Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2011, 15:14
jaapdegroot
jaapdegroot is offline
Wie draagt er nog ooit regenkleding ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2011, 15:25
Verwijderd
ik niet, meestal gewoon een jas die tegen regen kan en dat mn broek en schoenen nat worden is dan jammer
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 18:42
Verwijderd
Vanmorgen nog een regenbroek aan gehad, m'n t-shirt gewoon zeik nat, maar ik heb geen regenjas ^^
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 21:38
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
ik niet, meestal gewoon een jas die tegen regen kan en dat mn broek en schoenen nat worden is dan jammer
Dit.
Alleen wel jammer dat als je dan naar school bent gefietst je broek pas weer helemaal droog is om een uur of 12. Loop je toch weer meer dan 3 uur in een natte, koude broek.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 21:42
Verwijderd
Ik draag nooit regenkleding, gewoon een jas en hopen dat die een beetje tegen regen kan.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 02:16
Verwijderd
Ik heb een aantal jaar terug een pak gekocht, maar ik ga er zo erg zweten dat m'n kleren alsnog vochtig/klam worden, en ik ook nog eens naar zweet meur. Dan maar nat. Ik probeer wel altijd mijn haar droog te houden.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 10:28
Verwijderd
Ik heb wel een regenjas, een ademende, van de aldi, maar die is kapot dus ik heb eigenlijk een nieuwe nodig. Ik overweeg toch ook maar een regenbroek te kopen maar ik weet niet hoe vaak ik die aantrek.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 17:54
*oma*
*oma* is offline
Ik heb een compleet regenpak. Dan zie ik er onderweg maar belachelijk uit, maar dan ben ik wel weer fab op de plaats van bestemming .
Oud 12-05-2011, 11:44
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ik heb een compleet regenpak. Dan zie ik er onderweg maar belachelijk uit, maar dan ben ik wel weer fab op de plaats van bestemming .
Dit

Ik moet 8,5 km fietsen naar mijn werk, dus liever belachelijk onderweg, dan me tot op mijn onderbroek nat laten regenen.
Oud 12-05-2011, 21:42
Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Dit

Ik moet 8,5 km fietsen naar mijn werk, dus liever belachelijk onderweg, dan me tot op mijn onderbroek nat laten regenen.
Goed dat je fietst ondanks de afstand, respect!
OT: Ik hoef nog geen 10 minuten naar school te fietsen dus alleen als het echt giet doe ik een regenbroek aan en fiets met een paraplu. En ook als het regent wanneer ik lang moet fietsen doe ik het zo. Mijn jassen zijn niet waterafstotend dus vandaar die plu.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 11:44
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Goed dat je fietst ondanks de afstand, respect!
OT: Ik hoef nog geen 10 minuten naar school te fietsen dus alleen als het echt giet doe ik een regenbroek aan en fiets met een paraplu. En ook als het regent wanneer ik lang moet fietsen doe ik het zo. Mijn jassen zijn niet waterafstotend dus vandaar die plu.
Nou ja... het is zo'n 25 min. fietsen of 3 kwartier met de bus. Dan weet ik het wel, hoor. En hoe meer ik fiets, hoe sneller het lijkt te gaan

Ik heb voor de zekerheid wel altijd een parapluutje in mijn tas, dus als ik niet op de fiets zit, hou ik het bij een plu!
Oud 13-05-2011, 12:50
Volk
Volk is offline
Ik ben van plan een volledig regenpak te kopen. Het maakt me niet uit hoe ik er dan uitzie, als ik maar lekker warm blijf. Meestal lukt het warm blijven beter als je droog blijft, dus regenpak kopen it is! Ik vind het altijd verschrikkelijk als ik helemaal nat aankom en dan op een stoffen bank moet gaan zitten of ik een heel waterspoor achter laat. En een regenpak zal mij ook elektronica besparen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 14:42
jaapdegroot
jaapdegroot is offline
Idd ik ben zelf ook opzoek geweest na een regenpak en heb wat mooi`s gevonden op http://www.regenpakhuis.nl/dames-reg...at-eva-888.htm moet je maar is kijken hebben best veel
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 15:04
Gary Brown
Gary Brown is offline
Ik laat me lieve helemaal nat regenen.
Oud 13-05-2011, 16:41
Annett
Annett is offline
Ik had wel eens regenkleding aan, maar dan wel alleen als het écht nodig was.
Ik moet 'n uurtje naar school fietsen dus 't is bést handig om 'n regenpak (nou in ieder geval 'n jas) aan te hebben. Als het regent tenminste.

Maar liever niet :l
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 17:34
Verwijderd
Ik draag liever een regenbroek die misschien niet zo hip is, dan dat ik verregend aankom.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 17:41
Verwijderd
Ik heb een poncho voor op de fiets, maar ik zit nooit op de fiets, dus tja. Wat ik handig vind op festivals, zijn die doorzichtige plastic wegwerp poncho's. Helaas weet ik ook nooit waar die te vinden zijn (op Werchter wel, maar ik ga niet meer naar Werchter).
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een poncho voor op de fiets, maar ik zit nooit op de fiets, dus tja. Wat ik handig vind op festivals, zijn die doorzichtige plastic wegwerp poncho's. Helaas weet ik ook nooit waar die te vinden zijn (op Werchter wel, maar ik ga niet meer naar Werchter).
In Nederland zij die te koop bij goedkopespullenwinkels zoals Action en Xenos en zijn ze ook vaak te vinden in de eurobakken van de Blokker. In België zou ik het niet weten, maar je komt wel eens in Nederland, toch?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2011, 18:14
Verwijderd
Ok gaaf dan haal ik er een paar als ik weer eens daar ben. Ideaal voor Pukkelpop!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2011, 14:22
Hans Berger
Hans Berger is offline
Ik draag altijd regenkleding als ik naar buiten ga. In de winter tegen de regen, in de zomer tegen zweetluchtjes.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2011, 16:56
roos93
roos93 is offline
Ik niet. Niet meer sinds ik mijn regenbroek kwijt ben en geen zin heb om hem te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2011, 07:49
Silvano08
Silvano08 is offline
Ik heb wel wat oude regenkleding liggen (ergens...) . Maar ik draag 't niet.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2011, 16:53
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik heb wel een regenjas, een ademende, van de aldi, maar die is kapot dus ik heb eigenlijk een nieuwe nodig. Ik overweeg toch ook maar een regenbroek te kopen maar ik weet niet hoe vaak ik die aantrek.
Misschien niet vaak maar ik heb de mijne al vanuit de brugklas en ik vind het toch fijn om er eentje te hebben als je door de regen moet op de fiets.

Verder heb ik een goede zomer en winterjas die waterdicht zijn dus een regenjas heb ik niet.
Oud 05-06-2011, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Misschien niet vaak maar ik heb de mijne al vanuit de brugklas en ik vind het toch fijn om er eentje te hebben als je door de regen moet op de fiets.
Mjah, maar ik heb ook een auto. Dus ik móet nooit door de regen op de fiets
Met citaat reageren
Oud 05-06-2011, 19:27
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mja, dan is het weer anders waarschijnlijk. Wat je wel kan doen is een aanbieding afwachten of kijken bij bijvoorbeeld de Hema Ik heb geen auto en moet met de fiets of het OV en dan is het wel fijn.
Oud 06-06-2011, 06:10
Verwijderd
ik niet meer, kheb zelfs op een van mijn jassen geen muts (behalve winterjas maar die is te warm)
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 21:57
Brunette91
Brunette91 is offline
Citaat:
Wie draagt er nog ooit regenkleding ?
jawel, alleen meeste is nog niee eens waterdicht -.-
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 08:35
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Ik heb het aan als het heel erg regent. Dan loop ik maar voor gek, ik ben lekker droog en anderen niet, omdat ze denken voor gek te lopen

En dan niet naar school, dat is 2 minuutjes en dat vind ik onzin.
Als ik ga fietsen naar mijn paard (7 km) bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 17:04
Bird.
Bird. is offline
Uhm als ik naar school moet fietsen(7/8km) en het regent, dan neem ik mooi mijn paraplu mee ipv lelijke onhandige regenkleding.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 17:21
Verwijderd
zo vreselijk debiel zien regenpakken er toch niet uit?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 19:06
Bird.
Bird. is offline
Citaat:
zo vreselijk debiel zien regenpakken er toch niet uit?
Jawel en het ziet er ook debiel uit als je een regenpak uit moet trekken
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 19:23
Verwijderd
En een plu is wel handig op de fiets?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 19:26
Verwijderd
ik zag vandaag iemand met een paraplu op de fiets fietsen. hij vloog bijna met fiets en al de lucht in.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Jawel en het ziet er ook debiel uit als je een regenpak uit moet trekken
want? daaronder zitten toch je normale kleren? je trekt toch ook je jas uit als je ergens komt?
Citaat:
En een plu is wel handig op de fiets?
echt he.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 20:39
Bird.
Bird. is offline
Maar een regenpak uittrekken gaat niet zo makkelijk, daar heb ik het over, ik val dan zowat om!
En ik kan me altijd prima redden met een paraplu, maar laten we hierover geen eindeloze discussie gaan starten :')
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 09:54
Verwijderd
Ik had een keer iemand gezien met een best wel vette regenbroek
Was zo'n gozer uit me klas en die had m gewoon aangehouden in de klas, maar het leek net op zo'n Overseas broek van spijkerstof, dus ik zo, he heb je een nieuwe broek ik wist niet dat je van die baggy broeken enzo hield.

Was het een regenbroek van spijkerstof
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 13:55
Verwijderd
Citaat:
ik zag vandaag iemand met een paraplu op de fiets fietsen. hij vloog bijna met fiets en al de lucht in.
Dat moet ik zijn geweest! Ik heb 't namelijk één keer geprobeerd, maar toen vloog ik inderdaad bijna weg.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 08:16
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Ik had een keer iemand gezien met een best wel vette regenbroek
Was zo'n gozer uit me klas en die had m gewoon aangehouden in de klas, maar het leek net op zo'n Overseas broek van spijkerstof, dus ik zo, he heb je een nieuwe broek ik wist niet dat je van die baggy broeken enzo hield.

Was het een regenbroek van spijkerstof
Ja, die zijn gemaakt van waterwerend materiaal

Welke faalwinkel verkoopt die onzin?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Ja, die zijn gemaakt van waterwerend materiaal

Welke faalwinkel verkoopt die onzin?
Volgens mij had hij 'm gekocht bij een soort van alternatieve winkel ergens in brabant ofzo had hij gezegt.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 16:56
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Volgens mij had hij 'm gekocht bij een soort van alternatieve winkel ergens in brabant ofzo had hij gezegt.
Feestwinkel?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Feestwinkel?
Weetniet, zou best kunnen
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 09:17
loveforrain
loveforrain is offline
Ik kwm hier nog heel leuke regenkleding spulletjes tegen!
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 10:42
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik kwm hier nog heel leuke regenkleding spulletjes tegen!
Geen regenbroeken en dat is juist zo handig op de fiets.
Oud 22-12-2011, 13:25
Verwijderd
Ik draag regelmatig regenkleding gezien ik afstanden tot 20km altijd op de fiets doe en in Nederland woon.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 16:24
Verwijderd
Hihi, ik heb me moeite Reverend voor te stellen in regenpak.

En ot: Ik draag 't eigenlijk nooit meer want 't ligt bij mijn ouders en ik vergeet 't altijd mee te nemen. Wat wel dom is, want zelfs binnen de stad fiets ik nog wel afstanden waarbij in ieder geval een regenbroek gewaardeerd zou worden (mijn winterjas is tamelijk waterdicht). Misschien dat ik er de volgende keer aan denk om 'm mee te nemen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 17:02
Daantjer
Daantjer is offline
Ik draag geen regenkleding, ik vind het allemaal vrij onhandig. Ik fiets dan maar gewoon hard, met echt kloteweer loop ik met een paraplu of neem ik een bus als de afstanden dat vereisen.
Oud 22-12-2011, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Hihi, ik heb me moeite Reverend voor te stellen in regenpak.
Bitches willen allemaal aanraken als ik mijn regenpak draag.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 18:17
Vice
Vice is offline
Toen ik nog postbode was, nam ik wel standaard een regenbroek mee. Niks is zo vervelend om tijdens het lopen een natte broek te hebben.
Oud 22-12-2011, 18:53
Nemo
Nemo is offline
Ik draag met dit weer wel een regenbroek, vooral als ik ga werken. En mijn regenpak was 12 euro bij de hema, prima
Reageren

Regels voor berichten