Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2011, 13:13
Verwijderd
Nou?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2011, 13:16
Verwijderd
Oh hij was eigenlijk voor Onzin Maar misschien staat ie wel beter op DK
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 13:17
Verwijderd
Nee, toch onzin, mag deze dicht? Kusjes. En ik ga voortaan beter opletten op welk forum ik zit
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 13:17
Verwijderd
Ik vind het wel een goede kantinevraag

Wil je zelf iets vertellen, Sann?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 13:32
Martiño
Martiño is offline
Ik vind het ook een goede vraag!

Ik had een oom (aangetrouwd) die blijkbaar hennep kweekte in een kas in zijn achtertuin. Hij had een café, en dat schijnt gebruikt te zijn om geld wit te wassen. Uiteindelijk is mijn tante van hem gescheiden.
Oud 24-11-2011, 14:06
Martiño
Martiño is offline
Oh, en in mijn eerste huis in Helmond was mijn onderbuurman opeens een paar maanden verdwenen. Zijn vriendin heeft toen min of meer verteld dat hij die tijd in de gevangenis heeft doorgebracht. Hoewel ze erg aardig was altijd, was ze zelf ook niet zo'n braaf figuur volgensmij.
Oud 24-11-2011, 14:22
Rationeel
Rationeel is offline
een jongen/vage kennis van mijn middelbare school was toen nog een kruimeldief, maar schijnt sinds kort ook een moord op zijn naam te hebben staan, dus die staat wel bovenaan het lijstje denk ik

maar tegenwoordig begeef ik me in een veel beter milieu en ken ik geen criminelen
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 14:25
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
een jongen/vage kennis van mijn middelbare school was toen nog een kruimeldief, maar schijnt sinds kort ook een moord op zijn naam te hebben staan, dus die staat wel bovenaan het lijstje denk ik

maar tegenwoordig begeef ik me in een veel beter milieu en ken ik geen criminelen
Jij vindt niet dat B. als crimineel gezien mag worden?
Oud 24-11-2011, 14:26
Rationeel
Rationeel is offline
ik moest even denken, maar ow fuck ja

m'n ex-stiefvader
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 14:26
Verwijderd
Mijn ex-aangetrouwde tante (aangetrouwde ex-tante?) heeft een tijdje vastgezeten voor drugssmokkel
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 14:55
Vowel
Vowel is offline
Mijn oom heeft geprobeerd mijn opa te vermoorden, maar hij is nooit opgepakt omdat 'ie zichzelf van kant heeft gemaakt voordat de politie hem vond.

Voor de rest is mijn hele familie uiterst gestoord; dit is dan ook maar één van de voorbeelden.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 15:09
Verwijderd
Ik ken niet zoveel criminele mensen. Mijn vader heeft wel ooit de sirenedingen van een politieauto afgeschroefd enzo, maar daar houdt het op.

Maar mijn vader was wel vroeger goede vrienden met iemand die nu vast zit. Die had iets te maken met Holleeder enzo, maar ik weet het niet precies

Oh wacht als je zijn naam intypt op google is de eerste link van holleeder.info
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 15:57
Schrödinger
Schrödinger is offline
Misschien de vriend van mijn moeder. Die heeft o.a. ooit eens een coffeeshop gerund.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 16:19
Verwijderd
Een aangetrouwde oom (inmiddels overigens ex-oom) verdiende z'n geld met het stelen van auto's en inbreken in huizen etc. Na een tijdje gevangenis is hij nu een dakloze junk, ik zie 'm wel eens lopen als ik bij mijn ouders ben.

Oh, en een vriend van ons had mega-wietplanten in z'n tuin (die zijn dan ook echt geen kut waard, amper werkzame stof), toen hij op vakantie was hebben de buren de politie ingelicht en hebben ze een inval gedaan Maar goed, na een korte taakstraf (hokken bij een dierenasiel schoonmaken ), is hij er weer helemaal vanaf.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 16:34
Geel
Geel is offline
Moet deze nog dicht?
Oud 24-11-2011, 16:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ken geen criminele mensen ben ik bang. Het dichtst erbij komt dan denk ik mijn moeder, die vroeger kraker was. Tja.
Oud 24-11-2011, 17:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Misschien de vriend van mijn moeder. Die heeft o.a. ooit eens een coffeeshop gerund.
Een coffeeshop runnen an sich is nog niet strafbaar. Vooroordelen.

Citaat:
Een aangetrouwde oom (inmiddels overigens ex-oom) verdiende z'n geld met het stelen van auto's en inbreken in huizen etc. Na een tijdje gevangenis is hij nu een dakloze junk, ik zie 'm wel eens lopen als ik bij mijn ouders ben.
Jeetje.
Oud 24-11-2011, 17:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb zo al 3 mensen in mijn zeer naaste omgeving die in de bak hebben gezeten. Het is eigenlijk een wonder dat ik op het rechte pad ben gebleven.
Oud 24-11-2011, 17:19
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
een (geen aangetrouwde) ex-vriend van mij, stal me vaders autosleutels van de dmc, me horloges, en 500 euro, zit nu ook een tijdje te brommen, wegens drugssmokkel en alchohol in het openbaar
Oud 24-11-2011, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Jeetje.
Ja
't Is eigenlijk wel een heel treurig verhaal, want hij heeft een tijdje onder psychiatrische behandeling in een instelling gewoond en met medicatie - geen idee waarvoor precies - ging het echt heel goed met hem en was het een hele aardige, leuke vent. Maar toen besloot hij dat hij die medicijnen en hulp niet nodig had en alles wel zelf kon...
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 17:38
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Een coffeeshop runnen an sich is nog niet strafbaar. Vooroordelen.
Als je er cola verkoopt niet nee, maar je moet natuurlijk strafbare dingen doen om daar wiet binnen te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 17:48
Verwijderd
Ik bevind me nogal in brave kringen denk ik, want ik heb geen idee. Dichtste bij komt dan denk ik nog de vader van LL. Met zijn FRATSEN.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 18:05
Macrador
Macrador is offline
Een dealer die serieuze boetes heeft en rare connecties en opgepakt is voor deal, steamen en geweld en alles.
Zat vroeger op mijn school.

Enne Sann Quest much?
Oud 24-11-2011, 18:16
snoopy
snoopy is offline
Ik ken echt helemaal niemand die ook maar in de buurt komt van crimineel zijn geloof ik *chinrub*
Oud 24-11-2011, 18:17
Verwijderd
de moeder van eem meisje die ik ken, en een ver familielid.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2011, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Een dealer die serieuze boetes heeft en rare connecties en opgepakt is voor deal, steamen en geweld en alles.
Zat vroeger op mijn school.

Enne Sann Quest much?
He hoezo?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 21:36
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
He hoezo?
Omdat er in de quest en op de cover iets staat van wie is de slechtste Nederlander.
Oud 24-11-2011, 21:41
Carn
Carn is offline
Citaat:
Omdat er in de quest en op de cover iets staat van wie is de slechtste Nederlander.
Marianne Thieme!
Oud 24-11-2011, 21:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik ken geen criminelen in mijn naaste kringen.
Oud 24-11-2011, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Ja
't Is eigenlijk wel een heel treurig verhaal, want hij heeft een tijdje onder psychiatrische behandeling in een instelling gewoond en met medicatie - geen idee waarvoor precies - ging het echt heel goed met hem en was het een hele aardige, leuke vent. Maar toen besloot hij dat hij die medicijnen en hulp niet nodig had en alles wel zelf kon...
ACT-team eropaf sturen! Als ik het zo lees valt hij perfect in de doelgroep.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 21:51
Verwijderd
ik zat ooit op een afdeling die in één gebouw zat met forensische psychiatrie en we hadden samen met die kerels creatieve therapie. Ik weet niet waarom ze er zaten, maar het was vast niet veel goeds. Mijn moeder was heel boos, want ik was toen nog 17, hoorde daar ook eigenlijk niet, en ze wist niet of er niet misschien veroordeelde pedofielen tussen zaten. Ik zal vast wel ook met mensen op een afdeling hebben gezeten die minder leuke dingen hebben gedaan. Of ze dan ook direct criminelen zijn... Maar ik weet het verder van niemand. Ik ken niemand die echt langdurig in de bak zat.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2011, 11:17
Fantôme
Fantôme is offline
via mijn werk, maar dat zijn clienten

