Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dus eigenlijk moet je gewoon op les en dan kunnen we op een vrijdag naar de dansavond van Salsaventura, bijvoorbeeld. ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat er nogal een verschil is tussen "het niet willen zien/er niet over willen praten met je ouders" en "helemaal geshockeerd zijn."
Ik zou het ook niet "fijn" vinden om mijn ouders bezig te zien, of om complete gesprekken met ze te voeren over hun seksleven, maar geshockeerd? Absoluut niet. Ik ben sowieso niet snel geshockeerd als het gaat om seks en ik leef ook helemaal niet in een illusie waarin mijn ouders geen seks hebben. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Als ik "per ongeluk" (en ik zet het tussen aanhalingstekens omdat ik het niet per ongeluk vind als je gaat lopen neuzen in iemands e-mail) zulke dingen te weten zou komen over mijn ouders, zou ik zoiets hebben van "crap, dit wil ik helemaal niet weten/zien/lezen," maar het zal me ook eigenlijk aan mijn reet roesten.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar geshockeerd..? Ik vind dat zo vreemd. Zo'n beetje iedereen weet wel wat voor dingen er zoal worden gedaan op seksueel gebied, dus het zal vast een verrassing zijn als het plotseling je ouders betreft, maar ik snap gewoon niet hoe mensen geshockeerd kunnen zijn door seks. ![]() En niet alleen in dit geval, maar ook in het algemeen. |
![]() |
||
Citaat:
|
|