Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2011, 22:56
moviestars
moviestars is offline
Ik ben richard heb sins kort een vriendin ze vroeg me leekt me wel leuk,
nu blijkt dat ik alles moet doen ik moet naar haar toe haar bellen emailen msn telefoon
maar zij laat gewoon lekkah niets van zich horen wat nu??
UITMAKEN of wat??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2011, 08:19
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ken je dit meisje wel een beetje goed, of was het gewoon een vage kennis die je opeens verkering vroeg? Want daar zou je sowieso al geen ja op moeten zeggen, echt wth. Ga dan eerst daten en zorgen dat jullie elkaar daadwerkelijk leuk vinden.
Vertel haar eens dat jij het gevoel hebt dat jij alle initiatief moet nemen, en vraag of ze weet hoe dat komt. Als je echter niet genoeg om haar geeft om die moeite erin te steken kun je het ook uitmaken. Hangt er vanaf hoeveel waarde je hecht aan jullie 'relatie'.
Oud 08-11-2011, 10:52
moviestars
moviestars is offline
Citaat:
Ken je dit meisje wel een beetje goed, of was het gewoon een vage kennis die je opeens verkering vroeg? Want daar zou je sowieso al geen ja op moeten zeggen, echt wth. Ga dan eerst daten en zorgen dat jullie elkaar daadwerkelijk leuk vinden.
Vertel haar eens dat jij het gevoel hebt dat jij alle initiatief moet nemen, en vraag of ze weet hoe dat komt. Als je echter niet genoeg om haar geeft om die moeite erin te steken kun je het ook uitmaken. Hangt er vanaf hoeveel waarde je hecht aan jullie 'relatie'.
Hi.

Nee we hebben ook gedate en afspraken gemaakt,

Maar toen zij mij eenmaal vroeg zij ik jah..

En toen liet zij ineens heel weining van haar weten en ik moet alles doen
(Dat is normaal niet erg maar jah ik verwacht ook wel wat van haar naartuurlijk)
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 10:53
Verwijderd
Je zou haar natuurlijk kunnen vragen waarom ze zo doet.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 10:53
moviestars
moviestars is offline
Citaat:
Hi!!!

Ja we hebben wel gedate en afspraakjes gemaakt.
Maar toen zij mij eenmaal vroeg sins dien laat zij niets meer weten en alles moet van mij kant af komen,

Ik wil wel verder maar weet niet hoe?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 11:05
moviestars
moviestars is offline
Citaat:
Je zou haar natuurlijk kunnen vragen waarom ze zo doet.
Hmmm...
Ja dat zou ik eigenlijk wel moeten doen jah

Maar hoe moet uj het zo subtiel overbrengen dat ze niet boos word?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 11:14
EZBlade
EZBlade is offline
Waarom zou ze boos worden?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 11:28
moviestars
moviestars is offline
Citaat:
Waarom zou ze boos worden?
Nou jah Bijvoorbeeld.
hey sgat Luister is waarom sins dat we wat hebben laat jij niets meer van je horen,
en moet alles van mij kant komen?

Lijkt mij dat ze dan zegt jah luister is bla bla enzo...
denk ik hoor weet ik niet zekkers
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 11:37
Verwijderd
Ze wordt niet boos.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 11:51
moviestars
moviestars is offline
Citaat:
Ze wordt niet boos.
Oke Bedankt laat ik het maar is probeeren als ik haar weer zie dan
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 11:51
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je kan haar ook gewoon op een luchtige manier vragen hoe het komt dat ze zo stil is. Of vraag haar dan om iets te bedenken dat jullie volgende week met z'n tweeen kunnen gaan doen ofzo?
Oud 08-11-2011, 15:04
bierkoning
bierkoning is offline
ze is gewoon een golddigger. Wel de lusten maar niet de lasten, dumpen die zooi
Oud 08-11-2011, 15:15
Verwijderd
Nou nou, golddigger.. We horen ook alleen meer deze kant van het verhaal. Wie weet is de TS er wel zo eentje die iedere dag twintig keer belt, sms't, mailt, etc. Dan is het logisch dat ze niet (steeds) reageert en de hele tijd contact opneemt.

Ook lijkt het me handig om de andere posts en topics van de TS mee te nemen in het verhaal. Op Psychologie staat bijvoorbeeld een heel emo verhaal over zelfmoord en problemen met ouders en zo, en het lijkt me dus helemaal niet vergezocht dat de TS misschien een beetje claimerig doet.

Anyway, aan de TS: Praat er met haar over op een normale manier, dus haar niet gaan beschuldigen. Vraag gewoon wat zij denkt en voelt en vertel haar dat je het idee hebt dat alles op jouw initiatief moet gebeuren.

Edit: En wat ook wel relevant is: Hoe vaak neem jij contact met haar op? Ben je ook ongeduldig als het gaat om antwoord op sms'jes en e-mails, en zo? Want niet iedereen wil constant contact en niet iedereen reageert binnen 10 seconden op berichten. Wie weet is het ook goed om eens naar je eigen gedrag te kijken en je af te vragen of je misschien wel te veel van haar "wil."
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 15:28
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Nou nou, golddigger.. We horen ook alleen meer deze kant van het verhaal. Wie weet is de TS er wel zo eentje die iedere dag twintig keer belt, sms't, mailt, etc. Dan is het logisch dat ze niet (steeds) reageert en de hele tijd contact opneemt.

Ook lijkt het me handig om de andere posts en topics van de TS mee te nemen in het verhaal. Op Psychologie staat bijvoorbeeld een heel emo verhaal over zelfmoord en problemen met ouders en zo, en het lijkt me dus helemaal niet vergezocht dat de TS misschien een beetje claimerig doet.

Anyway, aan de TS: Praat er met haar over op een normale manier, dus haar niet gaan beschuldigen. Vraag gewoon wat zij denkt en voelt en vertel haar dat je het idee hebt dat alles op jouw initiatief moet gebeuren.

Edit: En wat ook wel relevant is: Hoe vaak neem jij contact met haar op? Ben je ook ongeduldig als het gaat om antwoord op sms'jes en e-mails, en zo? Want niet iedereen wil constant contact en niet iedereen reageert binnen 10 seconden op berichten. Wie weet is het ook goed om eens naar je eigen gedrag te kijken en je af te vragen of je misschien wel te veel van haar "wil."
heb je ook helemaal gelijk in, maar vond het wel even lekker om dit zo te posten !
Praat met elkaar idd, dan weet je snel meer!
Oud 08-11-2011, 15:38
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Praat met elkaar idd, dan weet je snel meer!
Daar istie weer
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 16:19
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Daar istie weer
het al oude advies haha
Reageren

Regels voor berichten