Verder ken ik iemand die is opgepakt en vastzit voor seksueel misbruik tijdens het uitoefenen van zjin beroep als pedagoog.
Oud 25-11-2011, 11:19
Verwijderd
Missy
Met citaat reageren
Oud 25-11-2011, 17:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn moeder solliciteerde expres heel slecht voor heel gewilde banen zodat ze in de bijstand kon blijven en vrijwilligerswerk doen.
Verder hebben een paar jongens uit mijn middelbareschoolklas regelmatig geld en waren gestolen bij supermarkten en de schoolkantine, waar ze ook voor vastgezeten hebben, en sommigen van school gestuurd zijn.
En er was er nog een.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2011, 19:03
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
ik ken die niet zoveel, nouja mn overbuurjongens rotzooien met illegaal vuurwerk en blazen prullenbakken ermee op, maar daar blijft het denk ik dan ook wel bij....
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 11:06
Uice
Uice is offline
Afgezien van een kennis die een wietplantage had en een stel krakers, ben ik zelf denk ik de meest criminele persoon die ik ken. Ik nam vroeger nog wel eens iets mee uit de supermarkt zonder te betalen, als ik mijn portemonnee vergeten was ofzo. Nu ja. Allemaal niet zo serieus, die criminelen in mijn omgeving.
Oud 26-11-2011, 15:32
Verwijderd
Hm, ik ken(de) verschillende mensen persoonlijk die, al dan niet meer dan eens, hebben vastgezeten/vastzitten. Een grote Zuid-Amerikaanse-drugssmokkelaar, een drugsteler, kleinere drugsdealers (bearmd en alles). Kleine winkeldieven, grote winkeldieven (met folietassen vol de zaak uitlopen), gewelddadige dieven/overvallers. Een moordenaar. Een homoseksuele verkrachter, groepsverkrachters. Niet nader te specificeren -verschillende soorten- fraudeurs, niet nader te specificeren identiteitsdieven.

Zowel mannen als vrouwen, op meer dan vier handen te tellen, 95 procent zwart. Mijn relatie tot deze personen hou ik voor me.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Afgezien van een kennis die een wietplantage had en een stel krakers, ben ik zelf denk ik de meest criminele persoon die ik ken.
Dit bedacht ik me ook ja. Ik ben (was) zelf de crimineelste persoon die ik ken. :')
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 17:58
Verwijderd
Nouja, kennen, kennen...

Een paar jaar terug was hier een familielid uit het zuiden van Europa van een persoon die ik af en toe in de kroeg tegenkwam.
Had losse handjes, en voetjes.

Tegen het hoofd schoppen van mensen die op de grond liggen = Justitie does not approve.
Verder was hij verdachte van een moord en heeft hij mensen overvallen in een park, waaronder een agent in burger.

Problem.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 18:10
Verwijderd
De belastinginspecteur
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 23:13
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
"kennen"

Een jongen waarmee ik in een voetbalteam zat ging de gevangenis in omdat hij een ging zwaaien met een pistool tijdens het overvallen van een tankstation, vrijwel meteen opgepakt. Geweldadige kerel ook, nam een boksbeugel mee met het uitgaan en handelde in harddrugs.

mijn neef zie ik als een morale crimineel,

krijgt een kind op z'n 17e, die wilt hij niet zien en niks mee te maken hebben.

kreeg laatst ook weer per-ongeluk een kind, hiervoor wilt hij wel de vader zijn.

..als z'n 1e kind dat toch op een dag krijgt te horen
Oud 26-11-2011, 23:15
sodamnflossy
sodamnflossy is offline
Marcel is echt een boefje ;9
Oud 26-11-2011, 23:23
NoID87
NoID87 is offline
Citaat:
Marcel is echt een boefje ;9
ik ben geen boefje k ben een gangster eersteklas..

bij het horen van mijn naam krijgen zwangere vrouwen altijd miskramen enzo ;9
Oud 26-11-2011, 23:37
sodamnflossy
sodamnflossy is offline
Citaat:
:( ik ben geen boefje k ben een gangster eersteklas..

bij het horen van mijn naam krijgen zwangere vrouwen altijd miskramen enzo ;9
Oh nee, jij bent zeker een boefje... Daarom houd ik zoveel van je ;)))
Oud 26-11-2011, 23:38
NoID87
NoID87 is offline
Citaat:
Oh nee, jij bent zeker een boefje... Daarom houd ik zoveel van je ))
Oud 26-11-2011, 23:39
sodamnflossy
sodamnflossy is offline
duuuuuu liebst mich niiiiichtttttt
Oud 26-11-2011, 23:41
NoID87
NoID87 is offline
Citaat:
duuuuuu liebst mich niiiiichtttttt
verdammt
Oud 27-11-2011, 00:45
Hanneke
Hanneke is offline
M'n huisbaas!!1

Nee, ehm, ik ken geloof ik niet echt criminele mensen.
Oud 27-11-2011, 00:47
sodamnflossy
sodamnflossy is offline
Citaat:
M'n huisbaas!!1

Nee, ehm, ik ken geloof ik niet echt criminele mensen.
Dan ken je Marcel nog niet! ;9
Oud 27-11-2011, 01:13
Hanneke
Hanneke is offline
Nee, klopt!
Reageren

Regels voor berichten