Ik ben Korpiklaani, een 15jarig meisje. Gedraag me meer als een jongen maar ben wel hetero. Denk ik? nog nooit verliefd geweest dus dat kan je dan niet weten vind ik

Ik woon in Heerhugowaard, dat ligt echt helemaal bovenin Nederland en waar het verder ligt weet ik ook niet want ik faal in die toposhit. Ik ben een metalhead & proud of it :3 Ik ga ook naar concerten enzo, en festivals. Soms met vrienden, en als niemand meewil alleen

ik vind dat niet zo'n probleem, in je eentje met de trein gaan ook niet. Ik hou van gamen op mijn ps3, en ja ik heb mw3 alleen ik faal erin omdat het mijn eerste CoD is op een gameconsole en mijn pc niet hoger dan cod2 aankon en je nou niet echt goede skills krijgt van gamen op een PC die iedere keer lagt als je schiet.
Ik rook wiet en heb 1x van die shit gedaan waarvan je moest trippen(kan ik je zeker aanraden, is lekker! ben alleen naam van die drugs vergeten

) maar meestal geen sigaretten etc xD soms wel, hangt ervan af of ik geld heb
Heb op dit moment niet echt geluk gehad in de liefde, pas 1 vriend gehad die 19 was ofzo en heb het uitgemaakt omdat ik geen zin meer had xDD duurde maar 10 dagen ofzo. Blijkbaar ben ik lelijk want niemand wil me

oh dat was geen schreeuw-iets om aandacht ik haat die dingen echt. xD
Oke dat was het wel denk ik? xD