![]() |
||
Citaat:
Zelf heb ik er niet bijzonder veel mee. Ik denk dat ik het in een relatie nooit zou doen (in verband dus met het 'delen' van je vriend), en buiten een relatie er niet speciaal naar op zoek zou zijn. Op het moment zelf trekt het me in ieder geval niet bijzonder, en misschien dat het ooit toevallig gebeurt, en misschien dat het dan ook best leuk is, maar anders zie ik het niet snel gebeuren.
|
nu tijdens mijn relatie geen behoefte aan, voorheen ook niet echt de mogelijkheid gehad.
Zou het in een relatie idd niet doen. Maar zou ik alleen geweest zijn en 2 vriendinnen van me zouden zeggen van goh we zijn er is benieuwd naar. Dan wil ik er best aan meewerken.
|
Verwijderd
|
Vvm trekt mij eigenlijk helemaal niet. Mmv heeft zo zijn interessante aspecten, maar dat zou ik binnen een relatie sowieso niet doen, vanwege de bovengenoemde redenen. En buiten een relatie kan ik me gewoon de situatie niet voorstellen waarin dat ooit zou gebeuren
![]() ![]() |
![]() |
|
vvm heb ik wel eens gedaan. Dat was op zich wel geinig, maar heeft voor mij toch wel even heel erg bevestigd dat ik hetero ben. Ik heb zelf niet de behoefte om het nog eens te doen, en al helemaal niet met mijn vriend. Ik hoef hem geen seks te zien hebben met een ander. Daarbij vind ik het fijn als de man mij aandacht geeft tijdens de seks, die aandacht wil in in mijn geile bui helemaal niet delen!
mmv, ehm... Daar heb ik ook niet zo'n behoeft aan. Ik wil me helemaal op iemand kunnen richten, en dat gaat wat lastiger als er nog iemand bij is. Ik ken veel mensen die na een trio de relatie hebben verbroken. Het is toch heftiger dan je denkt om je geliefde het voor je neus met een ander te zien doen. Met een ander te zien doen wat hij/zij normaal alleen met jou deelde en daar van te genieten. Ik heb het dan ook niet binnen een relatie gedaan en zelfs toen ik geen relatie had met de personen in kwestie vond ik het toch heel heftig. Ik wil het ook niet binnen mijn relaties doen. Seks met een ander vind ik op zich geen probleem, maar ik hoef het echt niet te zien. Daarbij, ik hou echt niet van dat om en om gedoe. Tijdens de seks moet echt alle aandacht naar mij, en niet maar half naar mij. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik vind een trio niet problematisch, ik ben redelijk ruimdenkend en vind dat zo lang je er niemand kwaad mee doet, je doet wat je zelf leuk vindt, en je bewust en weloverwogen de beslissing neemt, er veel mogelijk is op seksueel gebied. Ik kan voor mezelf lust en liefde goed genoeg scheiden, dat is wel een vereiste.
Aan de andere kant ken ik ook veel mensen die dat niet kunnen. Een beetje cliché, je moet er goed over nadenken, maar je moet er ook weer niet te veel over nadenken. Als je een relatie hebt kan het best, maar je moet er wel duidelijk over zijn naar elkaar, eerlijk zijn als je het niet wil, en een trio niet misbruiken om legitiem vreemd te gaan. Zo lang je aan die voorwaarden voldoet lijkt het me een leuke aanvulling op je seksleven.
Laatst gewijzigd op 17-11-2011 om 11:34. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap niet zo goed waarom het dan per se een trio moet zijn.
Als ik heel eerlijk ben, zou ik dan eerder met vier een logische stap vinden (behalve dan bij MMM of VVV) omdat je gewoon overal in kunt afwisselen ofzo. Het gaat dan om seks, en van alle vormen van seks genieten, dan snap ik ook niet waarom je je dan nog in andere dingen moet beperken. Zonder enige vorm van liefde, zou het wellicht interessant zijn twee verschillende mannen kort achter elkaar te ervaren. Maar met vrouwen heb ik vrij weinig op het gebied van seks. En twee mannen tegelijkertijd vind ik ook al zo mwah, ach, alleen maar verwarrend ofzo. Dan heb ik dus liever dat het 1 op 1 is met mogelijkheden tot afwisseling ![]() ![]() En inclusief liefde, met relatie, kan ik me het gewoon niet voorstellen. Ik wil geen relatie waarin een trio gewoon voor de afwisseling erbij wordt gedaan. Ik heb seks zonder het continu te koppelen aan liefde (en veel meer gewoon aan oppervlakkige lust), maar alsnog wil ik dan vanuit monogamie en liefde niet op het gebied van lust zoveel opgeven. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb 2 keer een trio gedaan
Beide M M V Ja wat moet je erover zeggen. Gewoon lekker neuken en lachen. Het is niet het type seks wat ik zou hebben met mijn vriendin. Maar was gewoon meer lol en lust.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
31/01: burial chamber trio [(sunno)))...] + kawabata & pauvros @ worm 1.000.000 | 12 | 30-01-2007 08:17 | |
Muziek |
Alkaline trio Little Star7 | 21 | 05-12-2004 21:00 | |
Liefde & Relatie |
Trio op 15jarige??? en hebben julie dat wel is gedaan HilaryGirl15 | 13 | 30-11-2004 10:46 | |
Seksualiteit |
Stelling: Bij een trio ga je alle3 verplicht all the way... AngelLena | 40 | 22-10-2003 14:33 | |
Seksualiteit |
Wat zou je doen? Trio of niet? Rebec | 14 | 04-04-2002 18:15 | |
Seksualiteit |
Trio Super_Girl | 4 | 28-01-2002 12:19 |