Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2012, 08:58
abc1234567890
abc1234567890 is offline
Ik heb mijn vriend gepijpt zonder condoom, ik wist niet dat je hier infecties mee kon oplopen tot ik vandaag op het internet keek. Ik zag de symptonen van hiv, dit was onder andere nachtzweten, hoofdpijn, vermoeidheid, koorts en hardnekkige diarree.
Ik heb de laatste week heel erg last gehad van nachtzweten, eerdergisteren ben ik ziek geweest en ik heb ook een beetje diarre, ik ben zoo doodsbang dat ik besmet ben met het hiv virus ik weet niet wat ik moet doen...
wel wil ik er nog even bij melden dat mijn vriend nog niet ontmaagd is uds waarschijnlijk zelf niet gesmet is met het virus..

heeft iemand hier misschien ervaring mee,, tips of weet wat ik nu verder moet dan..?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 09:04
TeDaz
TeDaz is offline
Je laten testen bij de GGD
Succes....
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 09:08
abc1234567890
abc1234567890 is offline
Citaat:
Je laten testen bij de GGD
Succes....
kan dit anoniem?..
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 09:47
Verwijderd
Citaat:
kan dit anoniem?..
ja
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Ik heb mijn vriend gepijpt zonder condoom, ik wist niet dat je hier infecties mee kon oplopen tot ik vandaag op het internet keek. Ik zag de symptonen van hiv, dit was onder andere nachtzweten, hoofdpijn, vermoeidheid, koorts en hardnekkige diarree.
Ik heb de laatste week heel erg last gehad van nachtzweten, eerdergisteren ben ik ziek geweest en ik heb ook een beetje diarre, ik ben zoo doodsbang dat ik besmet ben met het hiv virus ik weet niet wat ik moet doen...
wel wil ik er nog even bij melden dat mijn vriend nog niet ontmaagd is uds waarschijnlijk zelf niet gesmet is met het virus..

heeft iemand hier misschien ervaring mee,, tips of weet wat ik nu verder moet dan..?
Hoe denk jij hiv op te lopen als je vriend niet besmet is?

Verder kan een test bij de GGD nooit kwaad (kan idd anoniem, gewoon langsgaan of even bellen voor een afspraak), en het is slim om te verifiëren of iemand geen ziektes heeft vóór je seks met ze hebt.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 09:52
abc1234567890
abc1234567890 is offline
Citaat:
Hoe denk jij hiv op te lopen als je vriend niet besmet is?

Verder kan een test bij de GGD nooit kwaad (kan idd anoniem, gewoon langsgaan of even bellen voor een afspraak), en het is slim om te verifiëren of iemand geen ziektes heeft vóór je seks met ze hebt.
ik kom er zelf ook net achter, dat ik de symptonen heb. snap er zelf ook niks van ben zo geschrokken.. ik ga het hem nog vragen ik voel me zo dom..
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 10:09
honkballertje
honkballertje is offline
Waarschijnlijk valt het allemaal wel mee. Doordat je nu toevallig een normaal virusje hebt (ga ik vanuit) en wat symptomen hebt die ook voor komen bij hiv, ga je er alleen maar meer op letten en zit je jezelf helemaal gek te maken, terwijl het niet nodig is.
Oud 02-01-2012, 10:10
SacredRose
SacredRose is offline
want de symptomen die je hebt komen ook niet bij andere ziektes voor?. ik denk dat je je het erger maakt dan het is. natuurlijk bestaat de kans dat hij besmet is. maar ik denk dat de kans groter is dat hij het niet heeft en jij gewoon een beetje ziek word.
Oud 02-01-2012, 10:13
Vowel
Vowel is offline
Als je vriend niet besmet is en jij alleen je vriend hebt gepijpt (en dus niet ook nog tig andere mannen) kun je geen HIV oplopen, dat lijkt me nogal duidelijk. Ik vind dit topic een beetje vreemd, maar ja. Zoals Freyja al zei kun je je altijd laten testen bij de GGD (en dat kan inderdaad anoniem).

Verder denk ik dat je wel erg overdreven reageert, hoor, want denk nu eens na: Al die symptomen die jij opnoemt zijn van die standaard dingen waar iedereen wel eens last van heeft, bijvoorbeeld als je griep hebt. Hoofdpijn, vermoeidheid, koorts, etc. Als ik daar last van zou hebben zou HIV wel het laatste zijn waaraan ik denk.

Misschien ben je een beetje hypochondrisch.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 12:27
Verwijderd
Zijn ook symptomen van kanker trouwens!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 12:27
Aether
Aether is offline
Citaat:
Misschien ben je een beetje hypochondrisch.
Dit dus.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Zijn ook symptomen van kanker trouwens!
En van de griep. En van een hernia. En van reuma. En van migraine. En van uitdroging. En van pfeiffer. <3
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 17:01
Pluis
Pluis is offline
verplaatst naar lichaam en gezondheid, want daar horen vragen over ziektes!
Oud 02-01-2012, 17:56
Martiño
Martiño is offline
De kans dat je HIV oploopt door te pijpen (zonder dat hij is klaargekomen in je mond) is bijna verwaarloosbaar. Je loopt wel kans als hij klaarkomt in je mond, door anaal of vaginaal contact, of door bloedcontact. Ik zou niet in paniek raken, sowieso openbaart het HIV virus zich nooit zo snel, die klachten die jij hebt kunnen ook bij een griepje passen.

Overigens loop je met onbeschermde orale seks wel kans op andere SOA, zoals gonorroe. Laat je gewoon even testen bij de GGD, dat is anoniem, maar waarschijnlijk is de kans klein dat je een SOA hebt als jullie allebei nog niet veel partners hebben gehad.
Oud 03-01-2012, 22:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Als je vriend geen hiv heeft en jij niet meerdere mannen hebt bevredigd zonder condoom, lijkt het me sterk dat jij hiv hebt opgelopen.
Ik zou het er met hem nog maar eens over hebben als je je zo'n zorgen maakt.
Oud 06-01-2012, 18:11
Hellraider
Hellraider is offline
Citaat:
En van de griep. En van een hernia. En van reuma. En van migraine. En van uitdroging. En van pfeiffer. <3
Wauw hier maken jullie haar echt vrolijker van hoor
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 21:08
thomasvandeberg
thomasvandeberg is offline
Citaat:
Mee eens
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 01:41
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wat we daarmee willen zeggen is dat je niet automatisch van het ergste moet uitgaan. Veelvoorkomende klachten kunnen bij heel veel dingen horen, dus je moet geen paniekerige conclusies trekken, ze horen meestal bij veelvoorkomende, onschuldige kwaaltjes.
Oud 13-01-2012, 23:11
Verwijderd
Citaat:
is nog altijd beter dan hiv. ik zelf heb liever een griepje dan hiv hoor!

ontopic:
niet zoveel zorgen maken, en een beetje research is voortaan ook wel handig voordat je ergens aan begint. en zoals er veel meer zeggen; GGD testje doen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten