Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je hebt 2 soorten touchscreens: touchscreens op druk en touchscreens op warmte. De goedkope tablets werken gewoon met drukken, maar zijn daarmee ook minder betrouwbaar. Overigens vinden mijn ouders het heel irritant om met hun vingers een scherm te bedienen; dus dat wij denken dat dat fijner voor ze is is slechts onze eigen invulling. Een stylus vinden zij dus juist fijn. Maar de andere werkt op warmte, zoals bij de ipads. Daar heeft een stylus dus ook geen zin. Weet niet of ik het helemaal goed vertel, maar zo heb ik het zelf begrepen.
|
Mijn moeder is nu bijna 60 en heeft sinds kort een iPhone (en ik heb nog steeds een telefoon waarmee je alleen kan bellen en smsen
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Tablet PC. Alpha_Omega | 8 | 12-04-2012 23:10 | |
Software & Hardware |
Windows 7 Intuos pen tablet, irritante ring als je klikt verwijderen Lychee | 6 | 16-05-2011 12:22 | |
Software & Hardware |
Welke is beter? Verwijderd | 4 | 01-04-2011 15:55 | |
Software & Hardware |
Tablet werkt niet Lychee | 1 | 02-05-2008 14:05 | |
Software & Hardware |
touchscreen laptop bagel | 33 | 23-04-2006 12:20 | |
Software & Hardware |
Goedkope oplossing? Hem | 23 | 29-09-2005 10:50 |