Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja ik ga gewoon vragen of hij mee uit gaat en pak hem vol op zijn mond ECHT NIET!
![]() Op dit moment heb ik het wel heel gezellig met hem, maar hij vraagt niet naar persoonlijke dingen en dat valt me wel een beetje op. Wel naar dingen over school enzo, dat is dus meer vriendschappelijk. Op dit moment laat hij ook niet veel horen. Mannen kunnen me zo onzeker maken! Ik zit trouwens op het profiel van een vriendin van mij |
![]() |
|
![]()
|
![]() |
Mannen kunnen zoveel willen, maar dat moeten ze zelf doen!
Ik neem geen actie. Nu hij niet praat tegen hem ga ik morgen ook niet tegen hem praten. Heb het er dan meteen alweer mee gehad. Een vrouw moet je gewoon verleiden en als je dat lukt en daar moet je niet te lang mee wachten dan vraag je dr mee uit. Dus daar ga ik op wachten en als hij te lang wacht dan is het maar jammer voor hem, maar ik ga niet met mijn eer strijken voor een man. Hij praat nu niet meer tegen me!! kan ik niet uitstaan. Of hij doet het expres of hij heeft gewoon geen zin om met me te praten. zucht |
![]() |
|
![]() |
Het probleem van die man is dat hij of niet weet hoe hij het kan escaleren en uit die friend zone komt. Zoals je zegt de man moet het iniatief nemen, kan onzin zijn. En mischien ook voor hem. Jij vindt hem toch heel leuk. Hoe kan de man dan weten of jij hem leuk vindt. Ik zou zeggen laat iets meer zien wat je van hem vindt en ga wat met hem doen. Bijvoorbeeld met een klassenuitje zal het nog makkelijker zijn. Gewoon lekker stappen met wat jongens en meiden in de klas. Want dat doen studenten. Heb je verder nog vragen kun je het altijd vragen.
Greetz TheHitch |
![]() |
|
![]() |
Dat klopt ook en als hij niet in mijn klas zou zitten had ik het ook wel gezegd, maar ik blijf hem 4 dagen per week zien, dat is niet niks.
We hebben ook al 2 klassenuitjes gehad. Bij de eerste zag ik hem nog niet staan, bij de tweede wel. Heb toen ook de hele avond naast hem gezeten en gepraat. Was heel gezellig. Ik wil echt geen blunder lopen. Afgelopen vakantie had ik een man ontmoet heel leuk en aardig en hij wilde me graag zien in Nederland, maar toen was het opeens afgelopen. Ik hou een man die ik leuk vind liever op een afstand tot dat ik zeker weet dat hij me leuk vind. Even een lijstje met punten waaruit vriendschap blijft en meer. Vriendschap: we praten over alledaagse dingen. op school zijn we niet opvallend veel bij elkaar we hebben overeenkomende interesses Misschien meer dan vriendschap: we pingen heel veel meer dan ik met een vriendin zou doen (weet niet hoe dat bij hem zit) hij lacht vaak lief naar me en zoekt oogcontact hij komt vaak naast me zitten in de klas of ergens anders Hij heeft me nooit een complimetje gegeven. Dat is wat ik mis denk ik. Hij is het wel heel toevallig altijd met me eens. Ik weet het niet, denk dat ik het nog maar even moet aankijken |
![]() |
||
Hoe is hij qua persoonlijkheid? Sommige mannen, maar ook vrouwen, hebben veel moeite met complimentjes geven. Dit heeft zoals TheHitch al zei te maken met de friendzone. Maar wat jezelf ook al is opgevallen is dat hij veel contact met je zoekt en ook probeert om dit elke keer weer te doen.
Je maakt jezelf misschien ook een beetje onzeker door al te denken dat als hij even niet met je praat, je gelijk denkt dat hij het niet ziet zitten. Misschien heeft hij er even geen zin in, is die aan het tv kijken, aan het studeren of wat dan maar ook! Probeer jezelf niet teveel op te fucken door zo te denken, dat kan nogal deprimerend voor jezelf werken! En waarom vind je dat mannen initiatief moeten nemen? Op zich vind ik dit helemaal geen verkeerd standpunt, maar als hij net zoals jou niet zeker weet of jij hem leuk vindt, is het voor hem ook moeilijk om zo maar initiatief te nemen. Hij zit natuurlijk ook niet te wachten om een blunder te begaan. Misschien kun je hem wat stille hints geven. Kijk hoe hij daarop reageert! Citaat:
|
![]() |
Dag Girliej,
Vrouwen willen altijd dat de man initiatieven neemt. Terwijl voor een man juist een indicatie kan zijn om voor haar te gaan, door een mooi signaal. Dit geldt zowel voor andersom. Het is een wisseling van interesses en signalen dat je elkaar leuk vind. Probeer dit wat meer te laten zien. Ik merk aan je dat je hier aardig onzeker over bent. Maar wat is er zo erg aan om te vertellen dat je deze man leuk vind? Stel je voor dat je wordt afgewezen en dan? Ik bedoel, je moet er toch wat voor over hebben om die man aan de haak te slaan! SayWhat |
![]() |
|
![]() |
Bedankt voor jullie advies!
Het zou idd best kunnen dat hij last heeft van de friendzone. Ik zie hem ook niet snel op iemand afstappen, denk eerder dat de vrouwen op hem afstappen. Daarom ga ik niet rechtstreeks zeggen dat ik hem leuk vind maar ik zal hem wat stille hints geven haha Zodat hij in iedergeval zeker weet dat ik hem leuk vind. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Zeg eens eerlijk, jij bent geen 21 toch? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Allemachtig wat maak je het jezelf moeilijk. Vraag hem mee uit als je dat zo graag wilt, boeiend dat je 'eer' er dan aan gaat. Het gaat toch niet om de eer? Je vindt hem toch leuk, of niet dan? Je mag heus wel wat meer initiatief tonen dan 'stille hints geven' dat je hem leuk vindt.
|
![]() |
Ik volg sowieso de adviezen van de mannen op haha Koffie drinken hoe romantisch! Lekkere stink lucht uit je mond.
Het is ook wel lekker makkelijk om te zeggen Doe het nou maar gewoon, maar als je zelf in zo een situatie zit doe je dat toch niet zomaar?! Als het zo makkelijk zou gaan he... |
![]() |
||
Citaat:
Mannen pikken hints nu eenmaal niet zo snel op en heb je ooit bedacht dat hij misschien precies hetzelfde probleem heeft als jij? Misschien vindt 'ie jou ook leuk, maar weet 'ie niet zeker of jij hetzelfde voelt. Dan gaat er dus nooit iets gebeuren. En heel veel dingen kunnen romantisch zijn. Of ben jij echt zo'n chickflick-meisje dat kaarsen, rozen en gedichten verwacht. Reality check: films zijn niet echt. Sowieso moet je niet verwachten dat alles altijd maar perfect wil zijn. Uit je bek stinken na het koffiedrinken, tja, eh.. Ten eerste valt dat wel mee, vooral als je allebei koffie hebt gedronken, en ten tweede kun je dan niets meer eten of drinken. En er is ook nog zoiets als kauwgom en zo. ![]() Je maakt het jezelf echt te moeilijk. En dat gezeur over eer? Please. |
![]() |
||
Citaat:
Nou ja dan is het afwachten en hopen dat hij dat doet, als je het zelf doet hoef je er niet op te wachten ![]()
||
![]() |
Citaat:
Als je iets met hem wil moet je ervoor gaan. Afgewezen worden hoort daar misschien wel bij, maar dat overleef je echt wel. Mannen en jongens vinden het net zo goed spannend om een leuk meisje mee uit te vragen. Je kunt daarom beter maar wat duidelijker zijn in je bedoelingen. Maar ik heb het gevoel dat dit aan dovemansoren is gericht, ben je überhaupt wel klaar voor een wat volwassener omgang met mannen? |
![]() |
|
Pfff.... Als je hem echt, echt leuk had gevonden was je allang op hem afgestapt. En ja, als je iemand echt leuk vindt dan doe je dat gewoon. Dan is het spannend, maar dan doe je het. Zo makkelijk is het. Als je hem toch niet uit wil vragen dan zegt dat toch ook al genoeg eigenlijk.... Zo leuk is hij dan blijkbaar helemaal niet. Of jij bent nog niet klaar voor een relatie. Want je komt echt over als 13 in plaats van 21.
|
![]() |
|
Nou hier dan maar even een man; ik vind dat alle vrouwen hier dik gelijk hebben, en als je vriendinnen dat ook al zeggen, dan hebben alle vrouwen hier en je vriendinnen gelijk neem ik aan. Dat 21-verhaal geloof ik nog, maar je bent wel vies elitair zo. Doe maar eens moeite, ik denk dat dat je goed zal doen.
||
Citaat:
![]() Dan ga je het nog moeilijk krijgen. |
![]() |
|
Wat voor advies verwacht je eigenlijk van mannen als je zelf niks gaat ondernemen? Denk je dat ze je advies kunnen geven over hoe hem te beheksen zodat hij toch actie onderneemt? Of nee, dat is ook zelf actie ondernemen!
Wil je horen dat je niks moet doen? Vooral doen dan, dan zal die jongen meteen doorhebben dat je hem leuk vindt! Trouwens, als je had opgelet had je gezien dat de mannen hetzelfde advies geven. Blijkbaar is die jongen dan toch niet zo leuk. |
![]() |
|
![]() |
Girliej91.
Blij inderdaad dat je het advies opneemt. Het is goed om te weten hoe de man in elkaar zit. Je zegt zelf al dat je niet te snel initiatief wilt en/of durft te nemen. Dan maar met een omweggetje. Het is inderdaad lastig om direct te zijn, maar het kan je ook helpen je kan nu nog 2 weken met het gevoel zitten van ik wil naar de volgende stap. Of 1 dag dat lastige gevoel hebben en de stap maken. Maar ik begrijp het volkomen en respecteer je daar ook in dat je er moeite mee hebt en het wat rustiger wilt opbouwen. Lijkt me leuk om van je te horen hoe het je afgaat. En je kan altijd mij PM'en voor wat "mannelijk" advies. Greetz TheHitch |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, jij wilt helemaal geen jongen die misschien verlegen is, je wilt ook helemaal niet enige moeite doen om erachter te komen of hij je ziet zitten; jij wilt iemand die je vol romantiek duidelijk maakt dat hij waanzinnig verliefd op je is. En dat gaat deze jongen niet doen, want hij is óf verlegen, óf ongeïnteresseerd. Dus ik zou maar iemand anders zoeken, deze is ongeschikt voor jou en jij voor hem ![]() En weer loste Freyja een prangend liefdesprobleem op..! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Hmm ik denk dat jullie wat gemakzuchtig denken over naar iemand toe stappen. Wanneer iemand hier zelf moeite mee heeft, zoals de TS, dan is het vaak gebruikelijk dan hij of zij het overlaat aan de tegenpartij. Dit wil niet zeggen dat wanneer de tegenpartij hier ook moeite mee heeft er gelijk geen relatie mogelijk is?
|
![]() |
Ik heb nooit iemand mee uit gevraagd, maar toch kwam het goed. Maar toen ging het vanzelf en was het niet iemand uit mijn klas dat scheelt. Als je na het uitgaan iemand leuk vind zie je diegene alleen als je iets gaat afspreken, dus dan gaat het sneller. Achjaa heb er wel ervaring mee hor na 1x afspreken komt het initiatief ook van mij, maar ik wil gewoon zekerheid hebben. Dat is toch niet kinderachtig of raar. Volgensmij wil iedereen dat en als je iemand niet leuk genoeg vind, dan denk je daar waarschijnlijk makkelijker over. Dan denk je misschien van; anders jammer dan..
Ik vind ook niet snel iemand leuk. Ook vind ik dat sommige van jullie iets meer empathie moeten tonen! Ook al zou jij het heel anders doen... Ik doe een opleiding in de zorg en als iemand iets eng vind ga ik toch ook niet zeggen doe even niet zo kinderachtig en stel je niet aan! uhm nee |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
hooi Stella368 | 10 | 31-01-2012 09:24 | |
De Kantine |
30 gram saai per kilo konijn #1302 Lorelei | 500 | 05-02-2011 00:26 | |