![]() |
|
![]() |
Hoi, mijn broer zou graag de 21+ inlatings toets willen doen.
maar het probleem zit hem juist dat je niet kan voorbereiden voor die toets. http://www.otcmaastricht.nl/Pages/Aanmelden.asp?l=nl de vraag is ''hoe bereid ik me voor een toets waarmee je het niet kan'' xd |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is waarschijnlijk een algemene test om je niveau te toetsen, daar kun je je inderdaad gewoon niet op voorbereiden, want er is geen echte stof (die zit waarschijnlijk in de toets verwerkt). Ze zullen waarschijnlijk vooral willen kijken of je op een bepaald niveau informatie tot je kan nemen, door bijvoorbeeld een tekst te lezen en in je eigen woorden bepaalde dingen uit te leggen die in de tekst staan beschreven (en dus laten zien dat je de tekst begrijpt én dat je kan bepalen wat belangrijke informatie is en wat niet).
|
![]() |
|
![]() |
dat is waar, maar je moet minimaal 3F niveau zijn met nederlands, kennelijk heb ik van een informatie bron
Op OTC een taal opleiding, alles dat erom heen zit zou het vele latten hoger zijn C niveau. Je kunt er degelijk op voorbereiden, het is onzin als ze zeggen dat je er niet kunt voor voorbereiden... Het opgeven voordat je het hebt gedaan is niet iets wat ik doe of in mijn doen lijst sta... Mijn broer gaat oefenen voordat hij dat gaat doen, ik ga nou lekker vwo doen xD |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Ik heb zelf OTC gedaan en vond het niveau toen gewoon zeer vergelijkbaar met Havo, dus als je broer een beetje een idee heeft van Havo-niveau, dan komt het helemaal goed ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|