Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik moet 8,5 km fietsen naar mijn werk, dus liever belachelijk onderweg, dan me tot op mijn onderbroek nat laten regenen.
||
Citaat:
OT: Ik hoef nog geen 10 minuten naar school te fietsen dus alleen als het echt giet doe ik een regenbroek aan en fiets met een paraplu. En ook als het regent wanneer ik lang moet fietsen doe ik het zo. Mijn jassen zijn niet waterafstotend dus vandaar die plu. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb voor de zekerheid wel altijd een parapluutje in mijn tas, dus als ik niet op de fiets zit, hou ik het bij een plu!
|
Ik ben van plan een volledig regenpak te kopen. Het maakt me niet uit hoe ik er dan uitzie, als ik maar lekker warm blijf. Meestal lukt het warm blijven beter als je droog blijft, dus regenpak kopen it is! Ik vind het altijd verschrikkelijk als ik helemaal nat aankom en dan op een stoffen bank moet gaan zitten of ik een heel waterspoor achter laat. En een regenpak zal mij ook elektronica besparen.
|
![]() |
|
![]() |
Idd ik ben zelf ook opzoek geweest na een regenpak en heb wat mooi`s gevonden op http://www.regenpakhuis.nl/dames-reg...at-eva-888.htm moet je maar is kijken hebben best veel
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder heb ik een goede zomer en winterjas die waterdicht zijn dus een regenjas heb ik niet.
|
Mja, dan is het weer anders waarschijnlijk. Wat je wel kan doen is een aanbieding afwachten of kijken bij bijvoorbeeld de Hema
![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had een keer iemand gezien met een best wel vette regenbroek
![]() Was zo'n gozer uit me klas en die had m gewoon aangehouden in de klas, maar het leek net op zo'n Overseas broek van spijkerstof, dus ik zo, he heb je een nieuwe broek ik wist niet dat je van die baggy broeken enzo hield. Was het een regenbroek van spijkerstof ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Welke faalwinkel verkoopt die onzin? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hihi, ik heb me moeite Reverend voor te stellen in regenpak.
En ot: Ik draag 't eigenlijk nooit meer want 't ligt bij mijn ouders en ik vergeet 't altijd mee te nemen. Wat wel dom is, want zelfs binnen de stad fiets ik nog wel afstanden waarbij in ieder geval een regenbroek gewaardeerd zou worden (mijn winterjas is tamelijk waterdicht). Misschien dat ik er de volgende keer aan denk om 'm mee te nemen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
weglopen van huis Black Reina | 12 | 12-10-2019 21:13 | |
Lifestyle |
Regenkleding leuk?? Esthurr2 | 24 | 19-02-2015 09:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn wangen blijven nat. Mysterons | 15 | 28-09-2004 18:31 | |