Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2011, 23:15
b17f
b17f is offline
hallo ik wilde vragen of iemand mij kon helpen, want ik ben echt in een dip terecht gekomen.
dit is het verhaal:

in juni dit jaar is er een meisje bij mij komen werken als zomerhulp!
we konden het al meteen goed met elkaar vinden.
vervolgens wist iedereen op het werk dat ze mij leuk vondt behalve ik zelf.
in september is zij gestopt bij ons met werken, maar we hebben nog een hele periode samen afgesproken en ze wilde mij meer zien enzo zij was verliefd op mij dat heeft ze ook gezegd.
na de vele dates ben ik ook stapel verliefd geworden op haar en we hebben een leuek tijd gehad!
vervolgens zei ze van het gaat te snel tussen ons, waarop ikw eer zei van dan doen we het toch rustiger aan, maar nee ze vondt het wel fijn dat het snel ging want we hadden tenslotte in de zomermaanden al goed leren kennen en dit heeft ze zkr 3 keer gezegd! maar op eens werd ze steeds terughoudender. waarop ik dus dacht dat het misschien aan mij lag, maar ze zei dat het aan haar lag ze wist niet of ze er klaar voor was, terwijl we een super leuke tijd hebben gehad veel gezoend bij elkaar geslapen en we verliefd op elkaar waren en iedereen kon dat ook zien!
maar ik snap niet waar op eens dit vandaan komt en nu heeft ze gezegd dat ze het niet kan via een sms!
dit doet mij zoveel dat ik er compleet chaotisch van ben geworden en sterker nog ik kan gewoon niet meer tegen haar spreken, want de tranen springen meteen in de ogen, alleen nu denkt zij dat ik haar compleet negeer wat mijn bedoeling niet is!
ik ben totaal wanhopig, misschien heeft iemand er raad mee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2011, 00:36
Verwijderd
Citaat:
..en nu heeft ze gezegd dat ze het niet kan via een sms!
Dat ze wat niet kan via een sms? Uitmaken?

Tja, als ze het uitmaakt is er niet zo veel dat je kunt doen. Contact verbreken en verder gaan.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 03:36
EZBlade
EZBlade is offline
Beetje raar geformuleerd, maar ik denk dat ze via een sms heeft laten weten dat geen verkering met hem kan hebben.

Maar sinds wanneer is het fijn om te snel te gaan?

Ik denk persoonlijk dat er een aantal dingen zijn die niet uitgesproken (durven te) worden. Vraag om opheldering en vertel hoe voor jou de situatie is. En als je het niet aan kan, contact verbreken
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 13:08
SayWhat
SayWhat is offline
Hee,

Lastig stuk, beetje moeilijk geformuleerd. Er zijn een aantal dingen die kunnen spelen. Het kan haar priveleven zijn, misschien gebeuren er dingen bij haar thuis die haar een relatie bemoeilijken? Misschien is ze toch niet verliefd, maar dat lijkt me sterk als jullie ook het bed hebben gedeeld. Ik denk dat een goed gesprek heel erg belangrijk is , waarbij jullie allebei vertellen hoe je over elkaar denkt, en vraag aan haar waarom dan nu toch niet? En dan een beetje doorvragen! Belangrijk is dat dit niet het enige meisje is die jouw alleen gelukkig maakt. Ik zeg dit nu ff heel hard, maar het leven gaat verder, en sowieso dat jij andere meiden ook heel gelukkig kan maken!

SayWhat
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Hee,

Lastig stuk, beetje moeilijk geformuleerd. Er zijn een aantal dingen die kunnen spelen. Het kan haar priveleven zijn, misschien gebeuren er dingen bij haar thuis die haar een relatie bemoeilijken? Misschien is ze toch niet verliefd, maar dat lijkt me sterk als jullie ook het bed hebben gedeeld. Ik denk dat een goed gesprek heel erg belangrijk is , waarbij jullie allebei vertellen hoe je over elkaar denkt, en vraag aan haar waarom dan nu toch niet? En dan een beetje doorvragen! Belangrijk is dat dit niet het enige meisje is die jouw alleen gelukkig maakt. Ik zeg dit nu ff heel hard, maar het leven gaat verder, en sowieso dat jij andere meiden ook heel gelukkig kan maken!

SayWhat
Verliefdheid is absoluut geen vereiste om seks met iemand te hebben, hoor. Ik vraag me af hoe je op dat idee bent gekomen.

Als zij het al uit heeft gemaakt gaat een "goed gesprek" sowieso niet werken. En aan haar wispelturigheid gezien vindt ze hem gewoon toch niet zo leuk als ze aanvankelijk dacht.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 16:12
SayWhat
SayWhat is offline
Citaat:
Verliefdheid is absoluut geen vereiste om seks met iemand te hebben, hoor. Ik vraag me af hoe je op dat idee bent gekomen.

Als zij het al uit heeft gemaakt gaat een "goed gesprek" sowieso niet werken. En aan haar wispelturigheid gezien vindt ze hem gewoon toch niet zo leuk als ze aanvankelijk dacht.
Ik zei toch ook misschien in de zin die jij citeert. Ik denk persoonlijk dat er wat met dat meisje aan de hand is. Want zij vond het snel gaan, maar dat vond ze niet erg....
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 16:24
Verwijderd
Nee, jij doet het voorkomen alsof het heel onwaarschijnlijk is dat ze niet verliefd is, omdat ze seks hebben gehad. En dat is natuurlijk een rare bewering.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 16:28
SayWhat
SayWhat is offline
Ik denk wel dat in de meeste gevallen mannen en vrouwen seks hebben met elkaar, omdat ze van elkaar houden enz. maar mensen die dat niet doen, zijn inderdaad vaak niet verliefd, maar dat zou je toch al merken. Hier staat dat ze hele zomer hebben afgesproken en ze vond het juist fijn dat het zo snel ging. Bovendien zegt hij dat ze ineens terughoudener doet. Dat is toch apart als je al de hele zomer gek op elkaar bent, ik denk dat er wat persoonlijks achter zit bij dat meisje( ik kan het natuurlijk ook verkeerd hebben).
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 16:28
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ze is gewoon niet (meer) geïnteresseerd, heeft verder niet zo veel met "te snel" te maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten