Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2011, 16:49
devil1983
devil1983 is offline
Hallo allemaal,

Voor een opdracht van school moet ik een site maken voor de kinderen die ik les geef (stage) op de basisschool (groep 4). Nu moest het een site zijn waar ze 'creatief' mee aan de slag konden gaan EN nog eens van toepassing moest zijn op een periode van hun schooljaar. Nu heb ik gekozen voor Sinterklaas.
Nu heb ik snel een site in elkaar geflanst, alleen wil ik graag van jullie een mening horen. Wat is er goed of slecht aan, en wat mis je nog op de site. Het is helemaal nieuw voor me, dus verwacht niet teveel .

de site is: http://sinterklaas-surprise.blogspot.com/

Graag reacties !!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2011, 17:58
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Ik zou de site wat kleurrijker maken, en een achtergrond die meer bij het thema past. en evt een duidelijke homepage...
Met citaat reageren
Oud 13-09-2011, 18:08
Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik zou de site wat kleurrijker maken, en een achtergrond die meer bij het thema past. en evt een duidelijke homepage...
Homepage kan geloof ik niet, met blogger. Je kan wel verschillende pagina's maken, maar behalve op de 'gewone' pagina kun je niet meer dan één bericht neerzetten, en je houdt de huidige pagina dan als homepagina. Of je moet het helemaal om gaan gooien, de huidige alles erafhalen en alleen iets home-erigs opzetten, en dan aparte pagina's voor bijvoorbeeld knutseldingen waarbij je alles in één bericht zet.

De achtergrond was me inderdaad ook opgevallen. Je kunt gewoon je eigen plaatje als achtergrond instellen, en iets met sinterklaas lijkt me dan wel zo toepasselijk.

En ik vind de bruine kleur niet helemaal geweldig. Het is wel leesbaar, maar zo, kotskleur.

En ergens lijkt dit me meer iets voor Software & Multimedia dan voor ART, dus ik verplaats 'm even.
Oud 27-10-2011, 11:50
devil1983
devil1983 is offline
Sorry voor de late reactie van mij,

Dank je wel voor de op- en aanmerkingen van jullie. Ik heb deze blog alvast laten zien op school, en de voorlopige beoordeling was 'redelijk', dus in ieder geval al een voldoende . De bruine kleur 'mag' ik van school niet aanpassen helaas, want ik ben daar ook niet helemaal tevreden mee.

Daarbij heb ik op school op a4 formaat afdrukken gemaakt voor de leerlingen samen met kant en klare uitknip-papieren, en dat werkt toch wel wat makkelijker .

Ik ga proberen nog wat extra's erop te zetten voor een nog betere beoordeling.

Meer op- en aanmerkingen zijn erg welkom.

Laatst gewijzigd op 27-10-2011 om 11:50. Reden: tekst
Met citaat reageren
Oud 27-10-2011, 21:00
Verwijderd
Hij ziet er aardig uit en aangezien je geen tijd hebt om html of php te leren kan hij er ook niet veel beter uitzien
En vor als je iets moois wilt maken en het staat niet op de toolbar moet je gewoon even op google zoeken naar html codes daarvoor
Is niet zo moeilijk

Veel suc6
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten