Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En met N&T en biologie kun je nog álles doen. Inclusief alles in de gezondheidszorg. Ik denk dat de kans dat je 'iets' met zorg niet kan doen met N&G gróter is dan bij N&T met biologie.
|
N&G met natuurkunde en wiskunde A = ook toelaatbaar voor geneeskunde en biomedische wetenschappen cq. medische studies. Niet voor de bijzonder exacte studies zoals natuur-sterrenkunde en medische natuurwetenschappen (en vast wel nog iets).
N&T met biologie = toelaatbaar voor ALLE studies Als je niet erg goed bent in wiskunde en je weet zeker dat je geen technische studie wilt doen dan kun je het beste N&G kiezen (uiteraard met natuurkunde) met wiskunde A. Ik heb zelf een tijdje wiskunde B geprobeerd en het viel veel te zwaar en daarom doe ik gewoon wiskunde A wat ik ook nog leuker vind. De onderwerpen spreken me ook meer aan...
|
Ik heb N&G met natuurkunde (en wiskunde B), en dat is 't zelfde als N&T met biologie. Dus voor alles studies waarvoor N&T met biologie voor nodig is, wordt je dan ook gewoon toegelaten met het profiel dat ik nu heb waarbij de kansen voor beide profielen even groot zijn.
Dus neem gewoon N&G met natuurkunde (en eventueel wiskunde B als je je kansen richting de technische studies wilt verbreden) óf N&T met biologie. In dit geval kun je vrijwel alle mogelijk studies volgen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kun je het, vind je het leuk, en heb je een. positief advies, doe het dan gewoon ![]() Succes! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou ook gewoon N&T kiezen aangezien dan nog álle opties voor je openstaan. Lukt het je niet, of vind je wiskunde B niet leuk, dan kan je inderdaad altijd nog van profiel wisselen. Je bent echt niet de enige die op een gegeven moment van profiel wil wisselen dus dat komt vast wel goed!
|
![]() |
|
![]() |
Oh ja, dat is natuurlijk wel een voordeel. Ik wilde eigenlijk NT met bio nemen. Maar ik denk dat ik dat dan ook doe. Dank je!!
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 13-02-2014 om 08:30. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je moet dan wel ook wiskunde B nemen, anders kun je geen natuurkunde doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |