Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja we hebben wel gedate en afspraakjes gemaakt. Maar toen zij mij eenmaal vroeg sins dien laat zij niets meer weten en alles moet van mij kant af komen, Ik wil wel verder maar weet niet hoe? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou nou, golddigger.. We horen ook alleen meer deze kant van het verhaal. Wie weet is de TS er wel zo eentje die iedere dag twintig keer belt, sms't, mailt, etc. Dan is het logisch dat ze niet (steeds) reageert en de hele tijd contact opneemt.
Ook lijkt het me handig om de andere posts en topics van de TS mee te nemen in het verhaal. Op Psychologie staat bijvoorbeeld een heel emo verhaal over zelfmoord en problemen met ouders en zo, en het lijkt me dus helemaal niet vergezocht dat de TS misschien een beetje claimerig doet. Anyway, aan de TS: Praat er met haar over op een normale manier, dus haar niet gaan beschuldigen. Vraag gewoon wat zij denkt en voelt en vertel haar dat je het idee hebt dat alles op jouw initiatief moet gebeuren. Edit: En wat ook wel relevant is: Hoe vaak neem jij contact met haar op? Ben je ook ongeduldig als het gaat om antwoord op sms'jes en e-mails, en zo? Want niet iedereen wil constant contact en niet iedereen reageert binnen 10 seconden op berichten. Wie weet is het ook goed om eens naar je eigen gedrag te kijken en je af te vragen of je misschien wel te veel van haar "wil." |
![]() |
||
Citaat:
![]() Praat met elkaar idd, dan weet je snel meer!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
bekeerd naar de islam merels | 199 | 04-10-2005 21:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Een indrukwekkende correspondentie tussen Ayaan Hirsi Ali en Job Cohen Gatara | 174 | 27-03-2004 21:52 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
donker en licht niña | 7 | 23-08-2003 16:05 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |