Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2011, 21:39
Elecktric
Elecktric is offline
Hallo,

Ik ben een Jongen van 17 jaar en het gaat over een meisje van 17 jaar.

Ik heb haar wel eens een paar keer gezien, en nou dit weekend ging ik met 2 vriendinnen lekker uit. Buiten chille enzo. En op de vrijdag kwam dat ene meisje ook (ik noem haar michelle zo heet ze niet maar oke.) Wij dus dit weekend met zijn 4e chillen gelachen enzo, en uit gegaan. En dus op een gegeven moment op zondag avond was ze naar huis, ik had gewerkt en kwam terug naar waar ze zaten dus ik vroeg aan een van mijn vriendinnen of ze haar even wilde whats appe of ze al sliep gewoon nieuwschierigheid. Maar in een uur heb ik dat zonder in de gaten te hebben al 4x gevraagd.

Opeens vroeg een van mijn vriendinnen aan mij of ik haar leuk vond? En ineens BAM! vanaf die tijd krijg ik haar niet uit mijn kop en zit heel de tijd op facebook te kijken enzo. En ik heb wel wat ervaring met meisjes ofzo, maar deze keer is het totaal anders. Kan iemand helpen?
Ik ben normaal zeer sociaal en kan goed opschieten met mensen, maar nu loop ik helemaal vast! Ik durf haar niet eens een berichtje te sturen want dan denk ik al dat ze op me afknapt. Ben eigenlijk heel erg onzeker!

Wie kan mij hiermee helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2011, 22:45
SayWhat
SayWhat is offline
Je moet meer zelfvertrouwen krijgen om op haar af te stappen, dit kan nog wel eventjes duren, probeer eerst wat foto's van haar te liken, laat niet te snel merken dat je haar leuk vind!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 22:56
Elecktric
Elecktric is offline
Dat liken gaat al aardig goed! Niet op elke foto natuurlijk. Maar dingen die ik ook leuk vind. We houden wel van dezelfde muziek en ze gaat ook vaak naar house partys zoals ik.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 23:19
TheHitch
TheHitch is offline
Ga gewoon binnenkort weer gezellig met haar uit en met haar vriendinnen. Niet te wanhopig en alleen maar aandacht geven aan haar. Maar eerst lekker plagen/flirten en goed kijken hoe ze hier op reageert is belangrijk voor de volgende stap. Je kan me altijd pm'en voor wat gedetailleerde tips. Greetz TheHitch
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 23:39
Elecktric
Elecktric is offline
Ja dat is een goeie zat ik ook al aan te denken. Zoiezo zoek ik wel miljoenen redenen om bij haar in de buurt te willen zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten