Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2012, 12:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Speciaal voor Miekje
Oud 13-01-2012, 12:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dank Miek en Martino. Ik hoop dat het allemaal meevalt. Oma klonk niet héél gestrest.
Oud 13-01-2012, 12:04
Verwijderd
Van die nietszeggende persoonlijke testjes doen is awesome

Spoiler
Oud 13-01-2012, 12:18
Martiño
Martiño is offline
Het nieuws van Cor Bosman heeft me wel helemaal opgevrolijkt. Ik loop al de hele tijd met een big smile rond.
Oud 13-01-2012, 12:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb daarnet bij gebrek aan tondeuse weer eens nat moeten scheren na 2 jaar. Ik voel me NAAKT.
Oud 13-01-2012, 12:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het nieuws van Cor Bosman heeft me wel helemaal opgevrolijkt. Ik loop al de hele tijd met een big smile rond.
Net gelezen, maar typisch PVV dat ze pas écht gericht actie ondernemen wanneer zoiets uitlekt. Eerst had de PVV-voorzitter hem 'op het matje geroepen' en heeft Bosman 'zijn excuses aangeboden aan de fractie'. Niet eens aan Öztürk, maar toch nam de gehele fractie daar genoegen mee.

Pas nu het landelijk is uitgelekt, gooien ze hem uit de partij. Dus wat een huichelachtige toestand.
Oud 13-01-2012, 12:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Haha, in een YT-filmpje van Cor Bosman zegt ie tijdens een betoog:

"En ik hoor mevrouw van Rijkswege net zeggen in haar betoog dat het vijf voor twaalf is, maar op mijn horloge is het pas tien voor elf, dus de enige conclusie die ik kan trekken, is dat u geen klok kunt lezen."

En dan wijst de zaalvoorzitter hem erop dat het tien over elf is
Oud 13-01-2012, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Haha, in een YT-filmpje van Cor Bosman zegt ie tijdens een betoog:

"En ik hoor mevrouw van Rijkswege net zeggen in haar betoog dat het vijf voor twaalf is, maar op mijn horloge is het pas tien voor elf, dus de enige conclusie die ik kan trekken, is dat u geen klok kunt lezen."

En dan wijst de zaalvoorzitter hem erop dat het tien over elf is
Oud 13-01-2012, 12:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oud 13-01-2012, 12:37
Martiño
Martiño is offline
Ja, domme man. Ik ken hem.
Oud 13-01-2012, 12:39
Verwijderd
Pfff, wat ongemakkelijk

En is 'klok lezen' normaal Nederlands? Ik heb dat volgens mij nog nooit eerder gehoord... Niet dat dat wat uitmaakt verder, maar ik vraag 't me gewoon af
Oud 13-01-2012, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb daarnet bij gebrek aan tondeuse weer eens nat moeten scheren na 2 jaar. Ik voel me NAAKT.
Ah, goede reminder dat ik die van mij eventjes in de oplader moet doen
Oud 13-01-2012, 12:53
Verwijderd
Oud 13-01-2012, 13:04
Verwijderd
Vriendin heeft afgezegd omdat het te slecht gaat met haar vader. Nu zoek ik vervangende afleiding, Lorelei naamzoek je hebt het vast te druk voor een retourtje Den Haag?
Oud 13-01-2012, 13:17
Verwijderd
na 3kwartier lopen en ik ben thuis.
Oud 13-01-2012, 13:20
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Vriendin heeft afgezegd omdat het te slecht gaat met haar vader. Nu zoek ik vervangende afleiding, Lorelei naamzoek je hebt het vast te druk voor een retourtje Den Haag?
ik denk dat ze heeeel graag zou willen, maar ze heeft een to-do-lijst waar je niet vrolijk van wordt en ze moet zelfs het weekend nog werken/leren... ze leest dit vast ook niet op tijd, dus ik antwoord maar even
Oud 13-01-2012, 13:23
Verwijderd
Citaat:
ik denk dat ze heeeel graag zou willen, maar ze heeft een to-do-lijst waar je niet vrolijk van wordt en ze moet zelfs het weekend nog werken/leren... ze leest dit vast ook niet op tijd, dus ik antwoord maar even
Hmm ja dat wist ik stiekem al, dus het was meer in het kader van wie niet waagt, wie niet wint...
Oud 13-01-2012, 13:32
Rationeel
Rationeel is offline
maaaarrrrr, je kan vanavond wel bij ons the voice komen kijken! ?
Oud 13-01-2012, 13:38
Verwijderd
Van alle dingen dat?
Oud 13-01-2012, 13:44
Martiño
Martiño is offline
Oh, wat een leedvermaak om meneer Bosman. Ik kan bijna niet wachten om vanavond naar Roermond te gaan.
Oud 13-01-2012, 13:47
Martiño
Martiño is offline
Ik denk dat ik als ik volgende week naar mn moeder ga even bij de buurtwinkel langsga en om een onsje Turks varkensvlees vraag.
Oud 13-01-2012, 13:48
Verwijderd
dan zit jij gevaarlijk dicht bij mij in de buurt.

