Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2011, 14:10
Sjonsjaak
Sjonsjaak is offline
Hallo allemaal,

Sinds een maand ben ik met een meisje (16) aan het msnen en hebben we ook al een paar keer afgesproken. Alles leuk en aardig en toen we gister weer afspraken zelfs een aantal keer gezoend.

Maar toen kreeg ik die zelfde avond nog de vraag of ik wat voelde. Ze was nog nooit verliefd geweest en weet niet of ze iets voor mij voelt. Ze zegt wel dat ze me knap vind en me aardig vind.

Wat moet ik nu doen? Het hierbij laten of kan ik er nog voor zorgen dat ze wel gevoelens voor me krijgt?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2011, 14:13
Em.
Em. is offline
Voel je iets voor haar? Want dat lees ik er niet in terug en je vraagt of je nog moet zorgen dat ze wel gevoelens voor je krijgt - wat me een vrij gemene actief lijkt, als je sowieso niets voor haar voelt.
Oud 08-11-2011, 14:21
Sjonsjaak
Sjonsjaak is offline
Sorry, dat ben ik vergeten erin te zetten. Ja ik heb gevoelens voor haar. En ik dacht dat dat ook voor haar zo was. Maar volgens mij twijfeld ze aan zichzelf.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 15:25
Sjonsjaak
Sjonsjaak is offline
Alle mogelijke suggeties zijn welkom! Ik wil er namelijk wel voor zorgen dat ze gevoelens voor me krijgt.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 15:26
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Alle mogelijke suggeties zijn welkom! Ik wil er namelijk wel voor zorgen dat ze gevoelens voor me krijgt.
gevoelens kun je niet kopen en injecteren.
Die moeten groeien, ga nog meer leuke dingen doen samen en leer elkaar kennen.
Dan komen ze vanzelf of niet en ja dan houdt het op...

Maar komen ze wel, ja geniet ervan!
Oud 08-11-2011, 19:34
lindsey1991
lindsey1991 is offline
blijkbaar vind ze je leuk, doe leuke dingen met haar zolang alles goed gaat komt alles vanzelf
Met citaat reageren
Oud 09-11-2011, 06:20
Sjonsjaak
Sjonsjaak is offline
Oke, heel erg bedankt allemaal. Ik ga mn best doen!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 13:32
TheHitch
TheHitch is offline
En zeg dat het goed komt en dat het geen haast heeft! Als je die 2 dingen zegt dan laat je zien dat je ten eerste niet te opdringerig bent! en ten tweede je zegt dat alles goed komt dus dat je een vertrouwd en een zorgzaam iemand bent. Dit is biologisch bepaalt en dit vind zij ook aantrekkelijk. En voor de rest blijf met haar afspreken leuk en gezellig doen.
Als je nog hulp verder nodig heb dan kun je mij altijd pm'en.
Greetz TheHitch
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 13:42
LouBega
LouBega is offline
@TheHitch Beter kan je het niet verwoorden.

Het is inderdaad belangrijk dat je vertrouwen kweekt. Meestal duurt dit even voordat dit er is, waarbij geduld een zeer belangrijke factor is!
Verder zei je ook in je eerste bericht dat zij nog niet eerder verliefd is geweest, ik neem aan dat je hiermee ook suggereert dat ze ook nog niet eerder een relatie heeft gehad? Dit kan namelijk betekenen dat het voor haar moeilijk is om vanuit het niets een intieme relatie te beginnen. Volgens psychologische begrippen wordt dit ook wel een afwijzend-angstige hechtingssstijl genoemd. Dit houdt in dat mensen hun eigen onafhankelijkheid willen bewaren en zij zullen zich ook afhoudend opstellen wat betreft intimiteit, omdat ze anderen niet helemaal vertrouwen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten