Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgens mij geloven kinderen tegenwoordig veel minder lang in Sinterklaas dan toen wij klein waren. Ik geloofde tot in groep 4 of 5 geloof ik, m'n broertje langer.
Wij vieren geen sinterklaas maar gaan vaak wel gourmetten of fonduen ofzo met m'n vriend, schoonouders, schoonzusje + haar vriend. Vaak hebben opa en oma dan nog wel voor iedereen een kadootje gehaald en krijg ik kruidnoten in m'n schoen van m'n schoonmoeder ![]()
||
Citaat:
Ik kijk iedere dag het sinterklaasjournaal en kijk naar de intocht op tv. Hoort bij m'n werk, ik kan het niet maken als ik niet weet wat er speelt. Gelukkig hoef ik op 5 december niet te werken, dus kom ik dit jaar mooi onder het sintbezoek uit. Verder regelen mijn vriend en ik meestal een klein cadeautje met gedicht voor elkaar. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Wij vieren met ons gezin en de familie van mijn moeders kant weer gezellig sinterklaas (2avonden dus) met gewoon wat cadeautjes en vooral veel gezelligheid (en altijd leuke gedichten)!
Ook zit ik op mijn sportvereniging in de sinds een week opgerichte feestcommissie en daar organiseren we een week voor sinterklaas ook een simpele surprise avond met een dobbelspel. (althans dat is het plan) |
![]() |
|
gewoon wat ik altijd doe, ik vier het met vrienden in de fammilie, ga vaak naar de kroeg met me budds, en koop net als ieder jaar weer veel marsepijn chocoletters en pepernoten
vorig jaar, (lijstje van alle inkopen, LET OP heb ik niet zelf allemaal opgegeten hoor ![]() pepernoten: 42,08 kilo taai-taai poppen: 2,5 kilo chocoladeletters(Behalve q,x,i,z): 11 kilo, Marsepijn, : 26 pond Kruidnoten:34 kilo Choconoten : 6 kilo
||
Citaat:
![]() ![]() Naja, het plan met mijn ouders is dus weer met kerst en dan inclusief suprises en gedichten. Met vriendinnen ga ik in een weekend een dobbelspel doen. Sinterklaas zelf ben ik vrij, maar heb ik geen bijzondere plannen.
|
Verwijderd
|
Wij doen met ons huis lootjes trekken en een beetje gemene gedichten schrijven
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Wij vieren Sinterklaas met het gezin. Gisteren lootjes geschreven en vanavond lootjes trekken. Met een gedicht en cadeuatjes tot een totaal bedrag van 15€
|
![]() |
hmm.. met sinterklaas doen wij al heel lang niks meer.. wij mochten kiezen, kerst of sinterklaas.. en iedereen koos massaal voor kerst XD.. we gaan rond sinterklaas nog wel naar mijn opa en oma van mijn moeders kant.. want die heeft dan wel kadotjes..want die vond het zo zielig dat we andere zo lang moesten wachten haha. is wel altijd heeeel gezellig
![]() en bij de ouders van men vriend vier k ook sinterklaas.. alleen dan doen we niet echt kadotjes, alleen lekker eten enzoo.. en de mama van mijn vriend kan het meestal niet laten om toch een klein kadotje mee te brengen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Wij vieren kerst met cadeau's. Overigens vind ik kerst ook leuker om te vieren dan sinterklaas, want we deden met sinterklaas lootjes, dus dan kocht 1 iemand een cadeau voor je, maar met kerst koopt gewoon iedereen cadeau's voor iedereen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Wij dan Sinterklaas als kinderfeest met pakjesavond en pepernoten, en kerst als lichtjesfeest met kerstballen en versierd huis en kerstbomen en twee keer een heel lekker kerstmaal. Cadeautjes doen we niet aan met kerst (hoewel ik heel sporadisch wel eens een Harry Potter-boek en een fietszitje heb gekregen, maar dat is absoluut geen gewoonte).
Maar goed, Sinterklaas is bij ons dus cadeautjes en uitpakken en niet proberen jezelf te verpraten (ik zei wel eens 'ma-hàm!' als ik een vrij stom gedicht had, en mijn moeder 'hoezo ik? Sinterklaas doet dat toch? *pokerface*') omdat mijn zusje nog geloofd. En dan dus iets met lootjes met Admin.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten vd forummer onder jou? PixelDansje | 500 | 10-12-2007 10:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Lifestyle |
Wat doe jij met de feestdagen? Pan Am | 125 | 22-10-2004 09:44 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 |