Advertentie | |
|
![]() |
|
Haha, in een YT-filmpje van Cor Bosman zegt ie tijdens een betoog:
"En ik hoor mevrouw van Rijkswege net zeggen in haar betoog dat het vijf voor twaalf is, maar op mijn horloge is het pas tien voor elf, dus de enige conclusie die ik kan trekken, is dat u geen klok kunt lezen." En dan wijst de zaalvoorzitter hem erop dat het tien over elf is ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
En ik moet even hier godveren hoor. Ik stapte de metro uit en zag zo mijn bus wegrijden. En ik had me nog wel zo gehaast om hem te kunnen halen. Dus toen heb ik een uur lang op een veel te koud , tochtig busstation gezeten, en nu ben ik helemaal door en door koud ![]()
|
Verwijderd
|
Hmm, als ik google translate tapas van spaans naar nederlands laat vertalen zegt hij 'caps'
![]() Tapa is volgens google top. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Overigens wil ik dit even benadrukken:
http://translate.google.nl/?q=panini...T#it|nl|panini let op het meervoud! Zeg dus nooit dat je samen met een vriend panini's bent gaan eten! (en wat heeft google translate toch? Waarom caps in plaats van petten en waarom nu weer 'sandwiches' in plaats van 'belegde broodjes'?) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, Gnork Pippeloen naamzoek, ik zag dat jullie het hadden over Help! ons kind is te dik.
De eerste aflevering is echt WALGELIJK. Qua kwaliteit, het is veel slechter (nog slechter) geworden dan vorig jaar, maar ook de MOEDER van dit meisje! Ze is echt ongelooflijk. Heel Fok, en Viva, en Twitter stonden bol van de haatreacties. Het is echt ongelooflijk wat je te zien krijgt, wat een verschrikkelijk mens (tipje van de sluier: forcefeeden) en dat meisje is zo zielig. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ging ooit bij een soortvan opppervlakkige vriendin eten, en die klaagde altijd over haar overgewicht dat genetisch was want haar ouders en zus waren ook te dik, en toen zei ze om 5 uur "we nemen altijd wat zoutjes voor het eten, als aperetief" en toen kwam me daar toch een shitload aan chips en nootjes en toastjes op tafel
![]() En daarna gingen we dus nog eten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik was ook een keer ZO misselijk van de honger rond half zes, dat ik stampvoetend op de bank zat te roepen dat ik wou eten. Mijn moeder zei toen dat ik 'nog even moest wachten, want we gaan zo al avondeten en straks lust je niks meer'
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd