Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Feestdagen

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2011, 13:18
Oezem
Oezem is offline
Ik zag wel een topic over verlanglijstjes, dus wat JIJ wil, maar ik heb juist wat hulp nodig bij cadeautjes voor anderen!

En misschien jij ook wel, dus hee fijn een topic om elkaar te helpen! Joechei!

Ik heb zelf het lootje van mijn oom getrokken voor Sinterklaas, maar hij heeft er nogal saaie dingen op staan. We hebben thuis afgesproken om iets kleins en simpels te doen zonder surprise (het cadeau moet leuk in zichzelf zijn) en met een kort gedicht (want de hele familie is flauw en wil zich niet uitsloven).
Nou weet ik dat hij fervent (race)fietser is, van zeilen en schaatsen houdt en verder sowieso nogal sportief is (hij was gymdocent op een middelbare school). Verder weet ik dat z'n vrouw/vriendin (i.e. mijn tante) nogal een gezellige debiel is, dus ik denk dat hij ook wel wat maffigheid kan hebben (ken hem wat dat betreft eigenlijk niet zo heel goed).

Zijn verlanglijstje is ook een beetje saai:
- fotolijstjes
- een hoofdzweetbandje
- belgische trapistenbiertjes
- w.v.t.t.k. (whatever that may be (ik weet waar het voor staat, maar niet helemaal in deze context))

Dus heeft iemand goeie ideeën?
Oud 22-11-2011, 16:22
Verwijderd
Fotolijstjes, bijeengebonden door het hoofdzweetbandje met foto's van belgische trapistenbiertjes erin.
Oud 24-11-2011, 21:08
pubertje7
pubertje7 is offline
wvttk staat volgens mij voor: wat er verder ter tafel komt. dus ik denk dat ie bedoeld: en iets anders dat je misschien toevallig voor mij tegenkomt. vet leuk idee van sweetsmile haha! misschien kun je verder naar een sportwinkel gaan voor leuke wielrengadgets enzo. daar hebben ze wel simpele extraatje. haha wat ik weleens gedaan is naar foto.com gaan. daar kun je leuke artikelen kopen met foto erop. ook een sportfles zag ik een keer. haha is leuk voor het wielrennen
Oud 25-11-2011, 16:19
Balance
Balance is offline
Ik zou het hoofdzweetbandje zelf om doen, diverse maffe foto's daarvan maken, die in fotolijstjes en dan dat bandje er bij geven.
Oud 25-11-2011, 16:55
Oezem
Oezem is offline
Citaat:
Ik zou het hoofdzweetbandje zelf om doen, diverse maffe foto's daarvan maken, die in fotolijstjes en dan dat bandje er bij geven.
Oh dit is wel een goed idee ja.

Oeh, of ik maak van het zweetbandje een hoofd en dan gaat hij een avontuur beleven in de stad en daar maak ik dan foto's van en stop ze in de foto lijstjes.
/doordraaf
Oud 25-11-2011, 17:00
Oezem
Oezem is offline
Citaat:
wvttk staat volgens mij voor: wat er verder ter tafel komt. dus ik denk dat ie bedoeld: en iets anders dat je misschien toevallig voor mij tegenkomt. vet leuk idee van sweetsmile haha! misschien kun je verder naar een sportwinkel gaan voor leuke wielrengadgets enzo. daar hebben ze wel simpele extraatje. haha wat ik weleens gedaan is naar foto.com gaan. daar kun je leuke artikelen kopen met foto erop. ook een sportfles zag ik een keer. haha is leuk voor het wielrennen
Uh ja, ik weet waar het voor staat.

Die site is leuk, maar waaaaaaaaaayyyyyyy boven m'n budget.

Regels voor berichten