Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2011, 21:55
DmCraanen
DmCraanen is offline
Die o wie heeft van jullie wel eens een trio gedaan en wat waren jullie ervaringen daarmee? En als je geen ervaringen mee hebt, hoe sta je er dan tegenover? Ik vond dit onderwerp bijzonder weinig langskomen op het forum dus ik denk eens informeren. Aub ook even melden of dat dan mmv of vvm of vvv of mmm was!

was even vergeten dat TS meestal begint: Ikzelf nog nooit gedaan, maar sta er wel open tegenover. Denk alleen wel dat in een relatie de communicatie echt 100% moet zijn voor zo iets.

Laatst gewijzigd op 13-11-2011 om 12:19.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 12:09
Verwijderd
Dat heb ik nog nooit gedaan. Het is niet dat ik er niet open voor sta, maar ik denk niet dat ik het zou kunnen in een relatie omdat ik bang bent dat een van beide jaloers gaat worden.

En jijzelf?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 12:25
Mimuna
Mimuna is offline
Trio, neen daar ben ik helemaal niet voor en mijn vriend trouwens ook niet.
Eerst en vooral zou ik me heel erg jaloers en onzeker voelen om mijn vriend met een ander meisje bezig te zien (mvv is dus al uitgesloten) en mmv al helemaal niet omdat ik het nogal 'jak' vind als ik me mijn vriend met een jongen voorstel. Dus no trio for me
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 13:12
Verwijderd
Ik had een keer de mogelijkheid maar ik ben een van die zuurpruimen die er absoluut niet voor open staat.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 13:51
Verwijderd
dat lijkt me niks, dan wordt er een jaloers omdat die meer aandacht krijgt. en neen ik ga het nooit doen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 13:56
Alone@Home
Alone@Home is offline
Heb weleens een mmv gedaan,geen van allen had een relatie dus van jaloezie was geen sprake..maar het liefst zou ik een keer een mvv willen
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 14:13
Vowel
Vowel is offline
Heb een keer een trio gehad. Destijds met mijn vriend en mijn beste vriendin. Maar het was geen succes. Niet omdat er sprake was van jaloezie, maar omdat het mij gewoon niet lag. En mijn beste vriendin ook niet. Het gebeurde plotseling (het was dus absoluut niet gepland) en terwijl we bezig waren kwam ik er gewoon achter dat ik seks met vrouwen helemaal niet interessant vind, en mijn beste vriendin dus ook niet. Maar aangezien we elkaar zo goed kenden hoefden we elkaar maar aan te kijken en toen wisten we het. We hebben toen ook een ontzettende lachbui gekregen. Dus we zijn halverwege ergens gestopt. Volgens mij vond mijn ex dat niet zo heel leuk maar ja, je gaat natuurlijk niets doen als je het niet wilt doen.

En in mijn huidige relatie zou ik dat sowieso niet willen, want delen wil ik niet, en ik zou ook geen MMV willen, want ik wil niet gedeeld worden. Gelukkig is dit geen issue want meneer wil het ook niet.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Aub ook even melden of dat dan mmv of vvm of vvv of mmm was!
Vvm = mmm.

Denk ik.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 15:21
LouBega
LouBega is offline
Ik heb een keer een mvv trio gedaan. Gelukkig hadden we allemaal geen relatie en hierdoor ging het dus ook puur om het 'trio'. Nu ik al een behoorlijke tijd een relatie heb, zou ik het absoluut niet meer willen, in welke vorm dan ook. Tijdens een trio gaat het voor mijn gevoel ook meer om de sex, maar bij een relatie om de liefde. Dus tijdens een relatie een trio doen zie ik dus ook absoluut als een no-love thing
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 16:32
Diamera
Diamera is offline
^Ik ben het wel eens hiermee. Totaal geen ervaring maar zo denk ik er op dit moment ook over. Vvm wil ik sowieso niet, ik wil mijn lief niet op die manier delen. Denk ik. Wie weet denk ik er later anders over.

