hallo ik wilde vragen of iemand mij kon helpen, want ik ben echt in een dip terecht gekomen.
dit is het verhaal:
in juni dit jaar is er een meisje bij mij komen werken als zomerhulp!
we konden het al meteen goed met elkaar vinden.
vervolgens wist iedereen op het werk dat ze mij leuk vondt behalve ik zelf.
in september is zij gestopt bij ons met werken, maar we hebben nog een hele periode samen afgesproken en ze wilde mij meer zien enzo zij was verliefd op mij dat heeft ze ook gezegd.
na de vele dates ben ik ook stapel verliefd geworden op haar en we hebben een leuek tijd gehad!
vervolgens zei ze van het gaat te snel tussen ons, waarop ikw eer zei van dan doen we het toch rustiger aan, maar nee ze vondt het wel fijn dat het snel ging want we hadden tenslotte in de zomermaanden al goed leren kennen en dit heeft ze zkr 3 keer gezegd! maar op eens werd ze steeds terughoudender. waarop ik dus dacht dat het misschien aan mij lag, maar ze zei dat het aan haar lag ze wist niet of ze er klaar voor was, terwijl we een super leuke tijd hebben gehad veel gezoend bij elkaar geslapen en we verliefd op elkaar waren en iedereen kon dat ook zien!
maar ik snap niet waar op eens dit vandaan komt en nu heeft ze gezegd dat ze het niet kan via een sms!
dit doet mij zoveel dat ik er compleet chaotisch van ben geworden en sterker nog ik kan gewoon niet meer tegen haar spreken, want de tranen springen meteen in de ogen, alleen nu denkt zij dat ik haar compleet negeer wat mijn bedoeling niet is!
ik ben totaal wanhopig, misschien heeft iemand er raad mee?
|