Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn moeders vrouw was om 8u vertrokken naar haar werk, maar kwam om 8.20 uur terug, omdat ze was vergeten mijn moeder gedag te kussen. Ze is altijd bang dat ze een ongeluk krijgt, en ze dan niet mijn moeder gedag gekust heeft. Toen ze een uur later vanaf haar werk belde, vertelde ze dat ze was omgeleid omdat er om 8.15 een enorm ongeluk was gebeurd op de weg naar haar werk. Die had ze dus precies gemist omdat ze terug kwam voor die kus. Vind ik meer een awesome verhaal dan een eng verhaal trouwens.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als dit soort verhalen komen, is er altijd één verhaal dat bij mij opkomt. Tijdens mijn eerste crisisopname zat er een jongen in mijn groep die psychotisch was, maar zelf zei hij dat hij paranormaal begaafd was. Zijn ouders bevestigden dat ook. Anyway. Er was een avond dat ik me heel slecht voelde en ik me terugtrok op mijn kamer (deur dicht) en huilde. Daarna ging ik gewoon slapen. De volgende dag vroeg die jongen mij wat er de vorige avond aan de hand was en ik vroeg waarom hij dat vroeg. Toen zei hij dat hij mij had zien zitten op mijn bed, met mijn knuffel in die en die houding, huilend.
Ik weet niet meer precies hoe het gesprek ging, maar wel dat ik zo verbaasd was dat hij precies had beschreven hoe ik ook echt daar had gezeten, terwijl dat niet een gewone houding voor mij was en hij niets had kunnen zien. Maar goed, zelf was ik ook niet super helder ofzo, maar in die tijd was ik nog niet psychotisch, ik kon normaal redeneren. Tja, het was raar. Overigens, die jongen heeft een eind aan zijn leven gemaakt een aantal jaar na dit gedoe. Hij was wel duidelijk psychotisch in mijn ogen en toch vraag ik me soms af of het voor hem niet te frustrerend moet zijn geweest dat iedereen zijn paranormaliteit afdeed als psychose. Er waren ook meerdere mensen die wél geloofden dat hij paranormaal begaafd was. Het houdt me soms nog wel bezig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Een week ofzo geleden vertelde iemand me ongeveer dit verhaal:
'We liepen dus door het bos bljait en toen kwam er een fucking mooi meisje bljait, we wilden haar allemaal doen maar bljait ze was zo'n slet hè, het mocht niet, alleen ik omdat ik bljait zo sterk was naxuj...' etc. Op zich was het niet zo'n eng verhaal, maar daar de bestuurder van onze auto het vertelde werd ik toch best wel bang. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Lizelotte (nieuw verhaal) Soapsie | 420 | 24-12-2004 10:51 | |
ARTistiek |
meningen graag??(verhaal) Verwijderd | 8 | 02-05-2002 09:17 | |
ARTistiek |
het maisveldincident substantial | 4 | 28-02-2002 19:35 |