Mmv zou ik me nog wel kunnen indenken, dan kan ik me immers moeilijk jaloers voelen op aandacht van mijn vriend voor een man, maar dan begrijp ik wel weer dezelfde gevoelens die ik over vvm zou hebben over mmv van zijn kant, dus dat wordt hem ook niet. En vvv, nou ja waarom niet eigenlijk, als het toch puur om de sex gaat. Maar dan wel als single.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 16:33
bloeddd
bloeddd is offline
als mijn vriend ander aanraakt hij krijg bijl voor ze hoofd en die meisje eerst breek ik haar nek dan hak ik haar in stukken en voer het aan de haain. dus trio bij mij is niet mogelijk want dat word je dood als je me vriend bent
Oud 14-11-2011, 17:06
Verwijderd
Citaat:
als mijn vriend ander aanraakt hij krijg bijl voor ze hoofd en die meisje eerst breek ik haar nek dan hak ik haar in stukken en voer het aan de haain. dus trio bij mij is niet mogelijk want dat word je dood als je me vriend bent
Je kan ook gewoon duidelijk maken dat je geen trio wil door het geweld alleen te impliceren.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 19:31
Em.
Em. is offline
Citaat:
^Ik ben het wel eens hiermee. Totaal geen ervaring maar zo denk ik er op dit moment ook over. Vvm wil ik sowieso niet, ik wil mijn lief niet op die manier delen. Denk ik. Wie weet denk ik er later anders over.

Mmv zou ik me nog wel kunnen indenken, dan kan ik me immers moeilijk jaloers voelen op aandacht van mijn vriend voor een man, maar dan begrijp ik wel weer dezelfde gevoelens die ik over vvm zou hebben over mmv van zijn kant, dus dat wordt hem ook niet. En vvv, nou ja waarom niet eigenlijk, als het toch puur om de sex gaat. Maar dan wel als single.
En wat als je nu geen vriend had (dus het 'ik wil mijn lief niet delen'/jaloezie-argument niet opgaat)?

Zelf heb ik er niet bijzonder veel mee. Ik denk dat ik het in een relatie nooit zou doen (in verband dus met het 'delen' van je vriend), en buiten een relatie er niet speciaal naar op zoek zou zijn. Op het moment zelf trekt het me in ieder geval niet bijzonder, en misschien dat het ooit toevallig gebeurt, en misschien dat het dan ook best leuk is, maar anders zie ik het niet snel gebeuren.
Oud 14-11-2011, 20:39
bierkoning
bierkoning is offline
nu tijdens mijn relatie geen behoefte aan, voorheen ook niet echt de mogelijkheid gehad.
Zou het in een relatie idd niet doen.
Maar zou ik alleen geweest zijn en 2 vriendinnen van me zouden zeggen van goh we zijn er is benieuwd naar.
Dan wil ik er best aan meewerken.
Oud 15-11-2011, 11:03
Verwijderd
Vvm trekt mij eigenlijk helemaal niet. Mmv heeft zo zijn interessante aspecten, maar dat zou ik binnen een relatie sowieso niet doen, vanwege de bovengenoemde redenen. En buiten een relatie kan ik me gewoon de situatie niet voorstellen waarin dat ooit zou gebeuren Dat ik twee jongens in zo'n mate vertrouw en aantrekkelijk vind maar níet verliefd op ze ben, en zij mij ook en ze zien een mmv-triootje ook nog zitten en niemand voelt zich ongemakkelijk... eh, ik hou het wel bij fantasie
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 16:21
appelstaart
appelstaart is offline
Best een goede vraag...
Ik denk dat ik zowel mvv, als mmv, als mmm zou doen! Gewoon omdat het best wel iets heeft wat me aantrekt, toch is het iets wat ik wel geporbeerd wil hebben... Maar dan serieus alleen als ik geen relatie heb. Dan doe ik het niet...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 17:05
Volk
Volk is offline
vvm heb ik wel eens gedaan. Dat was op zich wel geinig, maar heeft voor mij toch wel even heel erg bevestigd dat ik hetero ben. Ik heb zelf niet de behoefte om het nog eens te doen, en al helemaal niet met mijn vriend. Ik hoef hem geen seks te zien hebben met een ander. Daarbij vind ik het fijn als de man mij aandacht geeft tijdens de seks, die aandacht wil in in mijn geile bui helemaal niet delen!

mmv, ehm... Daar heb ik ook niet zo'n behoeft aan. Ik wil me helemaal op iemand kunnen richten, en dat gaat wat lastiger als er nog iemand bij is.

Ik ken veel mensen die na een trio de relatie hebben verbroken. Het is toch heftiger dan je denkt om je geliefde het voor je neus met een ander te zien doen. Met een ander te zien doen wat hij/zij normaal alleen met jou deelde en daar van te genieten. Ik heb het dan ook niet binnen een relatie gedaan en zelfs toen ik geen relatie had met de personen in kwestie vond ik het toch heel heftig. Ik wil het ook niet binnen mijn relaties doen. Seks met een ander vind ik op zich geen probleem, maar ik hoef het echt niet te zien.

Daarbij, ik hou echt niet van dat om en om gedoe. Tijdens de seks moet echt alle aandacht naar mij, en niet maar half naar mij.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2011, 12:42
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
vvm heb ik wel eens gedaan. Dat was op zich wel geinig, maar heeft voor mij toch wel even heel erg bevestigd dat ik hetero ben. Ik heb zelf niet de behoefte om het nog eens te doen, en al helemaal niet met mijn vriend. Ik hoef hem geen seks te zien hebben met een ander. Daarbij vind ik het fijn als de man mij aandacht geeft tijdens de seks, die aandacht wil in in mijn geile bui helemaal niet delen!

mmv, ehm... Daar heb ik ook niet zo'n behoeft aan. Ik wil me helemaal op iemand kunnen richten, en dat gaat wat lastiger als er nog iemand bij is.

Ik ken veel mensen die na een trio de relatie hebben verbroken. Het is toch heftiger dan je denkt om je geliefde het voor je neus met een ander te zien doen. Met een ander te zien doen wat hij/zij normaal alleen met jou deelde en daar van te genieten. Ik heb het dan ook niet binnen een relatie gedaan en zelfs toen ik geen relatie had met de personen in kwestie vond ik het toch heel heftig. Ik wil het ook niet binnen mijn relaties doen. Seks met een ander vind ik op zich geen probleem, maar ik hoef het echt niet te zien.

Daarbij, ik hou echt niet van dat om en om gedoe. Tijdens de seks moet echt alle aandacht naar mij, en niet maar half naar mij.
Mooi gesproken! alleen heb ik er verder geen ervaring mee, maar dit zou ik ook hebben denk ik!
Oud 16-11-2011, 16:12
Verwijderd
MMV, ik kan het iedereen aanraden behalve de lesbos
Met citaat reageren
Oud 16-11-2011, 17:44
Diamera
Diamera is offline
Citaat:
En wat als je nu geen vriend had (dus het 'ik wil mijn lief niet delen'/jaloezie-argument niet opgaat)?
Oh ja, daar zou ik dan denk ik net zo min bezwaar tegen hebben als tegen de andere varianten.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2011, 18:27
TheOgerShirley
TheOgerShirley is offline
Ik heb daar ervaring mee, met 2 Vrouwen natuurlijk.
Het was een prettig gevoel om 2 vrouwen naast je te hebben, zeker een aanrader als je knap genoeg bent 2 vrouwen te krijgen! :-D
Met citaat reageren
Oud 16-11-2011, 18:38
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik heb daar ervaring mee, met 2 Vrouwen natuurlijk.
Het was een prettig gevoel om 2 vrouwen naast je te hebben, zeker een aanrader als je knap genoeg bent 2 vrouwen te krijgen! :-D
En toen werd je wakker?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2011, 23:42
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
MMV, ik kan het iedereen aanraden behalve de lesbos
En MMM dan?
Oud 16-11-2011, 23:49
Martiño
Martiño is offline
Ik vind een trio niet problematisch, ik ben redelijk ruimdenkend en vind dat zo lang je er niemand kwaad mee doet, je doet wat je zelf leuk vindt, en je bewust en weloverwogen de beslissing neemt, er veel mogelijk is op seksueel gebied. Ik kan voor mezelf lust en liefde goed genoeg scheiden, dat is wel een vereiste.
Aan de andere kant ken ik ook veel mensen die dat niet kunnen. Een beetje cliché, je moet er goed over nadenken, maar je moet er ook weer niet te veel over nadenken.

