Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2011, 07:59
Guinie
Guinie is offline
Ik ga volgende week een weekje naar zee, en weet niet welke jas ik mee moet nemen. Overdag kan mijn tussenjas (herfstjas) eigenlijk nog wel, maar 's ochtends en 's avonds heb ik m'n winterjas al aan. Twee jassen meenemen is onzin, want als je een dagje weg bent kun je moeilijk terug om je jas om te gaan wisselen ofzo..
Welke jas zal ik meenemen..?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2011, 08:56
Verwijderd
Als ik jou was zou ik een winterjas meenemen. Vooral omdat het aan zee meestal toch wel wat harder waait waardoor ik het kouder vind. En een winterjas houdt eerder de wind tegen dan een tussenjas.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2011, 09:08
Verwijderd
Wat je ook kunt doen, is hemdje aan, shirtje met lange mouwen, tussenjas en een hele hele dikke sjaal om, daar heb ik vaak genoeg aan. Dit jaar heb ik geen tussenjas en ik merk dat ik heel snel zweet in mijn winterjas, vooral overdag. Laatst had ik hemdje, sirtje met lange mouwen, dun vestje en twee sjaals omgeslagen, dat was prima te doen, eigenlijk. Maar aan eht strand waait het best wel, wat Kikaa zegt, dus ik zou wel even bedenken of je tussenjas (redelijk) winddicht is, anders kun je beter je winterjas meenemen.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2011, 19:44
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zou een niet te dikke jas meenemen (tussenjas) en dan een shirt met lange mouwen met een vest en een sjaal idd. Ik loop nu nog in m'n zomerjas met een vest eronder en dat gaat prima, eventueel kan je dan tussendoor nog een laagje uittrekken.
Oud 22-10-2011, 08:12
Silvano08
Silvano08 is offline
Winterjas, met de rede die Kika daarnet vertelde.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2011, 15:07
MariaMaria
MariaMaria is offline
Ik blijf bij een Witnerjas, omdat ik niet echt van een tussenjas hou. In de herfst draag ik gewoon dikke vesten ipv een jas, omdat je toch nooit zeker weet of het heel erg koud gaat zijn of juist zonnig blijft. Elk ajar koop ik gewoon 1 of 2 winterjassen bij de topshop of asos, de zara vind ik slechte kwaliteit hebben. De 1 iets dunner dan de andere om af te wisselen.

Laatst gewijzigd op 01-11-2011 om 15:27.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 17:55
Verwijderd
Ik heb geeneens een tussenjas..
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 12:13
Verwijderd
Ik ga dit weekend naar Texel en ik neem mijn tussenjas mee, en een dik vest om eronder te dragen als het koud is.

Laatst gewijzigd op 26-10-2011 om 14:45.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 13:48
Verwijderd
Ik draag nu al telkens m'n winterjas buiten; als het warm is, doe ik 'm gewoon open. Ik draag er geen dikke trui onder, gewoon een dun truitje met lange mouwen. Aan de kust zou ik dat ook zeker doen. (Andersom kan een tussenjas + goede trui/vest natuurlijk ook, kun je makkelijk 1 laag wegnemen wanneer het te warm is, en 's avonds en 's ochtends draag je gewoon alle lagen.)
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 15:25
MariaMaria
MariaMaria is offline
Ik wist niet eens dat ze dat een tussenjas noemden
Met citaat reageren
Oud 02-11-2011, 06:16
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Ik wist niet eens dat ze dat een tussenjas noemden
Neither did I.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 15:41
MariaMaria
MariaMaria is offline
Heb zojuist een nieuwe jas gescoord bij Weekdays. Ze hebben ook kortingen in samenwerking met andere pagina's
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten