![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Waarschijnlijk valt het allemaal wel mee. Doordat je nu toevallig een normaal virusje hebt (ga ik vanuit) en wat symptomen hebt die ook voor komen bij hiv, ga je er alleen maar meer op letten en zit je jezelf helemaal gek te maken, terwijl het niet nodig is.
|
want de symptomen die je hebt komen ook niet bij andere ziektes voor?. ik denk dat je je het erger maakt dan het is. natuurlijk bestaat de kans dat hij besmet is. maar ik denk dat de kans groter is dat hij het niet heeft en jij gewoon een beetje ziek word.
|
Als je vriend niet besmet is en jij alleen je vriend hebt gepijpt (en dus niet ook nog tig andere mannen) kun je geen HIV oplopen, dat lijkt me nogal duidelijk. Ik vind dit topic een beetje vreemd, maar ja. Zoals Freyja al zei kun je je altijd laten testen bij de GGD (en dat kan inderdaad anoniem).
Verder denk ik dat je wel erg overdreven reageert, hoor, want denk nu eens na: Al die symptomen die jij opnoemt zijn van die standaard dingen waar iedereen wel eens last van heeft, bijvoorbeeld als je griep hebt. Hoofdpijn, vermoeidheid, koorts, etc. Als ik daar last van zou hebben zou HIV wel het laatste zijn waaraan ik denk. Misschien ben je een beetje hypochondrisch. ![]() |
![]() |
|
De kans dat je HIV oploopt door te pijpen (zonder dat hij is klaargekomen in je mond) is bijna verwaarloosbaar. Je loopt wel kans als hij klaarkomt in je mond, door anaal of vaginaal contact, of door bloedcontact. Ik zou niet in paniek raken, sowieso openbaart het HIV virus zich nooit zo snel, die klachten die jij hebt kunnen ook bij een griepje passen.
Overigens loop je met onbeschermde orale seks wel kans op andere SOA, zoals gonorroe. Laat je gewoon even testen bij de GGD, dat is anoniem, maar waarschijnlijk is de kans klein dat je een SOA hebt als jullie allebei nog niet veel partners hebben gehad.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic: niet zoveel zorgen maken, en een beetje research is voortaan ook wel handig voordat je ergens aan begint. en zoals er veel meer zeggen; GGD testje doen. ![]() |
![]() |
|
|