![]() |
|
![]() |
Hallo allemaal,
Voor een opdracht van school moet ik een site maken voor de kinderen die ik les geef (stage) op de basisschool (groep 4). Nu moest het een site zijn waar ze 'creatief' mee aan de slag konden gaan EN nog eens van toepassing moest zijn op een periode van hun schooljaar. Nu heb ik gekozen voor Sinterklaas. Nu heb ik snel een site in elkaar geflanst, alleen wil ik graag van jullie een mening horen. Wat is er goed of slecht aan, en wat mis je nog op de site. Het is helemaal nieuw voor me, dus verwacht niet teveel ![]() de site is: http://sinterklaas-surprise.blogspot.com/ Graag reacties !!! |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Sorry voor de late reactie van mij,
Dank je wel voor de op- en aanmerkingen van jullie. Ik heb deze blog alvast laten zien op school, en de voorlopige beoordeling was 'redelijk', dus in ieder geval al een voldoende ![]() Daarbij heb ik op school op a4 formaat afdrukken gemaakt voor de leerlingen samen met kant en klare uitknip-papieren, en dat werkt toch wel wat makkelijker ![]() Ik ga proberen nog wat extra's erop te zetten voor een nog betere beoordeling. Meer op- en aanmerkingen zijn erg welkom. Laatst gewijzigd op 27-10-2011 om 11:50. Reden: tekst |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij ziet er aardig uit en aangezien je geen tijd hebt om html of php te leren kan hij er ook niet veel beter uitzien
En vor als je iets moois wilt maken en het staat niet op de toolbar moet je gewoon even op google zoeken naar html codes daarvoor Is niet zo moeilijk Veel suc6 |
Advertentie |
|
![]() |
|
|