ik heb geen fuck meer om te dansen dalijk.
Oud 13-01-2012, 13:49
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Van alle dingen dat?
mja stom programma he? lorelei kijkt het altijd met mijn neefje
Oud 13-01-2012, 13:50
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
dan zit jij gevaarlijk dicht bij mij in de buurt.

ik heb geen fuck meer om te dansen dalijk.
Waar woon jij dan?
Oud 13-01-2012, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Waar woon jij dan?
nou ja heel veel zuidelijker wel, landgraaf-dorp
Advertentie
Oud 13-01-2012, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik als ik volgende week naar mn moeder ga even bij de buurtwinkel langsga en om een onsje Turks varkensvlees vraag.
Oud 13-01-2012, 13:55
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
nou ja heel veel zuidelijker wel, landgraaf-dorp
Ja, zo'n slordige 40 km.

Liever niet uitgekotst dan, ik ben niet zo'n herkauwer.
Oud 13-01-2012, 14:50
Martiño
Martiño is offline
Oud 13-01-2012, 14:57
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Speciaal voor Miekje
Dank, dank . Dat vind ik stiekum wel heel lief .

Citaat:
Dank Miek en Martino. Ik hoop dat het allemaal meevalt. Oma klonk niet héél gestrest.
Oh, goedzo. Waar was 'ie voor opgenomen?

En ik moet even hier godveren hoor. Ik stapte de metro uit en zag zo mijn bus wegrijden. En ik had me nog wel zo gehaast om hem te kunnen halen. Dus toen heb ik een uur lang op een veel te koud , tochtig busstation gezeten, en nu ben ik helemaal door en door koud . Godverdomme.
Oud 13-01-2012, 15:19
Verwijderd
We gaan vanavond tapas eten in Den Haag, onnomnom
Oud 13-01-2012, 15:20
Miekje*
Miekje* is offline
Tapas is (zijn?) heel erg lekker ja .
Oud 13-01-2012, 15:23
Verwijderd
Hmm, als ik google translate tapas van spaans naar nederlands laat vertalen zegt hij 'caps' zonder als alternatief 'petten' of 'hoofdletters' ofzo te zeggen, dus ik weet ook niet wat ermee bedoeld wordt. edit: oh toch wel, het alternatievenlijstje staat er niet meer onder, ik moet eerst klikken. Petten, bedoelen ze ermee. Waarom ze dan niet gewoon petten zeggen weet ik niet.
Tapa is volgens google top.
Oud 13-01-2012, 15:28
Verwijderd
Overigens wil ik dit even benadrukken:
http://translate.google.nl/?q=panini...T#it|nl|panini
let op het meervoud! Zeg dus nooit dat je samen met een vriend panini's bent gaan eten!

(en wat heeft google translate toch? Waarom caps in plaats van petten en waarom nu weer 'sandwiches' in plaats van 'belegde broodjes'?)
Oud 13-01-2012, 15:28
Verwijderd
Oh, Gnork Pippeloen naamzoek, ik zag dat jullie het hadden over Help! ons kind is te dik.
De eerste aflevering is echt WALGELIJK. Qua kwaliteit, het is veel slechter (nog slechter) geworden dan vorig jaar, maar ook de MOEDER van dit meisje! Ze is echt ongelooflijk. Heel Fok, en Viva, en Twitter stonden bol van de haatreacties. Het is echt ongelooflijk wat je te zien krijgt, wat een verschrikkelijk mens (tipje van de sluier: forcefeeden) en dat meisje is zo zielig.
Oud 13-01-2012, 15:29
Verwijderd
WAT
Nu moet ik het ook kijken!
Oud 13-01-2012, 15:30
Verwijderd
Naja, forcefeeden is misschien een iets te groot woord, voor je vanalles gaat verwachten, maar laten we zeggen dat ze allesbehalve een steun was.
Oud 13-01-2012, 15:32
Verwijderd
Dus niet dat ze haar dochter niet als een gans voor de foie gras een slangetje in haar keel duwde?
Oud 13-01-2012, 15:34
Verwijderd
Nee, maar wel
Spoiler
Oud 13-01-2012, 15:36
Verwijderd
Ik ging ooit bij een soortvan opppervlakkige vriendin eten, en die klaagde altijd over haar overgewicht dat genetisch was want haar ouders en zus waren ook te dik, en toen zei ze om 5 uur "we nemen altijd wat zoutjes voor het eten, als aperetief" en toen kwam me daar toch een shitload aan chips en nootjes en toastjes op tafel
En daarna gingen we dus nog eten.
Oud 13-01-2012, 15:37
Verwijderd
Typisch ook dat 't uitgezonden wordt op TV en er verder niets mee gedaan wordt in de zin van ouderlijke macht indammen of zo. Of nou ja, het lijkt me niet waarschijnlijk.
Oud 13-01-2012, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Ik ging ooit bij een soortvan opppervlakkige vriendin eten, en die klaagde altijd over haar overgewicht dat genetisch was want haar ouders en zus waren ook te dik, en toen zei ze om 5 uur "we nemen altijd wat zoutjes voor het eten, als aperetief" en toen kwam me daar toch een shitload aan chips en nootjes en toastjes op tafel
:') ongelooflijk. Mijn moeder flipte al als ik een chipsje wilde voor het eten, voor de ergste honger.
Oud 13-01-2012, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Typisch ook dat 't uitgezonden wordt op TV en er verder niets mee gedaan wordt in de zin van ouderlijke macht indammen of zo. Of nou ja, het lijkt me niet waarschijnlijk.
Er zijn heel erg veel mensen geweest op verschillende fora die zo woedend waren dat ze RTL4 benaderd hebben, dus ik vermoed bijna wel dat ze na de uitzending in ieder geval nog begeleiding kregen.
Oud 13-01-2012, 15:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik was ook een keer ZO misselijk van de honger rond half zes, dat ik stampvoetend op de bank zat te roepen dat ik wou eten. Mijn moeder zei toen dat ik 'nog even moest wachten, want we gaan zo al avondeten en straks lust je niks meer' De agonie, de AGONIE.
Oud 13-01-2012, 15:41
Verwijderd
Mjah en als je beide ouders uit de ouderlijke macht ontzet moet het kind dus ergens anders naar toe, en als er geen beschikbare en geschikte opa&oma of oom&tante zijn wordt dat een tehuis enzo, en daar wordt een kind vaak ook niet beter op, dus dat doen ze niet zo snel.
Oud 13-01-2012, 15:41
Verwijderd
Als ik om vijf uur of half zes honger had kreeg ik een appel
Oud 13-01-2012, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Mjah en als je beide ouders uit de ouderlijke macht ontzet moet het kind dus ergens anders naar toe, en als er geen beschikbare en geschikte opa&oma of oom&tante zijn wordt dat een tehuis enzo, en daar wordt een kind vaak ook niet beter op, dus dat doen ze niet zo snel.
Nou, ik zou de uitzending maar kijken, dat meisje werd gewoon echt verwaarloosd, ze zou beter af zijn in een liefhebbend pleeggezin ofzo.
Oud 13-01-2012, 15:44
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hmmm lekker, even goed vocht vasthouden en de adertjes laten dichtslibben voor het diner En hongergevoel opwekken natuurlijk.
Oud 13-01-2012, 15:48
power-up1
power-up1 is offline
Efeze.6:1 Kinderen, weest uw ouders gehoorzaam [in de Here], want dat is recht. 2 Eer uw vader en uw moeder - dit is immers het eerste gebod, met een belofte - 3 opdat het u welga en gij lang leeft op aarde.
Oud 13-01-2012, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Oh, Gnork Pippeloen naamzoek, ik zag dat jullie het hadden over Help! ons kind is te dik.
De eerste aflevering is echt WALGELIJK. Qua kwaliteit, het is veel slechter (nog slechter) geworden dan vorig jaar, maar ook de MOEDER van dit meisje! Ze is echt ongelooflijk. Heel Fok, en Viva, en Twitter stonden bol van de haatreacties. Het is echt ongelooflijk wat je te zien krijgt, wat een verschrikkelijk mens (tipje van de sluier: forcefeeden) en dat meisje is zo zielig.
Ik had het gezien, vond het heel zielig voor dat kind. Die moeder zit haar constant op te jutten allerlei junkfood te veroberen ('gewoon doen als ze klaar zijn met filmen') en als ze dan weer bij dat weegmens komen zegt ze 'ja, ze is de mist in gegaan en dat is haar eigen verantwoordelijkheid'.
Vind dat meisje echt lief. En knap.
Oud 13-01-2012, 15:51
Verwijderd
huh ik moet het toch echt kijken. Dat klinkt gewoon gemeen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten