Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2011, 18:50
steffaboy
steffaboy is offline
Vandaag ben ik gaan staken. Ik zit op het GSR in Rotterdam waar je een briefje moest inleveren als je wou staken. Ik heb gedacht ik lever dat briefje morgen wel in, maar nu werd ik vanmiddag gebeld door de politie uit Rotterdam en ze vroegen of ik volgende woensdag naar het politiebureau wou komen omdat ze wou praten over spijbelen.

Wat zal ik doen???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2011, 18:54
flower1994fleur
flower1994fleur is offline
Eerlijk vertellen wat er is gebeurd, ik vind het trouwens wel snel hoor... bij ons heb je in ieder geval 2 dagen om een briefje in te leveren. En dan heb je na 1x spijbelen de politie ook nog niet op je dak. Maar goed, misschien ook even naar iemand op school gaan om het uit te leggen, mentor of zo of iemand die de absenten bij houd. Succes in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2011, 19:03
steffaboy
steffaboy is offline
Ik ga morgen gewoon zorgen dat mijn ongeoorloofde absent geoorloofd word
Met citaat reageren
Oud 21-12-2011, 19:21
piraat013
piraat013 is offline
Ik heb vorig jaar 114uur gespijbeld en heb zelf geen Politie op mijn dak gehad ,wel een strenge school dan
Met citaat reageren
Oud 21-12-2011, 22:09
steffaboy
steffaboy is offline
Ik heb net gehoord dat ik 16 straf uren krijg omdat ik geen briefje heb ingeleverd en ik dus eigenlijk gespijbeld heb voor 4 uur en het uur wat je gespijbeld hebt moet je 4 straf uren voor doen
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 05:35
Silvano08
Silvano08 is offline
Heb je het briefje wel goed geschreven? Moest er, bijv., niet een handtekening onder van je ouders? Heb je hem op de goede plek ingeleverd, en binnen de tijd (dus niet per ongeluk te laat)? Ben je 'm überhaupt niet vergeten?

Allemaal vragen die je jezelf kunt stellen om achter de oorzaak van dit probleem te komen .
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 07:47
Verwijderd
Citaat:
Heb je het briefje wel goed geschreven? Moest er, bijv., niet een handtekening onder van je ouders? Heb je hem op de goede plek ingeleverd, en binnen de tijd (dus niet per ongeluk te laat)? Ben je 'm überhaupt niet vergeten?

Allemaal vragen die je jezelf kunt stellen om achter de oorzaak van dit probleem te komen .
Hij heeft dat briefje toch nog niet ingeleverd? Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd?

Mja, niks aan te doen denk ik. Als zo de regels zijn dan kan je daar waarschijnlijk niet omheen draaien. Bij ons zijn ze ook zo streng op school met spijbelen en zeker als het om een staking gaat.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 22:31
steffaboy
steffaboy is offline
Ik heb het briefje te laat ingeleverd
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 06:54
Verwijderd
Heb je al een gesprek gehad met je mentor, teamleider? Wat zeiden die?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 08:04
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Ik heb het briefje te laat ingeleverd
Tjah, dan is het wel een beetje je eigen schuld hé; want waarschijnlijk hebben ze dan helemaal niet meer naar jou briefje gekeken en geldt jij gewoon als een geval dat zonder geldige reden afwezig is geweest en dus heeft gespijbeld.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 11:13
Verwijderd
Als mijn school zoiets zou commanderen zou ik lachend niet komen opdagen. 16 uur JA MAN.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten