen teams meer, maar is het ieder voor zicht. Dus dan krijg je ook individuele proeven. En iedereen gaat naar de eilandraad, dus niet meer de helft van de mensen. En volgens mij komt er ook een tweede proef, om immuniteit te winnen.
Toch? ![]() Ik vind het stom dat ze zoveel emotioneel gezever hebben, 95% is geblaat over hun gevoelens en het eiland, en dan heb je 4% proef (vind ik het leukste onderdeel), en 1% andere dingen. |
![]() |
|
Tijdens de samensmelting hebben ze een zeer uitgebreid diner, met alles wat ze zich kunnen wensen aan eten en drinken.
En nadien is het ieder voor zich ja. Zeker als je dan slecht in de groep ligt of door een complot onder vuur ligt, wordt het winnen van de proeven heel belangrijk omdat je dan immuniteit hebt. Ook kunnen er soms privileges worden gewonnen, zoals een nachtje in een hotel of een telefoontje naar huis ofzo.
|
Vond zo stom dat Nicolas eruit ging! Ik had ook als ik hem had wel munten ingezet, de vorige keer werd er ook op hem gestemd. En Nico zei het nog op het winnaarseiland, als ze op het andere eiland allemaal op 1 persoon stemmen en wij niet, dan zijn wij misschien wel aan de beurt. Ik had graag Anne weggezien, ipv van iemand die zich zo inzit.
De andere mensen vinden hem btw wel dominant e.d. Ik vind dat je dat niet erg terug ziet in de afleveringen. Maar ze laten natuurlijk niet alles zien. |
![]() |
|
Wat ontzettend onterecht dat Nicolas eruit is, jammer. Ik had ook liever Anne zien gaan, of Lauretta. Jammer ook dat Patrick zo zit te zeuren, terwijl ik hem juist steeds leuk vond. Ik zag aan het eind trouwens wel nog zo'n beeld van de grot. Benieuwd of dat gewoon beeldvulling was, of dat Nicolas nu stiekem toch nog naar de grot gaat.
|
Ik vind het wel leuk dat Nicolas eruit is. Zo zie je maar dat er veel meer nodig is om een Robinson te zijn. Je kan wel altijd haantje de voorste zijn, maar ook dat gaat irriteren. Net zo goed als dat Jochem ondanks zijn krachten en doorzettingsvermogen, ook niet topfavoriet is.
En dan juist zo'n Tanja, van wie je niks verwacht, blijkt mentaal oersterk te zijn. Of een Anne (al vind ik haar een muts), die kan ook ineens knallen als het er om gaat (waterproef). Ik hou van dit soort wendingen.
|
Ik vind die Nico wel echt ontzettend hypocriet, zeg. 'Ja, 'we' eten vis blablabla'. Komaan, voor de samensmelting was hij samen met Kobe toch altijd zo lui mogelijk, en dan nu ineens laten zien hoe fantastisch hij eigenlijk is? Dat had hij al veel eerder moeten doen, in plaats van zo met Kobe mee te lopen, en dan later met Nicolas. En tsja, ik snapte wel dat ze Nicoles eruit stemden, ze werden allemaal doodzenuwachtig van hem, omdat hij gewoon geen seconde stil kon zitten en maar niet begreep waarom de rest niet elke minuut van de dag rond wilde rennen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson Verwijderd | 170 | 11-12-2008 21:26 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 - Maleisië Marcade | 231 | 01-01-2008 13:53 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 KiMZz | 207 | 29-01-2007 17:13 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson: Strijd der Titanen Igorrrai | 500 | 11-06-2006 10:17 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie robinson Dobomobo | 12 | 27-03-2005 21:25 | |
Films, TV & Radio |
18 maanden cel voor Mick van Expeditie Robinson! levi's | 1 | 04-02-2005 12:39 |