Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2012, 21:49
ExpoRules
ExpoRules is offline
Ik heb net Fight Club gezien, was laatst op tv en ik had 'm opgenomen omdat hij een hoog punt had op IMDB. Ik vond de hele film geweldig, tot het eind, hij had heel anders moeten aflopen om het een 'super film' te laten zijn naar mijn mening (maar ik verklap niks voor wie hem nog niet heeft gezien). Maar in ieder geval het stuk voordat hij met 'tyler wordt geconfronteerd zeg maar'. Dat stuk zou ik ook willen zeg maar, had nog iemand dat wie die de film heeft gezien? Dat vechten, in zo'n huis wonen, niet werken, genieten van het leven zeg maar. En dat plan was wat extreem maar daar kon ik me ook wel in vinden, gedeeltelijk. Ik hou wel van extreme dingen. Dat heb ik vaker bij films, bijvoorbeeld: 'Into The Wild' (kijken als je hem nog niet hebt gezien en fight club vet vond, ook al heeft het er niet veel mee te maken). Ik dwaal weer af. Maar hebben jullie dan soms ook dat je in die film zou willen leven zegmaar, dat je dat ook wel zou willen? En dat kan, en dat is het probleem, steeds als ik zo'n soort film zie waarbij mensen iets extreems doen wat ik ook kan doen wil ik van school af om dat te doen.. Iemand tips? Of net een reden waarom het een goed idee is? of gewoon een losse opmerking? bedankt.

p.s. Ik wil een doel in mijn leven aangezien er geen hemel is en alles over ongeveer 65 jaar ophoudt, of een ieder geval een manier waarop ik gelukkig kan zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2012, 23:04
Thinus
Thinus is offline
Al gedacht aan de mariniers?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2012, 09:03
Rationeel
Rationeel is offline
als ik in een film zou kunnen leven, dan toch liever in backdoor sluts 4 dan in fight club.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2012, 11:15
Verwijderd
Toen ik 12 was en die film zag leek me dat ook een heel spannend idee.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2012, 16:38
Carn
Carn is offline
Dat kan je prima doen, in bijvoorbeeld een willekeurig Oostblokland of gezellig in Afrika ofzo. De kans dat je snel de pijp uit gaat is dan wel groot. In Nederland zal je eindigen als dakloze zwerver oid.
Oud 05-01-2012, 16:57
Uice
Uice is offline
Raar dat liefhebbers van Fight Club die film interpreteren als een verheerlijking van die leefstijl. Tyler Durden is een mongool en dat weet de film.

Die gast uit Into the Wild was trouwens ook een mongool.

Als je per se je inspiratie voor je levenspad uit een film wil halen, moet je gewoon Indiana Jones kijken.
Oud 05-01-2012, 18:11
Verwijderd
Of the matrix.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2012, 21:44
ExpoRules
ExpoRules is offline
Citaat:
Toen ik 12 was en die film zag leek me dat ook een heel spannend idee.
ik ben 15
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 08:26
ExpoRules
ExpoRules is offline
Citaat:
Raar dat liefhebbers van Fight Club die film interpreteren als een verheerlijking van die leefstijl. Tyler Durden is een mongool en dat weet de film.

Die gast uit Into the Wild was trouwens ook een mongool.

Als je per se je inspiratie voor je levenspad uit een film wil halen, moet je gewoon Indiana Jones kijken.
hoezo is iedereen die niet z'n hele leven wil werken en dan als hij eenmaal pensioen heeft te oud is om nog wat te doen een mongool? waar slaat dat op?!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 08:38
Verwijderd
Citaat:
hoezo is iedereen die niet z'n hele leven wil werken en dan als hij eenmaal pensioen heeft te oud is om nog wat te doen een mongool? waar slaat dat op?!
Hij zegt 'tyler durden is een mongool'. Tyler Durden is niet iedereen die niet z'n hele leven wil werken.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 09:58
Uice
Uice is offline
Citaat:
Geen idee. Wie zegt dat?

Zowel Tyler Durden als die sukkel uit Into the Wild hebben een tamelijk inhoudsloze filosofie, en zoeken betekenis in het leven op een verkeerde manier; Durden door criminaliteit, de Into The Wild-jongen door zichzelf in levensgevaar te brengen.
Oud 06-01-2012, 15:22
ExpoRules
ExpoRules is offline
je hebt wel gelijk maar ik ben gewoon bang dat ik niet gelukkig word van school en werken tot m'n pensioen. Heb jij dat niet?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 15:27
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
toen ik de film avatar zag dacht ik ook wel ''damn , als ik dat nou kon zijn'' gewoon die fantasie wereld is prachtig.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 15:38
ExpoRules
ExpoRules is offline
Citaat:
toen ik de film avatar zag dacht ik ook wel ''damn , als ik dat nou kon zijn'' gewoon die fantasie wereld is prachtig.
dat denk ik dus bij elke goede film...

(die avatar vrouwen zijn lekker :$)
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 15:38
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
hahahahah nee totaal niet ;p
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 16:34
Verwijderd
Citaat:
je hebt wel gelijk maar ik ben gewoon bang dat ik niet gelukkig word van school en werken tot m'n pensioen. Heb jij dat niet?
Het staat je vrij om niet naar school te gaan en niet te werken. Als je het niet wil doen moet je het ook niet doen.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 17:19
Uice
Uice is offline
Citaat:
Neuh, want ik vind vast werk dat ik leuk vind om te doen. Met de vage ambitie om 'iets bijzonders te doen' kom je nergens. Doe wat je leuk vindt, net zo lang tot je er genoeg in uitblinkt om bijzonder te zijn.
Reageren

Regels voor berichten