Als je een relatie hebt kan het best, maar je moet er wel duidelijk over zijn naar elkaar, eerlijk zijn als je het niet wil, en een trio niet misbruiken om legitiem vreemd te gaan. Zo lang je aan die voorwaarden voldoet lijkt het me een leuke aanvulling op je seksleven.

Laatst gewijzigd op 17-11-2011 om 11:34.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 06:30
Verwijderd
Citaat:
En MMM dan?
Kan ik ook aanraden
Met citaat reageren
Oud 18-11-2011, 14:19
Verwijderd
Ik snap niet zo goed waarom het dan per se een trio moet zijn.

Als ik heel eerlijk ben, zou ik dan eerder met vier een logische stap vinden (behalve dan bij MMM of VVV) omdat je gewoon overal in kunt afwisselen ofzo. Het gaat dan om seks, en van alle vormen van seks genieten, dan snap ik ook niet waarom je je dan nog in andere dingen moet beperken.

Zonder enige vorm van liefde, zou het wellicht interessant zijn twee verschillende mannen kort achter elkaar te ervaren. Maar met vrouwen heb ik vrij weinig op het gebied van seks. En twee mannen tegelijkertijd vind ik ook al zo mwah, ach, alleen maar verwarrend ofzo. Dan heb ik dus liever dat het 1 op 1 is met mogelijkheden tot afwisseling Zo valt er ook minder snel een persoon buiten.

En inclusief liefde, met relatie, kan ik me het gewoon niet voorstellen. Ik wil geen relatie waarin een trio gewoon voor de afwisseling erbij wordt gedaan. Ik heb seks zonder het continu te koppelen aan liefde (en veel meer gewoon aan oppervlakkige lust), maar alsnog wil ik dan vanuit monogamie en liefde niet op het gebied van lust zoveel opgeven.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2011, 14:18
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik snap niet zo goed waarom het dan per se een trio moet zijn.

Als ik heel eerlijk ben, zou ik dan eerder met vier een logische stap vinden (behalve dan bij MMM of VVV) omdat je gewoon overal in kunt afwisselen ofzo. Het gaat dan om seks, en van alle vormen van seks genieten, dan snap ik ook niet waarom je je dan nog in andere dingen moet beperken.
Hier ben ik het mee eens. Ik vind 4 ook veel logischer, dan zijn de lichamen ook eerlijker verdeeld.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2011, 17:22
Verwijderd
Oh ik vind het idee van twee hete mannen die alleen maar oog voor mij hebben dan wel weer hitsiger dan wanneer ik ze moet delen met een vrouw. Drie hete mannen daarentegen
Met citaat reageren
Oud 19-11-2011, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Oh ik vind het idee van twee hete mannen die alleen maar oog voor mij hebben dan wel weer hitsiger dan wanneer ik ze moet delen met een vrouw. Drie hete mannen daarentegen
Met citaat reageren
Oud 20-11-2011, 17:02
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Ik heb 2 keer een trio gedaan

Beide M M V

Ja wat moet je erover zeggen. Gewoon lekker neuken en lachen. Het is niet het type seks wat ik zou hebben met mijn vriendin. Maar was gewoon meer lol en lust.
Oud 20-11-2011, 18:16
duivelaartje
duivelaartje is offline
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 15:37
cheriff
cheriff is offline
Geen behoefte aan... Denk dat het ook niet goed is voor je relatie...
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 16:55
sodamnflossy
sodamnflossy is offline
Nog nooit gedaan en ga het ook nooit doen.

Regels voor berichten