Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat het voor jou dan wel handig kan zijn om de volgende keer/een keer eens te experimenteren met leestekens en enters! Je kunt er heel andere gedichten mee maken als je enters anders neerzet en ook met leestekens kun je best een verschil maken. Als je een gedicht maakt als één lange ketting van korte woordjes zonder leestekens, dan is die héél anders dan als je hem netjes en duidelijk indeelt en er lange regels van maakt.
En ik vind je gedicht wel wat hebben, ergens. Hoewel ik er wel het gevoel van krijg dat je niet heel erg diep hebt nagedacht over je gedicht, over hoe je iets wilt brengen en waarom dingen er wel of juist niet moeten staan. Kan dat kloppen? Dat je het redelijk snel hebt opgeschreven/er later niet meer veel aan veranderd hebt?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
Liefde & Relatie |
Zou jij je leven geven voor je wederhelft? Severus | 24 | 13-05-2010 22:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Psychologie |
de wereld, hypocrisie, waarom doen jullie er niets aan? Abstract | 42 | 24-12-2004 15:33 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Jezelf terugvinden in een treincoupe...:p Verwijderd | 0 | 30-11-2002 18:38 |